aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Vad heter den där ja, kultlåts liknande sången som går typ; Jag sitter här och väntar(eller nåt?Kommer inte ihåg) å spelar lite data... Med nån skåning som sjunger? Skånsk dialekt iaf. Redigerad 20 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Skulle någon kunna hjälpa mig att hitta en låt som "påminner" eller är ganska lik Infected Mushroom - Spiritual Trance? För jag behöver en liknande låt till skolan tills på tisdag. PLEASE SOMEONE HELP! Snälla kan inte någon hjälpa mig att hitta en grupp som spela ungefär samma musik som Infected Mushroom!? Måste ha ett par låtar till skolan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vad heter den där låten som går ungefär såhär: Hey!, What's wrong with you? You look like kinda down to me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Vad heter den där ja, kultlåts liknande sången som går typ; Jag sitter här och väntar(eller nåt?Kommer inte ihåg) å spelar lite data... Med nån skåning som sjunger? Skånsk dialekt iaf. Basshunter - Vi sitter i ventrilo och spelar lite DOTA? Alltså inte data utan spelet(banan) dota. http://www.basshunter.se/unreleased...elar%20DotA.mp3 Redigerad 22 mars, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vad heter den där ja, kultlåts liknande sången som går typ; Jag sitter här och väntar(eller nåt?Kommer inte ihåg) å spelar lite data... Med nån skåning som sjunger? Skånsk dialekt iaf. "BassHunter - Sitter här i venten" är det nog du tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) "BassHunter - Sitter här i venten" är det nog du tänker på. Är nog mer som GTA3 Freak säger.. Har iaf den om du vill ha.. Redigerad 22 mars, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Basshunter - Vi sitter i ventrilo och spelar lite DOTA? Alltså inte data utan spelet(banan) dota. http://www.basshunter.se/unreleased...elar%20DotA.mp3 Basshunter - Spelar Dota har den om du vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Är nog mer som GTA3 Freak säger.. Har iaf den om du vill ha.. Är nog samma låt vi allihop tänker på, dock med olika titlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Måste fråga vad den här låten heter, postgubben spelade denna låt i postbilen idag men han visste inte vad låten hette. Så jag får väll fråga er. Jag spelade in en liten del av låten med mobilen därav kass kvalité men spola fram till 0:30 så hörs det bätte. Ladda hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Jag söker en sida... den hade massa fula ord/meningar på en massa språk.. man bara valde språk sen stog det en massa mengingar och översatt till engelska.. nån som vet vad det är för sida jag menar? EDIT: har FÖR mig att den hette typ swearosaurus eller nåt sånt i namnet, ja googlade, men kunde inte hitta nåt Redigerad 25 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Basshunter - Spelar Dota har den om du vill ha den. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Söker lite Signaturer och andra låtar: 1. Signaturen till Wildboys 2. Signaturen till Homewreckers. 3. I Homewreckers då Dunn gör "Hämd som du kan göra hemma" så spelas det en låt. Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hejsan , jag söker en låt. Den går på radio ganska ofta och den sjungs av en tjej på ryska eller något öststatsspråk, genre är dance tror jag, dance och fantasy om ni förstår vad jag menar. Den är svår att hitta eftersom text och sånt inte är i våra bokstäver tacksam om någon kunde hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Hej hej, någon som vet vart detta filmklipp finns, eller ni kanske själva sitter och trycker på det? (det händer på riktigt, inget skådespeleri blabla), typ taget av en övervakningskamera på en flygplats, sedan så stor en jumbojet och varvar med motorerna, sedan kör en bil bakom planet, ungefär 40 m, sedan så blir den bortblåst av jetmotorns kraft och voltar ner i vattnet...... MYCKET VIKTIGT! EDIT: Hitta det Det var visst "staged demonstarstion " hehe http://www.metacafe.com/watch/1854/jetblast/ Redigerad 26 mars, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Söker lite Signaturer och andra låtar: 1. Signaturen till Wildboys 2. Signaturen till Homewreckers. 3. I Homewreckers då Dunn gör "Hämd som du kan göra hemma" så spelas det en låt. Vad heter den? 1: Turbonegro - Age Of Pamparius 2: Vet ej 3: Vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag söker en sida... den hade massa fula ord/meningar på en massa språk.. man bara valde språk sen stog det en massa mengingar och översatt till engelska.. nån som vet vad det är för sida jag menar? EDIT: har FÖR mig att den hette typ swearosaurus eller nåt sånt i namnet, ja googlade, men kunde inte hitta nåt http://www.insultmonger.com/swearing/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag undrar vad låten som spelas på KoRn.com heter. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Måste fråga vad den här låten heter, postgubben spelade denna låt i postbilen idag men han visste inte vad låten hette. Så jag får väll fråga er. Jag spelade in en liten del av låten med mobilen därav kass kvalité men spola fram till 0:30 så hörs det bätte. Ladda hem! Top Gun Theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag undrar vad låten som spelas på KoRn.com heter. Någon som vet? Coming Undone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Mr Moderator goes Dubbelpost! För att inte få en utskällning om offtopic så frågar jag igen: 1. Signaturen till Homewreckers. 2. I Homewreckers då Dunn gör "Hämd som du kan göra hemma" så spelas det en låt. Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts