BigBear Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 I filmen CKY 3 så är det en musikvideo med HIM ungefär 30 min in i filmen. Vad heter den låten, tycker den e jäkligt bra . Right Here In My Arms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Right Here In My Arms Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vad heter den här låten som är med i SEB reklamen, den går nånting så här: "We all work work, we all work work" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 VA heter denna låt? LåteN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 VA heter denna låt? LåteN The Turtles - Happy Together Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 The Turtles - Happy Together Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vad heter låten som spelas i en reklam för nån Toyota bil? Har inte så mkt förklaring mer än att bilen kör på en slingrig väg och kör mellan Elefanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Vad heter låten som spelas i en reklam för nån Toyota bil? Har inte så mkt förklaring mer än att bilen kör på en slingrig väg och kör mellan Elefanter. Det är något stort med nya Yaris... Menar du den.? Jag vet ej.. Edit: Den? Redigerad 16 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vad heter låten då han har en mobil och lyssnar sen kliver in i hissen: Wanna be all over, wanna be all over. Typ så går den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vad heter låten då han har en mobil och lyssnar sen kliver in i hissen: Wanna be all over, wanna be all over. Typ så går den Faan, då har ju jag missuppfattat hela låten.. Trodde den gick: Wanna be your lover, Wanna be your lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ah, men jag kan ju ha fel också! Kanske är lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det är något stort med nya Yaris... Menar du den.? Jag vet ej.. Edit: Den? Just den låten vill jag veta vad den heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Det är något stort med nya Yaris... Menar du den.? Jag vet ej.. Edit: Den? Precis den är det! Hmm..får väl skicka lite mail och fråga.. Edit: Hittade det här på Toyotas hemsida: Vad heter låten i Toyotas reklamfilmer på TV? Låten heter Ventura Highway. Bandet som skrev låten och spelade in originalet hette America. Ventura Highway var den första singeln som gavs ut från deras andra album "Homecoming". Singeln låg på topp tio-listan i USA i december 1972 och albumet gavs ut 1973. Remixen har gjorts av Magnus Frykberg. Edit: Ska tilläggas att det inte bara är att ladda hem America - Ventura Highway, det är säkert den låten men det ska vara Remixen med Magnus Frykberg. Om nån hittar den så kan den personen adda mig på msn och skicka den. Redigerad 17 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Vad heter låten då han har en mobil och lyssnar sen kliver in i hissen: Wanna be all over, wanna be all over. Typ så går den .tänkte jag precis fråga självklart är det your lover och inte all over.. har sökt på texten på google som man brukar göra men hittade inget edit: en tjej på min msn lyckades luska ut att låten heter La bionda - Wanna be your lover... så nu vet ni det.. Redigerad 17 mars, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Undrar om nån vet namnet på låten i en Subaru bilreklam? Där en kille föreställer sig att han är en racerförare och kör en tävlingbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Edit: Ska tilläggas att det inte bara är att ladda hem America - Ventura Highway, det är säkert den låten men det ska vara Remixen med Magnus Frykberg. Om nån hittar den så kan den personen adda mig på msn och skicka den. Desamma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Skulle någon kunna hjälpa mig att hitta en låt som "påminner" eller är ganska lik Infected Mushroom - Spiritual Trance? För jag behöver en liknande låt till skolan tills på tisdag. PLEASE SOMEONE HELP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Undrar om nån vet namnet på låten i en Subaru bilreklam? Där en kille föreställer sig att han är en racerförare och kör en tävlingbil. Kan du förklara lite mer... känner inte alls igen vad du menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Kan du förklara lite mer... känner inte alls igen vad du menar! Det är en kille som först kollar på sin bil från sitt kontor och han ser sig själv i fönstrets spegelbild med rally kläder. Sen åker han typ på motorvägen med en sån här bil: http://img294.imageshack.us/img294/6986/impreza2004122ob.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det är en kille som först kollar på sin bil från sitt kontor och han ser sig själv i fönstrets spegelbild med rally kläder. Sen åker han typ på motorvägen med en sån här bil: http://img294.imageshack.us/img294/6986/impreza2004122ob.jpg Har sett den reklamen. Kan tyvärr inte minnas vilken låt som var med på den reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts