xstreem Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag söker en låt av System of a Down som går typ "Banana, banana, banana, banana, terracota" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Jag söker en låt av System of a Down som går typ "Banana, banana, banana, banana, terracota" Vicinity Of Obscenity. *Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie!* Redigerad 3 mars, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vicinity Of Obscenity. *Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie!* Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5...q=jack+thompson Från 29:33 - slutet. Om någon vet vad låten kan heta blir jag glad. Vilken tur att jag är en sån extremt bra musik-dektektiv. Om man kollar på den sidan så ser man i sluttexten: -Cody (projectarcanum.com) Jag gick vidare där > Music > Games and Music Videos Hittade denna länken längst ner: "I’m O.K. - Jack Thompson’s Modest Proposal Created" Hittade länket hit: http://www.slutbear.com/thompsonsoft/ Dom hade en annan host: http://imokgame.com/ Downloads > Download the Soundtrack! Men vad ser jag! Temporarily down. Så jag går vidare till: Team Name: Alec Holowka Website: zaphire.ca <-- Role: Sound Design Så, zaphire.ca > Music Och vad hittar jag där! Jo, http://www.zaphire.ca/mp3/IM_OK-2.mp3 Tack för all hjälp Stellan.. Ingen orsak Stellan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 . http://www.4chan.org/flash/megaloop.php En utan låtarna där, "Rub it, Feel the Magic" (Den med kanintjejerna/killarna..) Var kommer den ifrån? Någon flashfilm? Länk? Skriver man /bored i WoW så visslar charen på den låten.. (Ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vad heter låten? Press me Marvin Gaye - Let's get it on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Marvin Gaye - Let's get it on Tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Låten i uppdraget "Ceasar Vialpando" då man ska studsa med lowridern, någon som vet namnet på denna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vet nån låten i bakgrunden av reklamen "Comviq Kontant Kompis" ? Den e så underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vet nån låten i bakgrunden av reklamen "Comviq Kontant Kompis" ? Den e så underbar Vilken comviq reklam? Skulle du kunna säga hur reklamen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vet nån låten i bakgrunden av reklamen "Comviq Kontant Kompis" ? Den e så underbar Eye of the tiger? har glömt vilken grupp de e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vilken comviq reklam? Skulle du kunna säga hur reklamen är? Det är en ny reklam. I slutet så håller en man i sin bebis sen tar nappen från honom sen lägger den i fickan, efter det så blir det en kille som tar upp mobilen från fickan. Sen nånstans i mitten av reklamen så är det en kille som försöker kasta baksetbollen i korgen. Sen helt på slutet så står det typ "Skaffa dig en Comviq Kontant Kompis så ringer du 0 kr per minut, sen nånting med 19 öre". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det är en ny reklam. I slutet så håller en man i sin bebis sen tar nappen från honom sen lägger den i fickan, efter det så blir det en kille som tar upp mobilen från fickan. Sen nånstans i mitten av reklamen så är det en kille som försöker kasta baksetbollen i korgen. Sen helt på slutet så står det typ "Skaffa dig en Comviq Kontant Kompis så ringer du 0 kr per minut, sen nånting med 19 öre". Ursäkta offtopic, men hade inte du stuckit härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ursäkta offtopic, men hade inte du stuckit härifrån? Kommer då och då då jag har en viktig frågfa att fråga, eftersom alla e ju expert här så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tja tja, vet någon va den här låten heter. Han sjunger typ, "nananaananananana" whatevaa. "nananaana" = vet inte vad han sjunger. Men efter varje mening sjunger han whatevaa. Fanns med på tony hawk´s undergraund 1, när man skulle hoppa över en hellikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tja tja, vet någon va den här låten heter. Han sjunger typ, "nananaananananana" whatevaa. "nananaana" = vet inte vad han sjunger. Men efter varje mening sjunger han whatevaa. Fanns med på tony hawk´s undergraund 1, när man skulle hoppa över en hellikopter. Liam Lynch - My United States of Whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det är en ny reklam. I slutet så håller en man i sin bebis sen tar nappen från honom sen lägger den i fickan, efter det så blir det en kille som tar upp mobilen från fickan. Sen nånstans i mitten av reklamen så är det en kille som försöker kasta baksetbollen i korgen. Sen helt på slutet så står det typ "Skaffa dig en Comviq Kontant Kompis så ringer du 0 kr per minut, sen nånting med 19 öre". Inte bara för att va tjatig, men vet nån vad heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Inte bara för att va tjatig, men vet nån vad heter? Det här är kanske inte mycket till hjälp. vet inte direkt va låten heter men melodin påminner mig om Coolio - I'll See You When I Get There Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Liam Lynch - My United States of Whatever Haha tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 I filmen CKY 3 så är det en musikvideo med HIM ungefär 30 min in i filmen. Vad heter den låten, tycker den e jäkligt bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts