pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Dreamer är en av dom! Edit: Och Breakfast in America! Och "Take a look at my girlfriend", och "The Logical Song" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tack Vad heter låten till denna sång? (Spelas ofta på 105.9) I dont need a thing that lokin in it ya *bip* vet inte exakt hur texten går. En annan ochså. Det är med maria carey och en annan snubbe. De skriker typ OH DAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tack Vad heter låten till denna sång? (Spelas ofta på 105.9) I dont need a thing that lokin in it ya *bip* vet inte exakt hur texten går. En annan ochså. Det är med maria carey och en annan snubbe. De skriker typ OH DAME Jag gissar på att den första är Pussycat Dolls - Beep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Detta kanske inte tillhör tråden men jag skulle gärna vilja ha piano noterna till Flipsyde - Happy Birthday. Fast jag vet inte var jag ska börja leta.. Redigerad 27 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Detta kanske inte tillhör tråden men jag skulle gärna vilja ha piano noterna till Flipsyde - Happy Birthday. Fast jag vet inte var jag ska börja leta.. Kolla efter TATU - Gomenasai, eftersom det är "deras" låt. Själva pianot alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kolla efter TATU - Gomenasai, eftersom det är "deras" låt. Själva pianot alltså. Tusen tack!. Jag hittade melodin till piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tusen tack!. Jag hittade melodin till piano Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad heter dom där tecknade filmerna om nå dinosaurier? Finns flera stycken, nån som vet vad jag snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Vad heter dom där tecknade filmerna om nå dinosaurier? Finns flera stycken, nån som vet vad jag snackar om? "Landet för länge sedan" heter den. Redigerad 28 februari, 2006 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vad heter låten som är med i eh ja tror det var Axe reklamen...ni vet den med snubben som har flirträknare och visar den för en annan kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Söker titel på denna låten: (Höj volymen, dåligt ljud som fan) http://unixcore.dyndns.org/~seniil/Timmeh/filmer/walla.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Söker titel på denna låten: (Höj volymen, dåligt ljud som fan) http://unixcore.dyndns.org/~seniil/Timmeh/filmer/walla.mp3 Eminem ft. Dr.Dre - Forgot About Dre. Jäkligt skön låt. Redigerad 28 februari, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Vad heter låten som är med i eh ja tror det var Axe reklamen...ni vet den med snubben som har flirträknare och visar den för en annan kille. Låtens namn är Johny Watson - Gangster of Love. Redigerad 28 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Låtens namn är Johny Watson - Gangster of Love. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Såg någon simpsons idag? När dom var i kyrkan så spelade dom någon rock-låt typ. Dim sa typ: In the garden of even bayby don't you know that i looove youu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vad heter låten som spelas i Not Another Teen Movie, när Jack passar bollen till den där grabben som dog? Tror dom sjunger "I don't wanna be a loser".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Såg någon simpsons idag? När dom var i kyrkan så spelade dom någon rock-låt typ. Dim sa typ: In the garden of even bayby don't you know that i looove youu Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) http://video.google.com/videoplay?docid=-5...q=jack+thompson Från 29:33 - slutet. Om någon vet vad låten kan heta blir jag glad. Redigerad 3 mars, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vad heter låten? Press me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag söker inte direkt en låt, men ett ljudklipp. Jag har mailat kanal 5, men inte fått något svar. Kanske ni vet nått..? Det handlar om ett ljudklipp från "100 Höjdare!". Jag har hört det flera gånger, och vill gärna ha tag på det (fråga inte varför). Ni kan höra det i t.ex. det här klippet: http://www.kanal5.se/templates/streaming/d...lt.aspx?id=9826 ...vid 0.19 till 0.20. Det låter typ som nån säger "Put that r...". Vet ni var det kommer ifrån och hur jag kan få tag i det? Jag vet inte hur man spelar in från en streamad film så där, och jag har försökt fått filmen till datorn men inte lyckats. Jag orkar inte heller skaffa hela avsnittet bara p.g.a. ljudklippet. Tack. @StellHell: Jag tippar på att du blir ännu gladare om nån berättar för dig vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts