Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag letar efter en låt och det är brådis! ska ut å resa immorn och jag måste ha låten :ermm: den går typ "över sol, vind och vatten ska jag" sen nånting det e nå tjejer som sjunger den å melodin e lite technoish :teehee:

TUSEN TACK OM NÅN HIITAR LÅTENS NAMN ÅT MIG!!

Sarek - Genom Eld och vatten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker låten som är med i Gevalia reklamen.

Den med en snubbe som blir blöt i parken för att trädgårdsmästaren (som är en tjej) sätter på vattenspridare och då maste han in i hennes "bod" och dricka kaffe.

Jag vet att jag hört den innan men lyckas inte koppla till vilken artist/ låt namn det är.

... And she, bringing me in, checking me out, makes me feel gloreous....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker låten som är med i Gevalia reklamen.

Den med en snubbe som blir blöt i parken för att trädgårdsmästaren (som är en tjej) sätter på vattenspridare och då maste han in i hennes "bod" och dricka kaffe.

Jag vet att jag hört den innan men lyckas inte koppla till vilken artist/ låt namn det är.

... And she, bringing me in, checking me out, makes me feel gloreous....

*kollar min spelningslista*

Är det inte denna så slå mig: Andreas Johnson - Glorious

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet på en film... den var tecknad har jag för mig, kommer inte ihåg handlingen eller nånting, det enda jag kommer ihåg är att dom (ingen aning om hur dom såg ut eller vilka det var) bodde uppe i träd, hus uppe i träden och så alltså..

om ni sett starwars (ep 6, tror jag) så finns det ju nå små björnar eller vad fan det är... så som dom bor.. så bodde dom där i den tecknade filmen.. nån som har nån aning om vad jag snackar om för film? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet på en film... den var tecknad har jag för mig, kommer inte ihåg handlingen eller nånting, det enda jag kommer ihåg är att dom (ingen aning om hur dom såg ut eller vilka det var) bodde uppe i träd, hus uppe i träden och så alltså..

om ni sett starwars (ep 6, tror jag) så finns det ju nå små björnar eller vad fan det är... så som dom bor.. så bodde dom där i den tecknade filmen.. nån som har nån aning om vad jag snackar om för film? ^_^

Denna kanske: Laputa - Castle in the Sky

Där blir staden uppe i skyn till ett träd i slutet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet på en film... den var tecknad har jag för mig, kommer inte ihåg handlingen eller nånting, det enda jag kommer ihåg är att dom (ingen aning om hur dom såg ut eller vilka det var) bodde uppe i träd, hus uppe i träden och så alltså..

om ni sett starwars (ep 6, tror jag) så finns det ju nå små björnar eller vad fan det är... så som dom bor.. så bodde dom där i den tecknade filmen.. nån som har nån aning om vad jag snackar om för film? :ermm:

Bumbibjörnarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...