eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Flipsyde är inte bara en person .. det är en grupp väll ? det är bara på happybirthday han rappar själv .. Nej, du har helt rätt, jag tänkte fel när jag skrev det där. Tänkte bara på låten då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Soundtrack i fjorton suger! När hon huvudperson har ringt han där Aaron på telefonen och hon står och borstar håret typ.. Den låter typ så här: I have.. this feeling it´s hunting me i just cant take it... nånting tongue.gif Den var vinjett till fångarna på fortet innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vad heter låten i den nya Nokia reklamen ... telefonen heter typ N60 elelr något Vet någon r ?? Moby - In my heart tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vad heter låten med Rammstein som spelas i videon där de är utklädda till gruvarbetare vilka står och betraktar en död Snövit? Jag kommer ihåg att den videon visades på ett program vid namn Voxpop på SVT:1 under slutet av nittiotalet om jag inte missminner mig, om det nu är till någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad heter låten med Rammstein som spelas i videon där de är utklädda till gruvarbetare vilka står och betraktar en död Snövit? Jag kommer ihåg att den videon visades på ett program vid namn Voxpop på SVT:1 under slutet av nittiotalet om jag inte missminner mig, om det nu är till någon hjälp. Sonne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Den där låten där dom sjunger: It´s a beautiful day.. to live in.. nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad heter låten i den nya Nokia reklamen ... telefonen heter typ N60 elelr något Vet någon r ?? Det står ju Moby-In my world på mobilen.. Så det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det står ju Moby-In my world på mobilen.. Så det är den. In My Heart tyckte jag det stod, och så gick jag efter det, och den hette så också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vem sjöng who let the dog out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vem sjöng who let the dog out? Baha men ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Baha men ? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Tack Varsågod. Det var en rågissning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Sonne Ganze tack. Vad nostalgiskt det blev nu med den mysiga Rammsteinstämningen som totalt befäste sig i min stortå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad heter låten i den nya Nokia reklamen ... telefonen heter typ N60 elelr något Vet någon r ?? Jag tror att det är exakt den jag letar efter också. Nokia N70 heter telefonen (jag antar att det är den reklamen, annars kan jag inte hjälpa dig). Förut kunde jag inte googla på det eftersom jag inte visste vad telefonen hette. Nu när jag tagit reda på det fick jag fram en forumsida där samma fråga diskuterades. Låten kan vara Moby - in my heart. Hoppas jag hjälpte dig (och mig själv också, för den delen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 En låt som är med i många trailers på tv. Går ungefär såhär: "One way, for another, i wanna see you. I wanna get you, get you, get you, get you, one way...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Blondie - One Way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Soundtrack i fjorton suger! När hon huvudperson har ringt han där Aaron på telefonen och hon står och borstar håret typ.. Den låter typ så här: I have.. this feeling it´s hunting me i just cant take it... nånting tongue.gif Den var vinjett till fångarna på fortet innan Tjo den heter..... The Attic - just can´t help it //mackan Redigerad 19 februari, 2006 av wiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Japp GtaPimpen, du har rätt.. In my heart heter den, inte In my world :"> Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Japp GtaPimpen, du har rätt.. In my heart heter den, inte In my world :"> Haha Äsch, mitt proffsiga svar var ju inte till nån nytta när det redan givits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hej... För något halvår sedan hörde jag en låt på Rix som jag tror hette "hångelfest" (hade åtminstånde ordet "hångelfest" i refrängen). I en intervju med artisten sa han att det inte var någon snusklåt, utan att den var tänkt att ifrågasätta vårt översexualliserade samhälle, eller nåt sånt. Även om det är tänkt som feministproppaganda, får man väl tolka den hur man vill? Jag vill veta vad den heter, och var jag kan få tag på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts