Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Vad heter låten i den nya Nokia reklamen ... telefonen heter typ N60 elelr något

Vet någon r ?? :P

Jag tror att det är exakt den jag letar efter också. Nokia N70 heter telefonen (jag antar att det är den reklamen, annars kan jag inte hjälpa dig).

Förut kunde jag inte googla på det eftersom jag inte visste vad telefonen hette. Nu när jag tagit reda på det fick jag fram en forumsida där samma fråga diskuterades.

Låten kan vara Moby - in my heart. Hoppas jag hjälpte dig (och mig själv också, för den delen). ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soundtrack i fjorton suger!

När hon huvudperson har ringt han där Aaron på telefonen och hon står och borstar håret typ..

Den låter typ så här:

I have.. this feeling it´s hunting me i just cant take it... nånting tongue.gif

Den var vinjett till fångarna på fortet innan

Tjo den heter.....

The Attic - just can´t help it

//mackan

Redigerad av wiken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej...

För något halvår sedan hörde jag en låt på Rix som jag tror hette "hångelfest" (hade åtminstånde ordet "hångelfest" i refrängen).

I en intervju med artisten sa han att det inte var någon snusklåt, utan att den var tänkt att ifrågasätta vårt översexualliserade samhälle, eller nåt sånt.

Även om det är tänkt som feministproppaganda, får man väl tolka den hur man vill?

Jag vill veta vad den heter, och var jag kan få tag på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...