NiKe-eKiN Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vad heter låten i den nya Nokia reklamen ... telefonen heter typ N60 elelr något Vet någon r ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vad heter sångarna som sjunger låten "Happy Birthday", som är typ lugn Hip-Hop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Vad heter sångarna som sjunger låten "Happy Birthday", som är typ lugn Hip-Hop? Flipsyde - Happy Birthday Edit : TATU gjorde en likadan låt (utan rappet) ungefär samtidigt som heter Gomenasai, samarbete månne ? Det är TATU som sjunger i reffen, tror jag. Edit2 : Hörde att de inte sjunger riktigt likadant i TATUlåten, men ungefär. Äsch, orka förklara, lyssna på låtarna så här ni vad som är samma ^^ Redigerad 14 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Flipsyde - Happy Birthday Flipside är det väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Flipsyde - Happy Birthday Edit : TATU gjorde en likadan låt (utan rappet) ungefär samtidigt som heter Gomenasai, samarbete månne ? Det är TATU som sjunger i reffen, tror jag. Edit2 : Hörde att de inte sjunger riktigt likadant i TATUlåten, men ungefär. Äsch, orka förklara, lyssna på låtarna så här ni vad som är samma ^^ Det är en brud som kallar sig "Piper" i refrängen, och Flipsyde, och det är en han, det är inte en grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Flipside är det väl! Nej, han kallar sig Flipsyde. Cortez, jag sa inte att flipsyde var en hon ? Eller att hela gruppen kallades flipsyde. Och om jag nu sade någonting som pekade åt det hållet så menade jag att det var flipsyde som rappade. Sedan trodde jag ju att det var TATU i refrängen ^^, men där hade jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej, han kallar sig Flipsyde. Cortez, jag sa inte att flipsyde var en hon ? Eller att hela gruppen kallades flipsyde. Och om jag nu sade någonting som pekade åt det hållet så menade jag att det var flipsyde som rappade. Sedan trodde jag ju att det var TATU i refrängen ^^, men där hade jag fel. Nej, jag syftade på kattälskaren. No offence. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej, jag syftade på kattälskaren. No offence. ^^ Haha, ok. Tänkte bara eftersom du Quotade mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Soundtrack i fjorton suger! När hon huvudperson har ringt han där Aaron på telefonen och hon står och borstar håret typ.. Den låter typ så här: I have.. this feeling it´s hunting me i just cant take it... nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Vad heter låten på Playback Fm i San Andreas där dom sjunger I am the Godfather? Edit: Found it! Spoonie G - The Godfather Redigerad 14 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Det är en brud som kallar sig "Piper" i refrängen, och Flipsyde, och det är en han, det är inte en grupp. Nope.. det är Piper som rappar. ”Would you have been a little rapper like your poppa The Piper?” Edit: Visserligen är han en av Flipsyde's MC's.. Så varför det står Feat. Piper har jag inte en aning om.. Redigerad 14 februari, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vette fan om det är rätt att posta det här men skit samma. Har hittat ett SOAD-album med låtarna Cigaro, Shame On A Nigga, Metro, Marmelade, Snowblind, Outer Space, Johnny, Virginity, (hed), Starlit Eyes, Storaged och Defy You. Vilket album är det? De stog Mesmerize men va fan..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Och nu har jag gjort lite research om Flipsyde - Happy birthday. I Refrängen är det taget från TATU, samma ord, samma ton. Det måste vara taget därifrån, och då är det alltså rapparen som kallar sig Piper. Som Ace sade. Lite synd att de tagit ifrån TATU, låten hade varit bättre utan deras ord i refrängen, i och för sig är ju musiken grym, men refrängen kunde ha varit bättre utan det från TATU's låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vilket band har gjort "I love rock 'n roll"???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vilket band har gjort "I love rock 'n roll"???? Joan Jett.. Och Britney Spears. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Joan Jett.. Och Britney Spears. okej........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Joan Jett.. Och Britney Spears. Cover på en låt och gjort en låt är 2 olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 okej........... Förlåt Cortez. Joan Jett gjorde orginal, Britney gjorde en SKITDÅLIG cover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Andra låten för reklamen för för för förförförförför..... Bruce den allsmäktige ah, kan ni den så får ni ost på posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nej, han kallar sig Flipsyde. Flipsyde är inte bara en person .. det är en grupp väll ? det är bara på happybirthday han rappar själv .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts