Boomer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ni som har sett Filmen Fight Club, den första låten alldeles i början kan inte söka på nåt Who Is Tyler Durden skulle ja tro :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Låten i slutet på Riket.. Den där You must have found it from another time eller nåt sånt. Evolver - Another Time Another Place Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Tjo. Vad heter låten i reklamen för "Stacked" som går typ jämt på TV3 (eller gick)? Känner igen den där fuzziga gitarrslingan som spelas, men kan fanimig inte placera den i någon låt. hilfe bitte, kthxbai. Redigerad 3 februari, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Tjo. Vad heter låten i reklamen för "Stacked" som går typ jämt på TV3 (eller gick)? Känner igen den där fuzziga gitarrslingan som spelas, men kan fanimig inte placera den i någon låt. hilfe bitte, kthxbai. Minns inte den men du kan kanske tabba ner gitarrslingan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Who Is Tyler Durden skulle ja tro :S Kollar, gud tack om det stämmer det stämde TACK TACK TACK TACk... tack Redigerad 5 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Minns inte den men du kan kanske tabba ner gitarrslingan? Hmm.. bra idé. Nu är det visserligen väldigt dåligt gjort, men jag är ändå halvt tondöv och ganska nybörjare på att tabba skit. e|--------------------------------------------- B|--------------------------------------------- G|-------7-7h8p7-5-3-3--3-5-10-7--------------- D|--7-10--------------------------------------- A|--------------------------------------------- E|--------------------------------------------- e|--------------------------------------------- B|--------------------------------------------- G|--------7-7h8p7-5-3-3-3-5-1-3---------------- D|--7-10--------------------------------------- A|--------------------------------------------- E|--------------------------------------------- Förmodligen i fel tonart, men.. nästan rätt iaf. Redigerad 4 februari, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Såg precis trailern på trean och kom att tänka på att du hade frågat om låten. Det är Edwyn Collins - A Girl Like You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg precis trailern på trean och kom att tänka på att du hade frågat om låten. Det är Edwyn Collins - A Girl Like You Hm.. namnet säger mig inget. Hade för mig att det var en låt jag kände till, men glömt namnet på. Anyhoo, tackar så hjärtligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad heter låten som spelas i den där reklamen för bindor? (Massa tjejer går omkring på en gata, och en röst säger något trams om att "Si & så många kvinnor har upplevt att mensskyddet läcker.") Just'ja, det är en tjej som sjunger låten. "Aint gonna let nobody turn me around" sjunger hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad heter låten som spelas i den där reklamen för bindor? (Massa tjejer går omkring på en gata, och en röst säger något trams om att "Si & så många kvinnor har upplevt att mensskyddet läcker.") Just'ja, det är en tjej som sjunger låten. "Aint gonna let nobody turn me around" sjunger hon. Jag tror det är Joan Baez - Ain't Gonna Let Nobody Turn Me Around. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Undrar om folk här ens orkar googla på det dom vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag tror inte det...*himmlar med ögonen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Låten på Nokia reklamen. Låter lite som Moby, en kille som sjunger, AOOOOUUIIIII väldigt länge. Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Okej, detta kan bli en svår en.. Jag hörde en låt på mtv idag. I musikvideon är det en snubbe som står på en liten scen i en bar eller liknande. Han sjunger lite fint sådär. Sen är det en tjej som närmar sig scenen, killen som sjunger kliver ner, och nu sjunger han annorlunda, rap kanske? Tjejen går iväg och snubben följer efter, tjejen går ut och då backar killen som sjunger tillbaka upp på scenen och så börjar han sjunga sådär fint igen. Jag vill minnas att han sjöng något med i stil med "im out of reach". Jag har låten på hjärnan och vore tacksam om någon kunde säga mig vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Okej, detta kan bli en svår en.. Jag hörde en låt på mtv idag. I musikvideon är det en snubbe som står på en liten scen i en bar eller liknande. Han sjunger lite fint sådär. Sen är det en tjej som närmar sig scenen, killen som sjunger kliver ner, och nu sjunger han annorlunda, rap kanske? Tjejen går iväg och snubben följer efter, tjejen går ut och då backar killen som sjunger tillbaka upp på scenen och så börjar han sjunga sådär fint igen. Jag vill minnas att han sjöng något med i stil med "im out of reach". Jag har låten på hjärnan och vore tacksam om någon kunde säga mig vad den heter. Lite mer lyrics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Låten^ Någon som känner igen den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jo, ja såg va du skrev.. men då ville jag informera dig om att de inte va remixen ^^ De visste jag tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Evolver - Another Time Another Place Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad heter låten i slutet av o.c s03e15?! If there's anything to do blabblaa gick den.. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tja, den här frågan borde väl passa här. Ni som har spelat Civilization IV, hur får jag tag på låten som spelas precis i början vid startmenyn? Ni vet den där ner några sjunger lite mysigt " Dududu-didi-dadi Dududu-dudidi-daaaa". Eller om ni kan skicka den på msn, your choice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts