iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Dock var båda fel version >.<.. Men den andra var nog närmast hittills. Aha ;/ men ena var ju iaf Väldig nära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hörde en låt på bandit igår klockan halv 6 eller nåt sånt (skidresa med skolan). Har inte så mycket att gå på, men det kanske räcker. Sången är väldigt dyster. Låter också som att dom antingen har nåt vibrato på eller att dom lekt med volymratten. Aja, han sjunger nåt sånt här i versen: "I love you, as water (det är jag inte säker på, men det lät likt iaf)". Det är allt jag har, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) R2D2 Jag vet inte om du prövat, men denna länk har funkat för mig. http://www.bandit1063.com/index.php?indexc...=1&underpage=56 Redigerad 1 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Låten som spelas i tre reklamen? Innan Forever Young. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vad heter High Chaparalls huvudintro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vad heter High Chaparalls huvudintro? The Proclaimers - 500 Miles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Lite nya grejor: http://geas.deviantart.com/gallery/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Lite nya grejor: http://geas.deviantart.com/gallery/ Nu har du väl ändå postat i fel tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 The Proclaimers - 500 Miles. Du har förtjänat en slick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Låten i slutet på Riket.. Den där You must have found it from another time eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nån som vet va remixen av "love is in the air" heter? den som är med i den nya wolksvagen(?) reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Nån som vet va remixen av "love is in the air" heter? den som är med i den nya wolksvagen(?) reklamen John Paul - Love Is In The Air Vettej om de e inte remixen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vad heter låten i Nokia-reklamen om en 3G-telefon där det som vanligt kommer upp texter som "Se. Känn. Hör. Upplev." mm? En snubbe med glasögon ligger i ett tält och flinar åt sin telefon, sen kommer lite bilder från nån slags festival... vill gärna veta vad låten heter. Jag har sett filmen på bio ett antal gånger, men närkte häromdagen att den tydligen visas på tv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vad heter denna låt? typ "Your the one i want, the only one for me.... The only one.. yeaah" en tjej som sjunger låten var med i zack & cody Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 John Paul - Love Is In The Air Vettej om de e inte remixen De är inte remixen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 De är inte remixen.. JAG SA : Vettej Om de är Remixen. Du får testa dig fram sök på Love Is In the Air Remix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Söker några låtar som spelas i reklamer: 1. Låten i Toyota Yaris reklamen 2. Låten i reklamen för Libress mensskydd. Den går typ: "Turning around, turning around" Redigerad 3 februari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 JAG SA : Vettej Om de är Remixen. Du får testa dig fram sök på Love Is In the Air Remix. Jo, ja såg va du skrev.. men då ville jag informera dig om att de inte va remixen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Söker efter en låt jag hörde på Bandit för någon dag sen. Dom sjöng "Wild boys will be wild" i refrängen om jag hörde rätt. Kollade lite på letssingit.com men hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ni som har sett Filmen Fight Club, den första låten alldeles i början kan inte söka på nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts