FoxtroT Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Nån som vet vad det nya Hits for kids heter? Masor med gammla låtar var det Han bara höra vol.1. Tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Nån som vet vad det nya Hits for kids heter? Masor med gammla låtar var det Han bara höra vol.1. Tacksam för svar!! Min syster fick 14 i julklapp. Borde vara senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Min syster fick 14 i julklapp. Borde vara senaste. Ok! Jag vet inget om den. Såg på halva reklamen bara! Edit: Nej det var inte den! Redigerad 28 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vad heter orginallåten med Will Smith tror jag att det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Vad heter orginallåten med Will Smith tror jag att det var. Det är absolut inte Will Smith. Låten heter Sir Mix-a-Lot - I Like Big Butts Redigerad 29 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Verkligen ingen som vet vilken låt jag letar efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det är absolut inte Will Smith. Låten heter Sir Mix-a-Lot - I Like Big Butts Egentligen "Baby Got Back", men jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Ni vet mentos reklamen men fåglarna ? nån som vet var man kan få den låten eller reklam filmen? den är på 5:an... Ingen som har den? Redigerad 29 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Den sänds även i GTA: Vice City under reklamen på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Okej! Jag har Ebba grön - Bakom mina solglasögon och nu undrar jag vem som gjort orginalet? Hört det flera gånger osv.. vill ha den. Snälla hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Okej! Jag har Ebba grön - Bakom mina solglasögon och nu undrar jag vem som gjort orginalet? Hört det flera gånger osv.. vill ha den. Snälla hjälp. Docent Död tror jag dom hette. Joppe Philgren sjöng i alla fall. Jag hoppas att det är den du tänker på. Redigerad 30 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Dosent Död tror jag dom hette. Joppe Philgren sjöng i alla fall. Jag hoppas att det är den du tänker på. Docent död. Men annars var det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Låten i slutet på Riket.. Den där You must have found it from another time eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Klick me Någon som vet låtnamnet ? Hittade den när jag satt och kollade snygga frags på cs, så kom det en med en bra låt i ^^ Någon som vet ? Sedan undrar jag en sak till, ni vet barnet som står och sjunger en pokemon låt ? För dem som inte vet http://video.google.com/videoplay?docid=19...0&q=pokemon+kid . Min polare och jag började tjaffsa, jag säger att det är en tjej och han säger att det är en kille, vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Klick me Någon som vet låtnamnet ? Hittade den när jag satt och kollade snygga frags på cs, så kom det en med en bra låt i ^^ Någon som vet ? Sedan undrar jag en sak till, ni vet barnet som står och sjunger en pokemon låt ? För dem som inte vet http://video.google.com/videoplay?docid=19...0&q=pokemon+kid . Min polare och jag började tjaffsa, jag säger att det är en tjej och han säger att det är en kille, vad tycker ni ? Chansar på att det är en tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Klick me Någon som vet låtnamnet ? Hittade den när jag satt och kollade snygga frags på cs, så kom det en med en bra låt i ^^ Någon som vet ? Sedan undrar jag en sak till, ni vet barnet som står och sjunger en pokemon låt ? För dem som inte vet http://video.google.com/videoplay?docid=19...0&q=pokemon+kid . Min polare och jag började tjaffsa, jag säger att det är en tjej och han säger att det är en kille, vad tycker ni ? Japp det är en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Någon som vet vad låten i Volkswagen reklamen heter? Typ nått "love is in the air" John Paul - Love is In The Air... Milk & Suger vs John Paul Young - Love Is In The Air Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 John Paul - Love is In The Air... Milk & Suger vs John Paul Young - Love Is In The Air Tack, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Tack, tack. jag sökte bara på Love Is In The Air PÅ Dc++ så kom de upp.. Redigerad 1 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 jag säkte bara på Love Is In The Air PÅ Dc++ så kom de upp.. Dock var båda fel version >.<.. Men den andra var nog närmast hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts