iweX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Ni vet mentos reklamen men fåglarna ? nån som vet var man kan få den låten eller reklam filmen? EDIT: den är på 5:an... Redigerad 22 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Någon som såg CSI:Miami nyss? Vad var det för låt som spelades i slutet? Det var en ljus kvinnligröst och det som jag kommer ihåg lite av det som sjöngs var "My liiiife..my...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Någon som har sett American Pie-Band camp ? Jag måste ha låten i början på filmen. Alltså den första låten man får höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Någon som har sett American Pie-Band camp ? Jag måste ha låten i början på filmen. Alltså den första låten man får höra Har sett den ochså. har du tittat i eftertexterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har sett den ochså. har du tittat i eftertexterna? Jag har endast filmen på datorn, men där har inte eftertexterna något flow. Det hackar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har endast filmen på datorn, men där har inte eftertexterna något flow. Det hackar där. Kan titta vilken låt de är sen för jag har ochså den på datan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Skulle bara vilja ha en skitskön låt som samtidigt har ett kristet budskap. På konfirmationen i april ska man framföra något kreativt. Vore nice om det finns någon bra låt man kan spela bara den har ett kristet budskap. Helt nåt rockigt, men vad som helst funkar. Helst någon rolig låt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Skulle bara vilja ha en skitskön låt som samtidigt har ett kristet budskap. På konfirmationen i april ska man framföra något kreativt. Vore nice om det finns någon bra låt man kan spela bara den har ett kristet budskap. Helt nåt rockigt, men vad som helst funkar. Helst någon rolig låt också. ManowaR - Warriors of the World? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 ManowaR - Warriors of the World? Haha jag visste att du skulle säga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Någon som har sett American Pie-Band camp ? Jag måste ha låten i början på filmen. Alltså den första låten man får höra Matt Nathanson - Laid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Någon som vet någon eller några bra ballader eller kärleks låtar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha jag visste att du skulle säga den :'( HUR VET DU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) :'( HUR VET DU. Jag är ditt samvete pKz, jag finns alltid med dig och vet vad du tänker. Och ja, "Come on feel the noise" skulle vara ett bra låtval till nästa gång du och Johanna leker. Kom bara ihåg att jag tjuvtittar...bara för säkerhetsskull. Redigerad 22 januari, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag är ditt samvete pKz, jag finns alltid med dig och vet vad du tänker. Och ja, "Come on feel the noise" skulle vara ett bra låtval till nästa gång du och Johanna leker. Kom bara ihåg att jag tjuvtittar...bara för säkerhetsskull. Haha, been there done that. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha, been there done that. ^^, Ähum...ehh.. ja det är klart! Det visste jag väl. Men ni har inte spelat Hej det är Nick-Klick! Men det är ni förstås för smarta för att göra, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ähum...ehh.. ja det är klart! Det visste jag väl. Men ni har inte spelat Hej det är Nick-Klick! Men det är ni förstås för smarta för att göra, right? Nejdå, inte ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ni vet mentos reklamen men fåglarna ? nån som vet var man kan få den låten eller reklam filmen? EDIT: den är på 5:an... Den heter No limit. Hade den på datorn förut, men sök på no limit så kommer den nog upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Jag hörde en låt på radion idag den gick typ så här "the best, the best the best of you" Någon som vet vad den heter ? EDIT: Hörde en låt nyss på femman jag tror den gick så här "Turn me around, Turn me arooound we gotta make somebody " Vad heter den Redigerad 23 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag hörde en låt på radion idag den gick typ så här "the best, the best the best of you" Foo Fighters - Best of You. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Foo Fighters - Best of You. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts