BroDD Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nån som vet vad låten heter som Charlie sjunger i LOST i början av avsnitt 10 på säsong 2? The 23rd Psalm alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Vad heter Metallicas nyaste album och vilket år är den ifrån? Redigerad 18 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad heter Metallicas nyaste album och vilket år är den ifrån? St anger, 2003. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad heter en låt med fart i... den har typ trummor och gitarr...väldigt känd låt. Den börjar typ med lite knäppande på strängarna och "I got my head checked blah blah blah", och i refrängen är som "Woohoo blah blah blah". Nån som vet vad jag tänker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad heter en låt med fart i... den har typ trummor och gitarr...väldigt känd låt. Den börjar typ med lite knäppande på strängarna och "I got my head checked blah blah blah", och i refrängen är som "Woohoo blah blah blah". Nån som vet vad jag tänker på? Blur - Song 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vet någon vad Simpsons avsnittet där Otto gifter sig heter? vill veta eftersom Poison spelar i det avsnitet.. Och vet någon vad Fastlane avsnittet med Tommy Lee heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nån som vet vad låten heter som Charlie sjunger i LOST i början av avsnitt 10 på säsong 2? The 23rd Psalm alltså Menar du "You all everybody" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Menar du "You all everybody" ? Säsong 2 avsnitt 10 sa jag... inte säsong 1 avsnitt 1 nej inte you all everybody Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Nån som har The Good, The Bad and The Ugly Soundtracket ni vet den där sköna låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Nån som har The Good, The Bad and The Ugly Soundtracket ni vet den där sköna låten... Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ive never meet a girl like you before nånting nånting. Har har för mig att den spelas i Charlies Angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Ive never meet a girl like you before nånting nånting. Har har för mig att den spelas i Charlies Angels Filmens soundtrack. Ring a bell? Redigerad 19 januari, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jadå. GE DEN TILL MIG!(annars tvingar jag dig till det med hjälp av folk som vill se dig plocka upp tvålen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 GE DEN TILL MIG!(annars tvingar jag dig till det med hjälp av folk som vill se dig plocka upp tvålen ) Haha jag vill ochså ha den om Reve tycker den e bra så är den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Filmens soundtrack. Ring a bell? Nopp, hittar inte namnet. ÄDIT: A Girl Like You Edwyn Collins Redigerad 19 januari, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha jag vill ochså ha den om Reve tycker den e bra så är den bra! Exakt min musiksmak äger! (Ja lyssnar på allt utom Svensk pop musik). Hade nån låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Exakt min musiksmak äger! (Ja lyssnar på allt utom Svensk pop musik). Hade nån låten? Inte jag iaf . Din Musiksmak äger totalt säkert, lyssnar alldrig på "svensk pop" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Söker namnet på två Beastie Boys-låtar. Jag kan bara hur videon är och på den ena så är det liksom robotar som slåss och den andra så springer dom runt på något slott... HOppas det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vad heter låten som spelas i Hell's Kitchen reklamen?... den är rätt så känd... typ nån sån Hell låt eller nåt men nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Toyota Yaris någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts