Funnylin Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sry för Dubbelpost... Men jag söket en låt som va med i Gay Army/American Pie 3 När Stifler Dansar. Dem sjunger She´s a Menjack eller något nån som vet va låten heter? PÅ gay Army va den me när dem skulle Uppträda för andra soldater. Fin stavning på maniac. Är det möjligtvis denna? Artist: Hall & Oates Lyrics Song: She's A Maniac Lyrics Just a Steel-Town girl on a saturday night Lookin for the fight of her life In the real time world no one sees her at all They all say she's crazy Lockin rythms to the beat of her heart Changing moment into light She has danced into the danger zone When the dancer becomes the dance It can cut you like a knife If the gift becomes the fire All the while you're stuck between What's will and what will be (CHORUS) She's a maniac, maniac on the floor And she's dancing like she never danced before She's a maniac, maniac on the floor And she's dancing like she never danced before ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Fin stavning på maniac. Är det möjligtvis denna? Artist: Hall & Oates Lyrics Song: She's A Maniac Lyrics Just a Steel-Town girl on a saturday night Lookin for the fight of her life In the real time world no one sees her at all They all say she's crazy Lockin rythms to the beat of her heart Changing moment into light She has danced into the danger zone When the dancer becomes the dance It can cut you like a knife If the gift becomes the fire All the while you're stuck between What's will and what will be (CHORUS) She's a maniac, maniac on the floor And she's dancing like she never danced before She's a maniac, maniac on the floor And she's dancing like she never danced before ... Kan va den ska prova dra hem den och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Söker en tråd på FRAGZONE (tror det är på fragzone, och jag tror sidan heter fragzone, nåt liknande iallafall) där det är några frågor och svaren är verkligen inte vad man tror.. en fråga är "hur länge varade 100 åriga kriget?" och svaret är ju inte 100 år... nån som kan hitta den tråden åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Söker en tråd på FRAGZONE (tror det är på fragzone, och jag tror sidan heter fragzone, nåt liknande iallafall) där det är några frågor och svaren är verkligen inte vad man tror.. en fråga är "hur länge varade 100 åriga kriget?" och svaret är ju inte 100 år... nån som kan hitta den tråden åt mig? http://www.skrattnet.se/kategorier/skamt.p...1⊂=24&id=210 Sökte på "hur länge varade 100åriga kriget", högst upp fanns den. GJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Någon som vet vad musiken i denna filmen heter? nvm, hitta den Redigerad 11 januari, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu måste kalleponken ha hjälp! I filmen "Tamara" Spelas en låt precis efter introt. I en scen där man följer en tjej med sexiga ben och rumpa medans hon går igenom kroidoren och vidare in i ett klassrum. Vad jag undar är alltså artist och låtnamn. Rippade ljudet i 30 sek för att ni som inte har filmen (är nog inte så många som har den än ) ska kunna hjälpa till. här finns den att lyssna på: http://media.putfile.com/okandlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nu måste kalleponken ha hjälp! I filmen "Tamara" Spelas en låt precis efter introt. I en scen där man följer en tjej med sexiga ben och rumpa medans hon går igenom kroidoren och vidare in i ett klassrum. Vad jag undar är alltså artist och låtnamn. Rippade ljudet i 30 sek för att ni som inte har filmen (är nog inte så många som har den än ) ska kunna hjälpa till. här finns den att lyssna på: http://media.putfile.com/okandlat Står det inte i credits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Står bara låtnamnen i eftertexten, och jag har ingen lust att skaffa alla eller chansa på vilken som är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ok, det var jobbigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Söker en låt som antingen är med i Lejonkungen, eller någon Timon och Pumbaa film. Det jag minns av låten var att det var några grodor på en damm som sjöng låten, och Timon och pumbaa sjöng också.. sen minns jag inget mer, annat än att låten var lugn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Söker en låt som antingen är med i Lejonkungen, eller någon Timon och Pumbaa film. Det jag minns av låten var att det var några grodor på en damm som sjöng låten, och Timon och pumbaa sjöng också.. sen minns jag inget mer, annat än att låten var lugn.. Blir dessvärre svårt å hitta den , ladda ner typ Soundtrack Timon Och Pummba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Söker en låt som antingen är med i Lejonkungen, eller någon Timon och Pumbaa film. Det jag minns av låten var att det var några grodor på en damm som sjöng låten, och Timon och pumbaa sjöng också.. sen minns jag inget mer, annat än att låten var lugn.. Låten heter "Stand by me", vet ej vem som gjort den men sök på den vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Låten heter "Stand by me", vet ej vem som gjort den men sök på den vetja. Tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tack så mkt! Tror den är gjord utav Ben E. King, men vet inte om det är den som är med i Lejonkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vet någon vad den där HIM-låten som spelas på radio och på MTV/ZTV nu för tiden heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vet någon vad den där HIM-låten som spelas på radio och på MTV/ZTV nu för tiden heter? Gissar på att det är Wings of a Butterfly.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det kanske är den, finns det ingen annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Killing Loneliness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Killing Loneliness Det är den! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Söker en låt som går i andra avsnittet av Prison Break. Jag minns inget av låten förutom att de säger "this is war" i refrängen, och att det är en raplåt. Och jag har googlat så snart ser jag dubbelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts