Pico Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kan det vara "The Private Life of Don Juan (1934)"? IMDb:ade lite och fann den, är dock väldigt osäker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad var det för låt som spelades i eftertexterna till "That's life" tidigare idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag letar efer en låt som är en ganska ny rap-låt som visas ganska ofta på ZTV. Låten har Madonnas "into the groove" som refräng. Det är en tjej som sjunger refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Denna låten spelades i Fresh Prince i Bell Air. Den spelades i ett "bakom kulisserna" show. Den spelades då när alla sammlades innan dom skulle gå ut och börja inspelningen. Det ä en rap låt tror jag. Redigerad 6 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Som sista utväg provar jag här. Söker en låt som var med på Idool 2005. Det var en kines som gjorde ett gästframträdande och sjöng den låten. I låten nämms andra artister. Den går ungefär så här (nu sjunger jag dåligt men bry er inte om det): "Brittney Sperar yee yee, Brian Adams hoohoo" Det är en ganska uddå låt. Någon som vet? Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Som sista utväg provar jag här. Söker en låt som var med på Idool 2005. Det var en kines som gjorde ett gästframträdande och sjöng den låten. I låten nämms andra artister. Den går ungefär så här (nu sjunger jag dåligt men bry er inte om det): "Brittney Sperar yee yee, Brian Adams hoohoo" Det är en ganska uddå låt. Någon som vet? Baladali-Baladala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Var det inte dom som hade Survivor - Eye of the tiger? Jag kanske blandar ihop reklamfilmerna nu iof. Jo, det är Survivor - Eye of the tiger. Från filmen(filmerna), Rocky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Baladali-Baladala? Ja det är det nog. Vad heter låten? Men det är inte Lum lum dance jag söker. (den där låten där den där fetknoppen som sitter framför datorn o diggar) Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ja det är det nog. Vad heter låten? Men det är inte Lum lum dance jag söker. (den där låten där den där fetknoppen som sitter framför datorn o diggar) Han som gjort dne heter Andreas da man... Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad heter den franska ganska kända låten som går typ så här: "Fa ble pu moi, fa ble pu moi, moi, moi, moi, moi, fa ble pu moi. Oooh-ooh, fa ble pu moi" Vet inte riktigt om det är rätt... Men om någon känner igen det så svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad heter den franska ganska kända låten som går typ så här: "Fa ble pu moi, fa ble pu moi, moi, moi, moi, moi, fa ble pu moi. Oooh-ooh, fa ble pu moi" Vet inte riktigt om det är rätt... Men om någon känner igen det så svara! Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja det är det nog. Vad heter låten? Men det är inte Lum lum dance jag söker. (den där låten där den där fetknoppen som sitter framför datorn o diggar) Originalet heter Balla Da-Li, artisten kommer jag inte ihåg. Han i idol, Andreas (a.k.a Andreas Da Man) har gjort en remake av den. Samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Originalet heter Balla Da-Li, artisten kommer jag inte ihåg. Han i idol, Andreas (a.k.a Andreas Da Man) har gjort en remake av den. Samma namn. Tackar! Som jag har letat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Daim, dubbel post. Sista minuten sökning: Söker låten som går: From paris to berlin in ewry disco i get in, im looking for love.... Hittar den inte när jag söker på From "paris to berlin" så uppenbarligen heter den inte så...? Tackar för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Daim, dubbel post. Sista minuten sökning: Söker låten som går: From paris to berlin in ewry disco i get in, im looking for love.... Hittar den inte när jag söker på From "paris to berlin" så uppenbarligen heter den inte så...? Tackar för hjälp! http://lyrical.nl/song/37596 Infernal - From Paris To Berlin Sökte på Paris To Berlin lyrics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Tack. Sista låten nu! Jag lovar! Jag tror det är REM har sökt på Living in ny men det blir inga träffar. Men jag VET att den heter nått sådant!?¨ Liv in new york? Redigerad 8 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Baladali-Baladala? Bb Feat Balla Da-Li heter den! Vice Bb Feat. Balla Da-Li heter låten som var med i Idol2005 Redigerad 8 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sry för Dubbelpost... Men jag söket en låt som va med i Gay Army/American Pie 3 När Stifler Dansar. Dem sjunger She´s a Menjack eller något nån som vet va låten heter? PÅ gay Army va den me när dem skulle Uppträda för andra soldater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tack. Sista låten nu! Jag lovar! Jag tror det är REM har sökt på Living in ny men det blir inga träffar. Men jag VET att den heter nått sådant!?¨ Liv in new york? Leaving New York? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts