Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Som sista utväg provar jag här.

Söker en låt som var med på Idool 2005. Det var en kines som gjorde ett gästframträdande och sjöng den låten.

I låten nämms andra artister. Den går ungefär så här (nu sjunger jag dåligt men bry er inte om det): "Brittney Sperar yee yee, Brian Adams hoohoo"

Det är en ganska uddå låt. Någon som vet?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sista utväg provar jag här.

Söker en låt som var med på Idool 2005. Det var en kines som gjorde ett gästframträdande och sjöng den låten.

I låten nämms andra artister. Den går ungefär så här (nu sjunger jag dåligt men bry er inte om det): "Brittney Sperar yee yee, Brian Adams hoohoo"

Det är en ganska uddå låt. Någon som vet?

Baladali-Baladala?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är det nog. Vad heter låten?

Men det är inte Lum lum dance jag söker. (den där låten där den där fetknoppen som sitter framför datorn o diggar)

Originalet heter Balla Da-Li, artisten kommer jag inte ihåg. Han i idol, Andreas (a.k.a Andreas Da Man) har gjort en remake av den. Samma namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Daim, dubbel post.

Sista minuten sökning: Söker låten som går: From paris to berlin in ewry disco i get in, im looking for love....

Hittar den inte när jag söker på From "paris to berlin" så uppenbarligen heter den inte så...?

Tackar för hjälp!

http://lyrical.nl/song/37596

Infernal - From Paris To Berlin

Sökte på Paris To Berlin lyrics

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...