Funnylin Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vet nån vad låten heter som spelas i slutet av tv-reklamen om Everybody hates Chris?? Filmen handlar om Chris Rock. Reklamen går på 4:an...dom sjunger typ: ah, pump it up, I want the world to know.. Det är ingen film, det är en TV-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Vet nån namnet på Prodigys senaste låt? I videon så är det en massa personer med ögonbindlar som springer... Redigerad 20 november, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Låten dom spelar i Credits efter programmet "I want a famous face" på mtv. Ge mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Någon som vet vilken låt som spelas i denna trailern?... det låter typ som en Hawaii surfing låt. Jag tror alla har hört den (Jag med... men vet ej namnet). Trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Någon som vet vilken låt som spelas i denna trailern?... det låter typ som en Hawaii surfing låt. Jag tror alla har hört den (Jag med... men vet ej namnet). Trailern Verkar vara nån mix av Dick Dale And His Del-Tones - Misirlou (aka Pulp Fiction - Theme) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Verkar vara nån mix av Dick Dale And His Del-Tones - Misirlou (aka Pulp Fiction - Theme) Hmm... jag hörde precis låten på MTV.... Black Eyed Peas - Pump It, men jag tror inte det är orginalet, det är nog rip off. Jag lyssnade på den låten du tipsade... och den verkar vara orginalet (tror jag) Redigerad 20 november, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vad heter den franska med Tina turner? Låten sjungs under nån mobilreklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vad heter den franska med Tina turner? Låten sjungs under nån mobilreklam. Nån som vet vad låten som spelas i bakgrunden för reklamen 3Kombi heter? Typ nån fransk låt.Stereo Total - L' Amour À ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vet nån vad låten heter i den där ölreklamen där Brad Pitt går och köper öl så blir han typ jagad av massa fotografer? Då hör man bara musiken och det låter som nån softrock typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vet nån vad låten heter i den där ölreklamen där Brad Pitt går och köper öl så blir han typ jagad av massa fotografer? Då hör man bara musiken och det låter som nån softrock typ. The Rolling Stones- Gimme Shelter, är det. Grüm låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 I en reklam för returpant så sjunger en tant "Cantare", och jag undrar var jag kan lyssna på den på internet Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 I en reklam för returpant så sjunger en tant "Cantare", och jag undrar var jag kan lyssna på den på internet Tack på förhand! Jag har alltid tyckt att hon sjunger pantare. Går nog inte att köpa, men kanske att ladda ner. Kanske finns den på returpants hemsida, eller så får man la ta och söka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 I en reklam för returpant så sjunger en tant "Cantare", och jag undrar var jag kan lyssna på den på internet Tack på förhand! Det är ju en annan version av "Volare". Den låten har sjungits av flera artister, bland annat Dean Martin. "Pantare"-versionen är nog svår att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad heter låten i Axe reklamen? Där nån snubbe kommer ut ur dushen och går ut på stan..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Hehe nu när Lost slutade.. *för dagen* så kom jag tänka på den sköna låten som killen (namn?) lyssnade på i "The hatch". tror det var första delen av SäSonG 2 alltså, Killen vaknar sätter på en skiva inne i "The hatch" jaja va heter låten som spelas i lost avsnitt 1 av S 2. Den här tråden är inte så värst populär.. frågade i en annan tråd fick svar på 5 minuter Låten heter alltså "Make your own kind of music - the mamas and the papas" Redigerad 24 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vet att det är en låt med Cradle OF Filth, men ingen aning om vilken låt eller vilket album låten är på, men dom spelade den när dom var på viva la bam... säsong 5, avsnitt 6 Nån som vet vilken det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Den låt som går i 3s ny reklam Ge mig Edit: Hittade.. Edvard Grieg - I bergakungens sal Redigerad 26 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Comviqs reklam om "little bills" (tror det är comviq ) Nån som vet vad låten i den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Comviqs reklam om "little bills" (tror det är comviq ) Nån som vet vad låten i den heter? Var det inte dom som hade Survivor - Eye of the tiger? Jag kanske blandar ihop reklamfilmerna nu iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Godafton, damen und herren. Jag upptäckte denna tråd nyss och tänkte tyst för mig själv: "hey, varför inte?" Det finns en film som har präglat mitt liv som en liten skugga på hjärnan. Jag vet inte vilken det är, vad den handlar om eller vad den heter. Det enda jag vet är att det är en svartvit film, ser ut att vara från 30-40-talet, uppskattningsvis, och en scen handlar en person som hoppar levande ur en kista, då ett gäng människor som tror att han är död bär honom till graven, om jag minns rätt. I Jim Jarmusch nya film Broken Flowers sitter Bill Murrey och slötittar på just denna film, och ett flertal minnen hoppade och skallade mig i pannloben. En riktig kick av nostalgi, ungefär som då jag hörde Love's mästervärk Forever Changes efter en jättelång period för att dagen därpå springa och tokköpa den. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts