Peskele Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Söker en låt där de ungefär sjunger så här: "Walking down the street, singing dum di da di da di dum di da dim".... kinda' Manfred Mann - Do Wah Diddy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Någon som vet vad bandet heter som har gjort Sweet Jackie?..antagligen många som gjort en låt med det namnet vad vet jag, men har för mig att bandet hette något med sugar eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Enya - Only Time Thnx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Sugarplum fairy (@flanders) Redigerad 29 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag söker en låt jag hörde på radion idag. Skulle tippa på att den heter "invisible" Hon sjöng ungefär :Invisible so you can't catch ya. Beatiful.... Kommer inte ihåg allt för bra med tanke på att jag bara hörde den lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Manfred Mann - Do Wah Diddy? Tackar, den var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag söker en låt jag hörde på radion idag. Skulle tippa på att den heter "invisible" Hon sjöng ungefär :Invisible so you can't catch ya. Beatiful.... Kommer inte ihåg allt för bra med tanke på att jag bara hörde den lite snabbt. Laleh - invisible lyssna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Laleh - invisible lyssna här Jaa den var det, tack så mycket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Letar efter låten som är med i Tony Hawk's American Wasteland trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Letar efter låten som är med i Tony Hawk's American Wasteland trailern. Dead Kennedys - California Über Alles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag letar efter Soundtracket till Drew Carey Show. Det är INTE Cleveland Rocks, utan det är soundtracket till den säsongen som går på Tv3 på natten nu Den går nått liknande: Hey....hey....hey (Där det är punkter sjunger dom nått) Alla som är med i serien dansar och Drew dansar på sitt eget sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Dead Kennedys - California Über Alles Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Jag letar efter Soundtracket till Drew Carey Show. Det är INTE Cleveland Rocks, utan det är soundtracket till den säsongen som går på Tv3 på natten nu Den går nått liknande: Hey....hey....hey (Där det är punkter sjunger dom nått) Alla som är med i serien dansar och Drew dansar på sitt eget sätt Den första säsongens tema hette "Moon Over Parma" av "Drew Carey" (1995), den byttes i andra ut mot "Five O'Clock World" (1996-1997) av "The Vouges", senare kom "Cleveland Rocks" (1997-2004) av "The Presidents of the United States of America". Redigerad 3 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Den första säsongens tema hette "Moon Over Parma" av "Drew Carey" (1995), den byttes i andra ut mot "Five O'Clock World" (1996-1997) av "The Vouges", senare kom "Cleveland Rocks" (1997-2004) av "The Presidents of the United States of America". Hehe..har du pluggat in allt sånt? Tack iaf! Edit: Nu ska jag gå och köpa den i en affär på lagligt vis eller så inte... Redigerad 3 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hehe..har du pluggat in allt sånt? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Undrar om nån kunde skicka Kaisers Chiefs - Sink That Ship till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Undrar om nån kunde skicka Kaisers Chiefs - Sink That Ship till mig? Ska vi åka fast för att du vill ha en låt, nooooooooooooooooooooooooooo. Helst inte då jag sitter på 0.5 och det kommer ta runt 2.3 decenium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vad heter låten i ssx on tour reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Söker en låt med nån grupp vet inte riktigt vilken Låten finns med i GTA:SA (tror det iaf) och dom sjunger nånting med Jesus i Refrängen Tror det är typ Plastic Jesus eller nått sånt Redigerad 3 november, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Söker en låt med nån grupp vet inte riktigt vilken Låten finns med i GTA:SA (tror det iaf) och dom sjunger nånting med Jesus i Refrängen Tror det är typ Plastic Jesus eller nått sånt Vet du på ett ungefär vad det är för musikstil? Kanske Dpeche Mode - Personal Jesus? Redigerad 3 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts