BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kan vara Goin' Blind. Hmm, försök komma på något dom sjunger. Så ska jag fixa. Bad min kompis kolla upp de.. firehouse va de sa han.. ska kolla nu om de e den.. han............ lät mig lyssna på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 För ett antal månader sedan hörde jag en låt där man sjöng om fest på stranden me snygga tjejer o hångel... Den hette nåt i stil me hångelfest... Undrar om nån vet vad den EGENTLIGEN hette, och vilken artisten var... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vilekn låt är det som spelas i thps 4 när dom intejuvar bam margera den går typ *dont be late for school* hårdrock tror jag de är? nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vilekn låt är det som spelas i thps 4 när dom intejuvar bam margera den går typ *dont be late for school* hårdrock tror jag de är? nån som vet? System Of A Down - Shimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Thx de va rätt! cool låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Detta kanske inte hör till i just denna tråd, men jag undrar i vilket fall som helst vad det är för genre på dragspels/munspels musik. Inte den där ubertöntiga genren med dansband alltså, utan lite mer..svårt att förklara. Men i TheSims MakinMagic så spelas ju lite sådan musik i magikvarteren. Vad kallas genren? Låter lite halvspökigt, tivoliaktigt och stämningsfyllt. Mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Detta kanske inte hör till i just denna tråd, men jag undrar i vilket fall som helst vad det är för genre på dragspels/munspels musik. Inte den där ubertöntiga genren med dansband alltså, utan lite mer..svårt att förklara. Men i TheSims MakinMagic så spelas ju lite sådan musik i magikvarteren. Vad kallas genren? Låter lite halvspökigt, tivoliaktigt och stämningsfyllt. Mysigt Polka? Redigerad 17 oktober, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Polka? Ja, just precis! Nej, men jag vet inte om det är polka. Dom där gubbarna ser lite för glada ut för att kunna spela spök-&-magi musik hmm..zigenare? Spelar dom dragspel och munspel? Det gör dom la? Vad kallar man deras genre för? Zigenarpop? Zigenarmusik? Pomperipossagalningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, just precis! Nej, men jag vet inte om det är polka. Dom där gubbarna ser lite för glada ut för att kunna spela spök-&-magi musik hmm..zigenare? Spelar dom dragspel och munspel? Det gör dom la? Vad kallar man deras genre för? Zigenarpop? Zigenarmusik? Pomperipossagalningar? Är inte det där tyskar i lederhosen's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Är det någon som vet vad en låt i nhl 06 heter dom sjunger iaf. "red flag" Redigerad 18 oktober, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Billy Talent - Red flag om jag kommer ihåg rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Billy Talent - Red flag om jag kommer ihåg rätt Japp det är Billy Talent. Tycker att det är den bästa låten i hela NHL 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Billy Talent - Red flag om jag kommer ihåg rätt Thx den e klart grymmast på spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vad heter den där låten som spelas på Boxer reklamen när han imiterar rocky? Survivor- eye of the tiger tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Survivor- eye of the tiger tror jag. "May 24". Snitsigt. Hearts on Fire heter den förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Såg att nåra frågade efter låten i Burnout Revenge reklamen. Låten är Sink That Ship med Kaisers Chiefs...enjoy Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej pico, den heter Survivor - Eye of the tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Någon som vet vad låten heter som galningen spelar innuti "The Hatch" i Lost? Påminner om 60-tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Någon som vet vad låten heter som galningen spelar innuti "The Hatch" i Lost? Påminner om 60-tal. The Mamas and the Papas - Make your own kind of music Skön låt Redigerad 21 oktober, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 The Mamas and the Papas - Make your own kind of music Skön låt Mama Cass har gjort en låt med samma titel, konspiration mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts