Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Vet nån vad låten heter i TV Reklamen "Head and shoulders Lift"?

Den går typ så här "sugar......ho-ho-honey.....you are my candy giirl"

den e skön :rolleyes::D

(The?) Archies - Sugar. Är osäker på låttiteln, men är 99% säker på att det är Archies som gjort låten. Eller ja, originalet iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hard Luck Woman? :)

Nope hard luck woman är det inte... bah.. vill veta vilken låt de e så ja kan.. öh.. KÖPA den :P;)

den går typ.. iaf live.. inte hört riktiga låten tror ja.. men den går typ. lite lugnt, sen stannar trummorna i en halv sekund eller nåt, sen börjar dom igen.. lite då o då.. i verserna.. tror ja... ja e kass på o förklara :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope hard luck woman är det inte... bah.. vill veta vilken låt de e så ja kan.. öh.. KÖPA den :):P

den går typ.. iaf live.. inte hört riktiga låten tror ja.. men den går typ. lite lugnt, sen stannar trummorna i en halv sekund eller nåt, sen börjar dom igen.. lite då o då.. i verserna.. tror ja... ja e kass på o förklara :unsure:

Kan vara Goin' Blind. Hmm, försök komma på något dom sjunger. Så ska jag fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope hard luck woman är det inte... bah.. vill veta vilken låt de e så ja kan.. öh.. KÖPA den ;P;P

den går typ.. iaf live.. inte hört riktiga låten tror ja.. men den går typ. lite lugnt, sen stannar trummorna i en halv sekund eller nåt, sen börjar dom igen.. lite då o då.. i verserna.. tror ja... ja e kass på o förklara :lol:

Hahahah jag gillar verkligen dina förklaringar ^_^

Ingen som vet den där filmen jag frågade om några sidor bak? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...