Tweak Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Remy Zero - Save Me Tack Edit: Tredje sidan för ett simpelt tack Redigerad 25 maj, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad heter den omjorda "every step you take" med P Diddy.Den som är en sosts hyllning till Noutaruois B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Vad heter låten som spelades i The Simpsons förut då Skinner var i vietnam och tänkte stjäla munkar llr nått från ett tält och plötsligt kommer det vietnameser och tar honom tillfånga. Någon som vet? Vet du hur låten går ungefär. Jag tror jag vet vilken episod du menar. Är det en instrument sång eller? Redigerad 26 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ja undrar va en låt heter ... Dom brukar spela den ofta när det är en alien i filmer och så ingen sjunger det är bara instrument och shit...va heter den ..den går i ett simpsons avsnitt det vet ja...när Mr. Burns kommer ut från skogen och glöder grönt...kanske är till nytta Tacksam för svar!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ja undrar va en låt heter ... Dom brukar spela den ofta när det är en alien i filmer och så ingen sjunger det är bara instrument och shit...va heter den ..den går i ett simpsons avsnitt det vet ja...när Mr. Burns kommer ut från skogen och glöder grönt...kanske är till nytta Tacksam för svar!!!!!!!!! Menar du Arkiv X temat? Vet inte vad låten heter men har hört de hundra gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ja det är den men ja vet inte va den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Typ X-files theme. Men tror inte det är den du tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ja har hittat den ..den heter "tubular x" ladda ner den och sätt på den när ni ska skrämma någon ..ja blir lite rädd när ja hör den :'( Sen ta tubular bell ..den är oxå läskig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vad heter den sista låten som man hör i 3-reklamen, den då dom sitter på bio. Han som sjunger låter lite som Elvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vad heter den omjorda "every step you take" med P Diddy.Den som är en sosts hyllning till Noutaruois B. Nu vet du ju, men jag skriver åt andra. =) P Diddy - I'll be missing you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vad heter den sista låten som man hör i 3-reklamen, den då dom sitter på bio. Han som sjunger låter lite som Elvis. The 69 eyes - Lost Boys, och vadå elvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 The 69 eyes - Lost Boys, och vadå elvis? Haha man hörde ju inte låten högt! Han har ju fan en bred röst så då blir det Elvis! Har en till låt som jag undrar över. Någon som såg Wild Kids igår? Vad heter låten som spelades när dom fick reda på att dom skulle få gå på disco? När lejonen stod på brygan och hoppade, den låten. Det är en tjej som sjunger jävligt klent, dom har spelat på Sen kväll med Luuk förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Vad heter låten som spelas i Battlefield Vietnams Introfilm? Den spelas också i Forrest Gump när han åker till Vietnam. Redigerad 30 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad heter låten som spelas i Battlefield Vietnams Introfilm? Den spelas också i Forrest Gump när han åker till Vietnam. Har du tänkt på att scenerna också är typ lika? Ganska bra gjort till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag söker en låt som dom spelar i introt på High capparal (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag söker en låt som dom spelar i introt på High capparal (stavning) The Proclaimers - 500 Miles. Tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 The Proclaimers - 500 Miles. Tror jag den heter. Tack TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vad heter Markoolis EmLåt?? Lillbrorsan tjatar om att få den till sin MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vet nån titeln på Rammstein låten, i videon e dom typ skitfeta gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts