Sikorka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Söker efter en franskt låt, (den spelas på radion rätt ofta).. hmm minns inte vad artisten heter men låter heter nå't med Muy Lolli.. Eller Nå't.. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vill bara skriva att det inte är hans låt, det är en cover. Det är en polack som gjort orginalet. Va inte de en prins som gjorde den där låten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har Nirvana gjort en låt som heter Half Man I Used To Be? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Va inte de en prins som gjorde den där låten ? Skulle inte förvåna mig, då jag minns att han "kallades", "Den polska prinsen", kanske inte bara var nåt han kallades, han kanske var det. Vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Har Nirvana gjort en låt som heter Half Man I Used To Be? Yes sir. EDIT: kollade på en sida som man kan lite på till 100% och där stog det att det INTE var någon Nirvana sång... Men jag vettefan... låter jävligt likt Kurt iaf! Redigerad 14 september, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Yes sir. EDIT: kollade på en sida som man kan lite på till 100% och där stog det att det INTE var någon Nirvana sång... Men jag vettefan... låter jävligt likt Kurt iaf! Jag kollade in Letssingit.com och Half Man I Used To Be var inte med på någon skiva. När jag sökte på Google så hittade dom både Stone Temple Pilots och Nirvana. Men Nirvana har säkert gjort låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Stone Temple Pilots och Nirvana. Men Nirvana har säkert gjort låten. Ja jag vet. Men Nirvana kanske gjort en cover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Letar efter en rapp-låt där dom sjunger ungefär: "I feel dangerus, fucking with this excstacy I feel dangerus, fucking with this excstacy" Som refräng.. Jäkligt soft låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Never look back always stay strong.. this is the beginning not the end Så lyder refrängen (ungefär) på en låt jag hittade i datorn vid namn 'Track 07'. Rap/Hip Hop Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den där låten på JC tror jag... Den är ganska gammal... Det är en kille som "hoppar" ner från ett höghus... det är foton, inte film lixom... När han hoppar ner så sjunger dem typ "Steels on Motha fucker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Never look back always stay strong.. this is the beginning not the end Så lyder refrängen (ungefär) på en låt jag hittade i datorn vid namn 'Track 07'. Rap/Hip Hop Hjälp? Tror att du menar The Tough Alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den där låten på JC tror jag... Den är ganska gammal... Det är en kille som "hoppar" ner från ett höghus... det är foton, inte film lixom... När han hoppar ner så sjunger dem typ "Steels on Motha fucker" Det är Monster Magnet, låten Space Lord. Tror det står någonstans i tråden redan, inte säker. Aja whatever, nu vet du ändå. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Den där låten på JC tror jag... Den är ganska gammal... Det är en kille som "hoppar" ner från ett höghus... det är foton, inte film lixom... När han hoppar ner så sjunger dem typ "Steels on Motha fucker" Om de är låten från JC-reklamen så är de: Monster Magnet - Space Lord Edit: Topp3 vart före :/ Redigerad 15 september, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tror att du menar The Tough Alliance. Absolut inte, de är de värsta jag vet Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det är Monster Magnet, låten Space Lord. Tror det står någonstans i tråden redan, inte säker. Aja whatever, nu vet du ändå. ^^ Tackar ! tack ändå beat (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad heter typ raplåten(?) som går "Funk so brother check it out now" i refrängen eller liknande? Och vad heter rapplåten där det typ också är en raplåt då det är en "seg" raplåt där de säger "we're gonna rock down to la...", börjar undra om versionen som bruden gjorde är en cover... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad heter typ raplåten(?) som går "Funk so brother check it out now" i refrängen eller liknande? Och vad heter rapplåten där det typ också är en raplåt då det är en "seg" raplåt där de säger "we're gonna rock down to la...", börjar undra om versionen som bruden gjorde är en cover... =) http://www.google.se/search?q=funk+soul+br...:sv-SE:official Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad heter typ raplåten(?) som går "Funk so brother check it out now" i refrängen eller liknande? Och vad heter rapplåten där det typ också är en raplåt då det är en "seg" raplåt där de säger "we're gonna rock down to la...", börjar undra om versionen som bruden gjorde är en cover... Jag vet vilken låt du menar (den första) men kommer ej ihåg vad den hette. Den var med på en Gladiatorerna-skiva. Har för mig att artisten heter Fatboy Slim eller något liknande. Är i varje fall säker på att låten var med på en Gladiatorerna-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad heter typ raplåten(?) som går "Funk so brother check it out now" i refrängen eller liknande? Och vad heter rapplåten där det typ också är en raplåt då det är en "seg" raplåt där de säger "we're gonna rock down to la...", börjar undra om versionen som bruden gjorde är en cover... Fatboy Slim - Rockefeller Skank har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Måste alla svara på frågan? Han har redan fått ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts