Boban Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det visste jag redan men jag undrade hur just den låten.....playing halo2 on my x-box live.........osv heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det visste jag redan men jag undrade hur just den låten.....playing halo2 on my x-box live.........osv heter?? Är väll antagligen de som gjort filmen som gjort en egen tolkning av Akon - Lonely. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är väll antagligen de som gjort filmen som gjort en egen tolkning av Akon - Lonely. Vill bara skriva att det inte är hans låt, det är en cover. Det är en polack som gjort orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vad heter låten där de sjunger: Let's start a war, Let's start a nuclear war, At the gaybar, gaybar, gaybar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vad heter låten där de sjunger: Let's start a war, Let's start a nuclear war, At the gaybar, gaybar, gaybar... Gaybar, av Electric Six. Wünderbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Gaybar, av Electric Six. Wünderbar låt. INDEED! Gaybar - Älska eller dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag söker en film som jag bara kommer ihåg någon liten scen i. Det handlar om något utvecklingsstört barn som är jagad av någon. Jag kommer ihåg en scen när han ska bli opererad (eller något), och så är doktorn den mannen som jagar honom. Killen och hans "livvakt" eller "beskyddare" springer därifrån och mannen jagar dom med något vapen. Någon som vet vilken film det är? Ska försöka komma på någon mer scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Någon som söker låten som spelas i reklamen till Forma kroppen? Ni vet den låten som börjar när Peter Siepen fångar äpplet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Någon som söker låten som spelas i reklamen till Forma kroppen? Ni vet den låten som börjar när Peter Siepen fångar äpplet Franz Ferdinand - Take Me Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Om ni har sett filmen Van Helsing så finns det en ganska skön keyboard låt där, och jag undrar vad sån stil kallas? Det påminner lite om Dracula Musik. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Dracula musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vet nån låten till Olay Complete Reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Dracula musik? Ja det är lite Dracula Inspirerat, Hörde en kille som spelade det på sin keyboard och det lät skönt! Om ni har sett Van Helsing så e det den där snabba keyboard låten som jag har för mig e när dom åker till Transylvanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Ja det är lite Dracula Inspirerat, Hörde en kille som spelade det på sin keyboard och det lät skönt! Om ni har sett Van Helsing så e det den där snabba keyboard låten som jag har för mig e när dom åker till Transylvanien. Orgel-musik? Kanske? Redigerad 12 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja det är lite Dracula Inspirerat, Hörde en kille som spelade det på sin keyboard och det lät skönt! Om ni har sett Van Helsing så e det den där snabba keyboard låten som jag har för mig e när dom åker till Transylvanien. Kolla på Amazon(.com) och sök på "transylvania", "horror", "organ" i kategorin Popular Music. Du borde htita något. Annars kan jag rekommendera skivan Van Helsing's Curse (<-band)- Oculus Infernum och soundtrack till Van Helsing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad heter låten? http://thecopy.mine.nu/hltools/Pianoslingan.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad heter låten? http://thecopy.mine.nu/hltools/Pianoslingan.wmv The Lovin' Spoonful - Summer in the city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad heter den där låten som var med på Vice City, den gick nånting ''dance hall dance hall.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad heter den där låten som var med på Vice City, den gick nånting ''dance hall dance hall.'' Efter en enkel googlesökning så fick jag fram svaret: Wang Chung - Dance Hall Days Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Efter en enkel googlesökning så fick jag fram svaret: Wang Chung - Dance Hall Days Tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts