p-c-2 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Söker en hip-hop-style-låt. Den går "bump bump bump" som melodi. Asså det är nåra som som sjunger "bump bump bump" i bakgrunden hela tiden. Vet inte hur refrängen går, men i stil med: "Jesus christ"<-- Kan vara helt fel :"> Men det där med bump är rätt. Nån som vet vad låten heter eller vem artisten är? Jag hittade låten tillslut! Kanya west - Jesus walks Heter den. Fixa den på nåt sätt för den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 501 inlägg med mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 501 inlägg med mitt Så jag skrev det 500:a alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det är nog enklare för dom som sett MTV music awards, annars är det nog omöjligt. Men i alla fall, först visades Biggie's video till Juicy på skärmen samtidigt som orkestern spelade, sen gick det över till nån annan låt där "Biggie" fortsatte men sen kom Snoop Dogg, och jag undrar namnet på denna låten. Det enda jag minns från låten är från refrängen där de båda sa "Damn, damn" snabbt efter varann flera gånger. Chansen finns ju då att den heter det, men jag vill vara säker. Svar uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vad heter filmen där det är massa tjockisar som åker på ett bantningsläger eller nåt, och alla har smugglat med sig godis in typ. Men de kommer på dom, och ingen har nåt godis. Det slutar med i slutet får de tillbaka allt godis, och så spelas nån låt med den klassiska refrängen: "I WAAAANT CAAAAANDY" Nån som vet vad filmen heter? Någon kanske redan har svarat på den här, men jag orkar inte läsa igenaom alla sidor. Låten är nog Good Charlotte - I Want Candy. Jag har den på datorn. Filmen vet jag inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Inget. Redigerad 6 september, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Okej. 2 låtar. Den första var på idol i förrgår när dom där "ghettokillarna" hade sin lilla show. Det enda jag hörde av texten var just gheeeeettoooo, som sjöngt lite långsamt. Nån som vet? Den andra är den där som jag itne riktigt kan texten på just nu, men nån samling som är typ "don't fuck with my heart" eller nåt sånt. Säkert helt fel ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Andra låten du menar är säkert Don't Funk With My Heart med Black Eyed Peas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Andra låten du menar är säkert Don't Funk With My Heart med Black Eyed Peas 'Phunk' har de så finurligt ändrat det till, mind ye'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Okej. 2 låtar. Den första var på idol i förrgår när dom där "ghettokillarna" hade sin lilla show. Det enda jag hörde av texten var just gheeeeettoooo, som sjöngt lite långsamt. Nån som vet? Akon - Ghetto? Nej, men vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 I en tysk film som man kan få se på tyskan i skolan, som heter Tanja finns det en låt i början där det är en tjej som "typ" sjunger - Sell my soul on fire, skulle vara väldigt glad om jag fick reda på artisten och namnet på låten. (det är en rock-låt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Andra låten du menar är säkert Don't Funk With My Heart med Black Eyed Peas Japp. Den var det. Känner igen det nu. Akon - Ghetto? Nej, men vet inte. Den var det Tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hittade Denna i Dagens lol och undrar vilken som är i bakgrunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hittade Denna i Dagens lol och undrar vilken som är i bakgrunden! Dreamweaver - Daggmask tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Dreamweaver - Daggmask tror jag den heter. Du tänker på Dreamnation - Daggmask, Fast det är inte den som spelas i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Du tänker på Dreamnation - Daggmask, Fast det är inte den som spelas i bakgrunden Okaa, lät som den bara. Var så längesen jag hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ni vet låten som är till filmen med gossarna som snurrar med pennor? (Här) Vad heter den låten, och bandet som spelar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag söker en låt/artist, men jag kan inte så mycket på texten. Den börjar såhär (tror jag) Now, this is how to order... *halvläskig musik + skratt* "Sen säger han nåt mer... Jag har tycker att det låter som Creed, men jag hjar lyssnat på alla hans låtar (tror jag) och jag har inte hört denna där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Undrar vad den här låten heter (den som spelas under eftertexterna)?? http://media.putfile.com/The-Bloody-Chase Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Undrar vad den här låten heter (den som spelas under eftertexterna)?? http://media.putfile.com/The-Bloody-Chase Akon - Lonely. Tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts