Azore Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Act Naturally Beatles har gjort en cover på den också! Så det är väl därför... Får jag tacka för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Och Buck Owens har gjort orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Allo, jag söker en låt som e med i Finding Graceland. Ni som har sett den filmen kan ju hjälpa mig, om nån har sett den? Låten jag letar efter sjunger Elvis när han uppträder Redigerad 23 augusti, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Frågar igen: någon som vet vad låten heter? (kolla quoten) Du kan ju lyssna på några ord som dom sjunger sen kan du söka på just dom orden på www.letssingit.com Edit: sry för dubbelpost Redigerad 23 augusti, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Skriver här då! Vet ni vem som har gjort en låt som jag har för mig heter "Det går i vågor" eller något liknande, den ena rapparen säger typ "ibland går livet som en uppförsbacke" eller som en bergodalbana...nån som har mer info?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Som någon sa tidigare i tråden men fick ej svar på vad jag sett. Vad heter låten, i Ocean's Twelve, som spelas när "Natträven" tar sig förbi laserstrålarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 I dokumentären (hip-hop beef 1) så rappar 2pac efter 42 min och 7 sek (iaf på min) : .........i be 165 but im high till i fucking die,so what you wanna do, bring your whole fucking crew and my glock ......osv skulle bli asglad om nån kunde säga vad låten heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vad heter låten/Filmen som spelas upp i GinaTricot reklamen när en tjej dansar runt i Jeans..? Vad heter hon föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad heter låten som spelas i Vampire: The Masquerade - Bloodlines, i the asylym eller vad den där klubben heter..de e iaf några tjejer som sjunger "Maybe I'll eat myself alive" och "what else should I be" ungefär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad heter låten som spelas i Vampire: The Masquerade - Bloodlines, i the asylym eller vad den där klubben heter..de e iaf några tjejer som sjunger "Maybe I'll eat myself alive" och "what else should I be" ungefär.. Alla ljud i Vampire finns i spelmappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Alla ljud i Vampire finns i spelmappen. Hittade den där nu efter att ha letat ett tag, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hittade den där nu efter att ha letat ett tag, tack! Varsegod. Vad heter låten i den här stuntfilmen? För övrigt en av de bästa stuntfilmerna som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Undrar ifall ngn skulle kunna skicka Slipknot - Before i forget till mig via msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Undrar ifall ngn skulle kunna skicka Slipknot - Before i forget till mig via msn?? Warez? Vafan, fuckin' bearbeater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vad heter låten där en brud sjunger refrängen "dum dum dum"(på engelska), beatet från den finns med i knappnytt4 när knatten sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Vad heter låten där en brud sjunger refrängen "dum dum dum"(på engelska), beatet från den finns med i knappnytt4 när knatten sjunger. Meja - All 'Bout The Money EDIT: inte dum dum dum, utan: dun dun du du du dum Redigerad 30 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 I dokumentären (hip-hop beef 1) så rappar 2pac efter 42 min och 7 sek (iaf på min) : .........i be 165 but im high till i fucking die,so what you wanna do, bring your whole fucking crew and my glock ......osv skulle bli asglad om nån kunde säga vad låten heter Antagligen freestyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Kom på vad låten hette själv Redigerad 1 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Behöver skräckmusik & skräck-soundeffects (Grudge ljud typ), vet någon en bra sida för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Antagligen freestyle. Möjligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts