Mr.Magic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag söker låtarna som går något i stil med "Load up a bullet and shoot me to the head" och "Oh, girls just wanna have fun". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag söker låtarna som går något i stil med "Load up a bullet and shoot me to the head" och "Oh, girls just wanna have fun". Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun heter den ena iaf! Lyssnar inte på negerdunk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilken låt är det dom spelar i nokia reklamen? sida där man kan kolla på reklamen: http://www.davidlachapelle.com/videos/index.shtml bild från nokiareklamen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag söker låtarna som går något i stil med "Load up a bullet and shoot me to the head" och "Oh, girls just wanna have fun". Jag ger på mig en gissning Infinite Mass - Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun heter den ena iaf! Lyssnar inte på negerdunk Negerdunk?, var kommer du ifrån? 70 talet i sverige?.... Vi brukar normalt säga Rap eller HipHop idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Negerdunk?, var kommer du ifrån? 70 talet i sverige?.... Vi brukar normalt säga Rap eller HipHop idag Ägd... BTW så skulle jag inte kalla den låten för hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Söker en låt jag hörde idag, den går såhär typ: This is how I am ... sen så sjunger han så i refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Söker en låt jag hörde idag, den går såhär typ: This is how I am ... sen så sjunger han så i refrängen. Turbulent - Simple man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilken låt är det dom spelar i nokia reklamen? sida där man kan kolla på reklamen: http://www.davidlachapelle.com/videos/index.shtml bild från nokiareklamen: Frågar igen: någon som vet vad låten heter? (kolla quoten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Frågar igen: någon som vet vad låten heter? (kolla quoten) Du kan ju alltid mejla Nokia och fråga vad låten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Du kan ju alltid mejla Nokia och fråga vad låten heter. Hade annars hoppats på att någon här visste något om den..eller iallafall kunnat säga vad de är dom sjunger(man kan ju kolla upp vad låten heter om man vet nån fras från låten). tycker de e rätt jobbigt att behöva leta upp nån mejl till nokia bara för att fråga en sån sak.. edit: har försökt hitta någon mejladress till dom, men det tycks bara gå att skicka mejl till dom angående deras mobiler. och vill man skicka ett mejl till dom angående mobilerna, måste dom av någon anledning veta vad man har för mobil, vad man heter, bor, ålder, telnr och en massa sådant..föredrar nog hellre att få hjälp här av någon istället.. Redigerad 21 augusti, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ok, det är inte lätt att höra vad dom sjunger i låten. Men jag skulle nog ha mejlat Nokia i alla fall. Om ingen här ifrån vet vilken det är förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Turbulent - Simple man Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Ok, det är inte lätt att höra vad dom sjunger i låten. Men jag skulle nog ha mejlat Nokia i alla fall. Om ingen här ifrån vet vilken det är förstås. Se editen i mitt förra inlägg Redigerad 21 augusti, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vad heter låten som spelas upp på "3 reklamen" När det är 3 st snubbar som springer runt och slår sönder saker/välter ett vatten torn och åker Grävmaskin över en bil mm ? Slår vad om att den blivigt Förfrågad här man jag hittar den inte.. Den går nånting med "breaking the Chains" (stavning?) (Kommer inte ihåg så mycket.. ) Edit: Tror jag har hittat den nu.. Crashdiet - Breakin´the chainz Rätt? Jao, det är Crashdiet! Snygga frillor har dom. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jao, det är Crashdiet! Snygga frillor har dom. ^^ Yeah, Vad bra att jag hade rätt..! Synd att jag inte hittar deras låt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Yeah, Vad bra att jag hade rätt..! Synd att jag inte hittar deras låt... :'( En liten tröst är att lyssna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vad heter countrylåten i Bregott-reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Yeah, Vad bra att jag hade rätt..! Synd att jag inte hittar deras låt... :'( Jag har inte just den men jag har andra låtar med Crashdïet om du vill ha dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vad heter countrylåten i Bregott-reklamen? Act Naturally Beatles har gjort en cover på den också! Så det är väl därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts