Ma__Cipriani Skrivet 21 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2015 Jag har något av ett specialintresse för gamla svenska TV-serier och filmer, och tar chansen att kolla när det repriseras. Du hade helt rätt! Idag fann jag det på Öppet Arkiv och det var en bit av avsnitt fem jag såg, så nu ska jag äntligen se färdigt det http://www.oppetarkiv.se/video/3901665/de-tre-fran-haparanda-avsnitt-5-av-6 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2015 Udda förfrågan, men jag hörde en låt för ett tag sedan och kan för mitt liv inte hitta igen den. Svensk rap med melodin från Every breath you take. Typisk text om kärleksproblem, haha.Någon som känner igen den skrala beskrivningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2015 Udda förfrågan, men jag hörde en låt för ett tag sedan och kan för mitt liv inte hitta igen den. Svensk rap med melodin från Every breath you take. Typisk text om kärleksproblem, haha. Någon som känner igen den skrala beskrivningen? :rolleyes: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts