RavenE Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 (redigerad) Hej igen. Jag har hört en sån jävulskt klämmig låt som jag aldrig fått reda på varken vem som gjort den eller vad den heter. Jag hörde den ofta i våras och framåt sommaren men nu var det riktigt längesedan. Jag tror att den är rätt ny. Kom som bäst ihåg ett riff som var väldigt svängigt...tror att jag fått det hyfsat likt i alla fall: Jackass - Shopping Cart Song! Fast den heter egentligen CkY - 96 Quite Bitter Beings Bra riffat, btw! Redigerad 23 augusti, 2012 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Jackass - Shopping Cart Song! NCCESo8_k74 Fast den heter egentligen CkY - 96 Quite Bitter Beings Bra riffat, btw! Tack som fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2012 Har en svårsökt förfrågan. Känner någon till en modern electro-pop låt med lite Vice City-känsla med lite sköna poppiga ljud och någonstans i texten sjunger de "them olives" eller bara någonting med "olives". Drömde om att andra trailern för GTA V kom ut och även om trailern i sig var jättekonstig så stack låten ut och så fort den började kände jag igen den. Har för mig att det var en riktig låt, även om det är klart att det kanske bara var min hjärna som spelade mig ett spratt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2012 Letar efter ett YouTube-klipp som postades här på sajten för ett tag sedan, det var en "dokumentär" som handlade om ett extremt stökigt och äckligt hushåll med någon kärring som var helt apatisk och slängde hennes äckliga insulinsprutor och grejer överallt. Det kan ha varit Siana som postade det med jag är osäker... kommer någon ihåg vad klippet eller "dokumentärs"-serien hette? Jag skriver "dokumentär" för att det egentligen bara är amerikansk sunkteve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2012 Letar efter ett YouTube-klipp som postades här på sajten för ett tag sedan, det var en "dokumentär" som handlade om ett extremt stökigt och äckligt hushåll med någon kärring som var helt apatisk och slängde hennes äckliga insulinsprutor och grejer överallt. Det kan ha varit Siana som postade det med jag är osäker... kommer någon ihåg vad klippet eller "dokumentärs"-serien hette? Jag skriver "dokumentär" för att det egentligen bara är amerikansk sunkteve. Första sidan i loungen. POW! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2012 Jag söker efter en jävligt udda film jag såg för några år sedan. Den utspelade sig på 60/70-talet och handlade ungefär om två kvinnor som emot mitten av filmen började jobba på en bordell eller något sådant. Filmen börjar med en konstig pool-scen där en man står och grillar eller något, medans hans fru är i poolen. Jag kommer bara ihåg att deras konversation var väldigt udda och att mannen hade ett riktigt creepy leende. Någon som känner igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2012 Jag söker efter en jävligt udda film jag såg för några år sedan. Den utspelade sig på 60/70-talet och handlade ungefär om två kvinnor som emot mitten av filmen började jobba på en bordell eller något sådant. Filmen börjar med en konstig pool-scen där en man står och grillar eller något, medans hans fru är i poolen. Jag kommer bara ihåg att deras konversation var väldigt udda och att mannen hade ett riktigt creepy leende. Någon som känner igen? http://www.listal.com/movies/brothel/ "alla" filmer som inkluderar bordeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2012 http://www.listal.com/movies/brothel/ "alla" filmer som inkluderar bordeller. Stämde icke. Vet inte heller riktigt om det var en bordell, men något konstigt var det. Skitsamma, det var inte så viktigt. Har en ny riktigt udda och näst intill omöjlig förfrågan. Fått ett tips om att låten i den andra trailern till GTA V kommer att gå såhär: ta ta taaa, ta ta teee, tee to ton.. bam bam! Mata på med förslag. Vore grymt att höra låten innan trailern kommer ut. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 (redigerad) Söker en låt som spelades mycket på radion när jag var liten. Ganska pampig och har körsångare i bakgrunden. Sjungs av en man med röst i stil med Michael Bolton, fast jag tror inte det är han. Refrängen går såhär: edechill.mp3 Redigerad 28 november, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 Söker en låt som spelades mycket på radion när jag var liten. Ganska pampig och har körsångare i bakgrunden. Sjungs av en man med röst i stil med Michael Bolton, fast jag tror inte det är han. Refrängen går såhär: edechill.mp3 John Farnham - You're The Voice 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 John Farnham - You're The Voice Tack som fan! Kunglig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 Tack som fan! Kunglig låt. http://www.youtube.com/watch?v=Jpf3TSpbnTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Jpf3TSpbnTo Samma tanke! Har du aldrig sett Hot Rod Ante? Skämmes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 Samma tanke! Har du aldrig sett Hot Rod Ante? Skämmes! Jodå, jag har den till och med utbränd på DVD. Men varje gång ni nämner den blir jag lika förvånad över hur lite jag minns från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Jodå, jag har den till och med utbränd på DVD. Men varje gång ni nämner den blir jag lika förvånad över hur lite jag minns från den. Om du inte kan dra ut minst ett citat från alla scener i filmen så har du sett den för lite. Gå och se den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2012 Men alltså, vaaaaad heter jullåten som drar igång med det här saxofonriffet?jullat.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2012 Men alltså, vaaaaad heter jullåten som drar igång med det här saxofonriffet? ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2012 Men alltså, vaaaaad heter jullåten som drar igång med det här saxofonriffet? Den är ju med i Ensam Hemma 1 och/eller 2, så hitta en låtlista därifrån så borde det gå. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2012 ? Stort tack! Lyssnar på den varje år, men lyckas alltid glömma texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts