Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) E inte det fel topic? Njaaa... Officiella "jag-söker-låt/namn/etc"-tråden Redigerad 19 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 AC/DC - Jailbreak '74 eller Thin Lizzy - Jailbreak som Alpha sa Nämde också AC/DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Eh, ja. Jag skrev ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Eh, ja. Jag skrev ju det Jaså. Trodde du menade att jag bara nämnde Thin Lizzy, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Denna kan vara lite svår men.... Till saken: Joo jag söker en låt/artist, men jag kan inte så mycket på texten Den börjar såhär (tror jag) Now, this is how to order... *halvläskig musik + skratt* "Sen säger han nåt mer..." Det är typ en rocklåt, ganska ny tror jag. Tack för hjälpen om ni vet vilken det är! Redigerad 19 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om den är ganska ny kan du väl kanske försöka kolla upp vad de nyaste rocksinglarna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hej, letar efter en låt som har samma beat som "Hate it or love it" med 50cent och game, men i denna låt hör man bara game som rappar, och det är en brud med ljus röst i refrängen, dock så pluppar 50's röst upp typ 2 gånger i hela låten, är det bara en remix eller har det ett annat namn? Det är bara en remix, finns typ 3 olika Hate it or love it.. En med bara 50 cent och The Game, en med dom 2 och hela G-unit, sen den du nämnde, och säkert några till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag söker Wallpapers till datan på rockgrupper ex: Van Halen, Mötley Crüe, Poison någon som vet var jag hittar de?? säg inte google eller altavista för där har jag sökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag söker Wallpapers till datan på rockgrupper ex: Van Halen, Mötley Crüe, Poison någon som vet var jag hittar de?? säg inte google eller altavista för där har jag sökt Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden. Finns en wallpaper-tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden. Finns en wallpaper-tråd. Länk?? Redigerad 20 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Länk?? Sök?? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=wallpaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sök?? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=wallpaper Där e inte någon tråd om var man hittar sånna Wallpapers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Där e inte någon tråd om var man hittar sånna Wallpapers Nej men det skadar väl inte att fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Va heter låter dom sjunger "jag vet en man i simrishamn" etc å refrängen e "de kunde vatt jag"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Va heter låter dom sjunger "jag vet en man i simrishamn" etc å refrängen e "de kunde vatt jag"?? Alf - Det kunde vart jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Vad heter låten som spelas upp på "3 reklamen" När det är 3 st snubbar som springer runt och slår sönder saker/välter ett vatten torn och åker Grävmaskin över en bil mm ? Slår vad om att den blivigt Förfrågad här man jag hittar den inte.. Den går nånting med "breaking the Chains" (stavning?) (Kommer inte ihåg så mycket.. ) Edit: Tror jag har hittat den nu.. Crashdiet - Breakin´the chainz Rätt? Redigerad 20 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vet någon vilka som gjort originalet av Night of the vampire, som jag vet att Entombed gjort en cover på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Söker en musikvideo med domo kun där han bara viftar på armarna och sen så går den bara i samma takt hela tiden och låten tar aldrig slut. den går typ såhär d..dödödödö...dödödödödödödödö...dödödödö....d och sen börjar den om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Letar efter den reaggelåt! Den blir lugn typ i mitten coh d¨å sjunger han: I can see the sunshine? in her heart. hmm... ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Letar efter den reaggelåt! Den blir lugn typ i mitten coh d¨å sjunger han: I can see the sunshine? in her heart. hmm... ja Har en som är nära: I've got sunshine in a bag... (Gorillaz - Clint Eastwood) Nära ger 5x pengarna, en liter pastasås och kattmat som räcker i en timme. Whoopidoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts