Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Denna kan vara lite svår men....

Till saken: Joo jag söker en låt/artist, men jag kan inte så mycket på texten :)

Den börjar såhär (tror jag) Now, this is how to order... *halvläskig musik + skratt* "Sen säger han nåt mer..." Det är typ en rocklåt, ganska ny tror jag.

Tack för hjälpen om ni vet vilken det är! :)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, letar efter en låt som har samma beat som "Hate it or love it" med 50cent och game, men i denna låt hör man bara game som rappar, och det är en brud med ljus röst i refrängen, dock så pluppar 50's röst upp typ 2 gånger i hela låten, är det bara en remix eller har det ett annat namn?

Det är bara en remix, finns typ 3 olika Hate it or love it.. En med bara 50 cent och The Game, en med dom 2 och hela G-unit, sen den du nämnde, och säkert några till..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter låten som spelas upp på "3 reklamen" När det är 3 st snubbar som springer runt och slår sönder saker/välter ett vatten torn och åker Grävmaskin över en bil mm ?

Slår vad om att den blivigt Förfrågad här man jag hittar den inte..

Den går nånting med "breaking the Chains" (stavning?) (Kommer inte ihåg så mycket.. )

;)

Edit: Tror jag har hittat den nu.. Crashdiet - Breakin´the chainz

Rätt? -_-

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...