Martin-123 Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 (redigerad) Nån som har kvar bilden med tjejen som blåser huvudet av sig med pistol? Redigerad 5 april, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Haha, det här kommer låta konstigt. Kom att tänka på en tv-serie idag, jag tror det är en tv-serie i alla fall, där de enda scenerna jag kommer ihåg är att en ny tjej kommer in i handlingen, och två killar diskuterar huruvida hennes bröst är äkta eller ej. Det slutar med att killarna skickar med en tjejkompis när den nya tjejen ska gå och basta/bada/liknande, och där låtsas ramla och "råka" ta emot sig på tjejens bröst och därmed kan säga om de är äkta eller ej. Hoho, någon som känner igen denna skrala beskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) Haha, det här kommer låta konstigt. Kom att tänka på en tv-serie idag, jag tror det är en tv-serie i alla fall, där de enda scenerna jag kommer ihåg är att en ny tjej kommer in i handlingen, och två killar diskuterar huruvida hennes bröst är äkta eller ej. Det slutar med att killarna skickar med en tjejkompis när den nya tjejen ska gå och basta/bada/liknande, och där låtsas ramla och "råka" ta emot sig på tjejens bröst och därmed kan säga om de är äkta eller ej. Hoho, någon som känner igen denna skrala beskrivning? Åh! Jag känner igen det så väl! Det kan inte vara Seinfeld va? Edit: Jo, är det inte Seinfeld? Får inte tjejen med brösten för sig att Elleine(?) är lesbisk och ute efter henne? Redigerad 16 april, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) Åh! Jag känner igen det så väl! Det kan inte vara Seinfeld va? Edit: Jo, är det inte Seinfeld? Får inte tjejen med brösten för sig att Elleine(?) är lesbisk och ute efter henne? Jaaafan, nu när du säger det! Ska söka vidare lite på det! Tack! Edit: Bah, det var det närmaste jag hittade, men det är ju rätt scen i alla fall! Redigerad 16 april, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Longshot: Det rullar en glad poplåt på radion just nu, med en hel del dragspel i. Har ingen text eller något. Namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Longshot: Det rullar en glad poplåt på radion just nu, med en hel del dragspel i. Har ingen text eller något. Namn? vore toppen till nästa gång att du säger vilken radiokanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 (redigerad) vore toppen till nästa gång att du säger vilken radiokanal Hah, men.. RixFM, P3, One FM. Den rullar lite här och var. ;D Edit: Hah! Gick in på Spotify och sorterade på mest spelade i Sverige, den låg som tvåa. Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Love (radio edit) spotify:track:1AguHaKOuggrVTebp7cZEI Redigerad 11 maj, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Jag letar efter en metal/hårdrock låt jag hörde på en bar för ett tag sen. Den lät rätt modern och lite punkig. Refrängen gick ungefär "Im burning! Im breathing" sen skrek alla i bandet "HEY! HEY! HEY! HEY! HEY! Någon som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Minns någon den färgglada videon till P. Diddys (eller han kanske hette Puff Daddy på den tiden) video "Bad Boy for Life" där han och ett gäng rappare cruisar runt på typ cyklar i dyra sururbia-kvarter? Det gör jag, och jag fick ett otroligt sug att se den häromdagen, men... Jag kan inte hitta den! Vad har hänt - har den dammsugits bort från internets yta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Minns någon den färgglada videon till P. Diddys (eller han kanske hette Puff Daddy på den tiden) video "Bad Boy for Life" där han och ett gäng rappare cruisar runt på typ cyklar i dyra sururbia-kvarter? Det gör jag, och jag fick ett otroligt sug att se den häromdagen, men... Jag kan inte hitta den! Vad har hänt - har den dammsugits bort från internets yta? *edit* Oj, det var visst den sköna remixen. Här har du http://www.youtube.com/watch?v=Q2Ufk_5PnMU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Här har du Wow, tack. Jag tror jag får jobba rätt hårt på mitt informationssökande, hah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 (redigerad) Haha, har en helt weird request här på g.. Låten börjar med en flicka, vars röst är bra mycket fagrare än min, men jag gör ett försök att härma henne iaf. Smygedit, det gick ju inget bra det där.. Får vänta på requesten, skickar upp ljudfilen senare! Edit: Nu undrar ni kanske vad som hände med ljudfilen? Jodå, jag har glömt bort låten helt och hållet! Redigerad 29 maj, 2010 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Vad hette låten som spelades under Elin König Andersson's nummer i kvällens Talang final? Lät lite som Bodom, men det kan vara vilket melodiskt death band som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Söker en låt jag hörde på The Voice i Danmark idag när vi bilade igenom där. Låten börjar med en aningen lam melodi, känns som något öststatiskt typ, man tror inte att det är en "dance" låt, men efter en 10 sekunder remixas låten och blir jävligt skön med bas och sånt. Har för mig att dom sjunger nått med America,men är inte helt säker. Danska The Voice hemsida har inte listat låten så vet inte hur jag ska få fram vad den hette.. *edit* Hittade låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Vad hette låten som spelades under Elin König Andersson's nummer i kvällens Talang final? Lät lite som Bodom, men det kan vara vilket melodiskt death band som helst. Nightwish - Master Passion Greed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Hej! Jag och mina vänner är jättedesperat efter en svensk sång som vi hörde på flygplansavdelningen på Tekniska Muséet i Stockholm. Vi har försökt med Google och att fråga äldre människor, men utan lycka! Den lilla bit av text som vi har går tydligen såhär: "Där uppe ovan molnen, är himlen alltid blå. Där uppe ovan molnen, försvinner allt det grå. Jag ser ditt gråa öga..." Sen följer något som har med tårar att göra. Anyhoo, vi vore evigt tacksamma om någon här skulle kunna berätta vad den heter och hur man kan få tag på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Hej! Jag och mina vänner är jättedesperat efter en svensk sång som vi hörde på flygplansavdelningen på Tekniska Muséet i Stockholm. Vi har försökt med Google och att fråga äldre människor, men utan lycka! Den lilla bit av text som vi har går tydligen såhär: "Där uppe ovan molnen, är himlen alltid blå. Där uppe ovan molnen, försvinner allt det grå. Jag ser ditt gråa öga..." Sen följer något som har med tårar att göra. Anyhoo, vi vore evigt tacksamma om någon här skulle kunna berätta vad den heter och hur man kan få tag på den! Hm, svårt - jag har själv ingen aning. Men försök ta kontakt med Tekniska Muséet om ni verkligen vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Hm, svårt - jag har själv ingen aning. Men försök ta kontakt med Tekniska Muséet om ni verkligen vill veta!Ajsing. Jag hoppades på att StellHell skulle veta. Nåväl. Vi får ta kontakt med dom på Tekniska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 (redigerad) EDIT: Behövs inte, hittade. Redigerad 24 juni, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 *text* *edit* Hittade låten. Verkar bli en riktig sommarplåga det där, beatet hörs ju överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts