Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Öh, jag söker en låt från 80-talet. Har ingen aning om vem som sjunger, dock att den finns på... nån kanal i Vice City. Kan bara en liten bit av refrängen(?), I ain't missin you all No matter what my friends say Hehe... bra beskrivning va? Typisk 80-talslåt tror jag det är. Kan det vara John Waite - Missing you tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kan det vara John Waite - Missing you tro? Tackar, skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Chicago - If you leave me now Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag hörde en låt här om dagen och det mesta i låten sjöng det såhär: NaNaNaNaNaNaNaNaNaNaNaNa sedan sjöng sångaren ett stycke text sedan fortsätte det med NaNaNaNa. Det låtte som Queen eller liknade någon som har en blekarne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag söker en lått.. Den låter som krig.. Typ ryska opera eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag söker en lått.. Den låter som krig.. Typ ryska opera eller något.. Ryska nationalsången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 The Proclaimers - 500 miles IT OWWWWWNS Tnx skribb den låten är hel skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad heter låten med David Bowie som går så här "I Feel it in my fingers, I feel it in my toes. Christmus all around me..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad heter låten med David Bowie som går så här "I Feel it in my fingers, I feel it in my toes. Christmus all around me..." Jag sökte på Google och fick fram "Love Is All Around Me" som svar. Kanske är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad heter den här bruden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag sökte på Google och fick fram "Love Is All Around Me" som svar. Kanske är det. Yup det heter den. The Troggs gjorde gamla versionen men den som du antagligen söker efter har Wet Wet Wet gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Yup det heter den. The Troggs gjorde gamla versionen men den som du antagligen söker efter har Wet Wet Wet gjort Nej jag sökte Billy Mack - Christmas Is All Around. Tack till Mr G. Oogle för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hej, letar efter en låt som har samma beat som "Hate it or love it" med 50cent och game, men i denna låt hör man bara game som rappar, och det är en brud med ljus röst i refrängen, dock så pluppar 50's röst upp typ 2 gånger i hela låten, är det bara en remix eller har det ett annat namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag letar efter nån Slipknot låt där dom spelar live i deras musikvideo. Vet nån vad den heter? Vad heter den här bruden? Det är väl nån av slitz-tjejerna. Anna Skyhag tror jag att hon heter. E inte det fel topic? Redigerad 18 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag letar efter nån Slipknot låt där dom spelar live i deras musikvideo. Vet nån vad den heter? My Plague gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 My Plague gissar jag på. Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag letar efter en låt som heter Jailbreak , någon som vet vem som gjort den? Redigerad 18 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag letar efter en låt som heter Jailbreak , någon som vet vem som gjort den? Gissar på AC/DC eller Thin Lizzy. Redigerad 18 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag letar efter en låt som heter Jailbreak , någon som vet vem som gjort den? AC/DC - Jailbreak '74 eller Thin Lizzy - Jailbreak som Alpha sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 AC/DC - Jailbreak '74 eller Thin Lizzy - Jailbreak som Alpha sa Ok tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts