Kebab Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Hjärnsläpp! Vad heter den här låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Hjärnsläpp! Vad heter den här låten? Wolfmother - The White Unicorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Wolfmother - The White Unicorn Ah, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Någon som har en lugn spellista med anonym, men bra, klassisk musik, typ, på lager? Det skulle vara en bra avrundning på kvällen! Min smått skrala klassiska spellista. http://open.spotify.com/user/anticon/playl...mM7XpyFkyC1dyFd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Min smått skrala klassiska spellista. http://open.spotify.com/user/anticon/playl...mM7XpyFkyC1dyFd Vackert, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 För länge sedan hade någon gjort en topic där denna någon sökte en låt vars början var lik (om inte identisk) Slagsmålsklubben - Övningsköra. Jag undrar nu det motsatta. Gruppen hadde något franskt namn och flera personer hade Gruppens namn som Signatur har jag för mig. Undrar nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) Vad heter sidan där en snubbe / några snubbar svarar på anonser av olika slag och först låter helt normal och seriös, och sedan efter ett tag mailkonversation så börjar de spåra ut och prata om helt olika saker. Det var t.ex en där någon ville ha sin dotter upphämtad från skolan av en pålitlig förare... Killen svarade först normalt att han hade erfarenhet och var seriös etc.. Sedan kom han in på att säkerheten var viktigast och att han hade miniguns på bilen som var försedd med pansar och liknande. Han hade jobbat i Irak och visste därför att säkerehetn kom först. Förstår ni vilken sida jag menar? Kthxplzbye. Dont Even Reply Redigerad 26 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Vad heter låten som spelas vid 4.11-4.26 i detta klipp? http://www.youtube.com/watch?v=YvHrFbbPAAU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) Vad heter låten som spelas vid 4.11-4.26 i detta klipp? fyravenintequotayoutubefilmer Teddybears Sthlm - Hiphopper Redigerad 6 november, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Underbart! Snabbt svar också. *kaka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) Det här kommer bli svårt att förklara, riktigt svårt. Men jag söker en låt som finns med i GTA san andreas, vilken radio station låten ligger på vet jag inte, men låten spelas ganska så ofta när man går in på klubbar (gjorde det åtminstone för mig) Introt på låten är typ nå trumpeter eller liknande (kanske inte alls är trumpeter men det låter som det) Följt av en bas slinga. Det är nån sorts hiphop låt i guess. Sjukt svårt att förklara men med det här lilla kanske ni kan hjälpa? =/ Ahh gud här, från 2:42 nvm hittade låten. Kool & The Gang - Hollywood Swinging för er som undrar Redigerad 6 november, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Teddybears Sthlm - Hiphopper Thomas Rusiak feat. Teddybears Sthlm för att vara exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Thomas Rusiak feat. Teddybears Sthlm för att vara exakt Tvärtom ska det väl ändå vara för att vara riktigt exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Tvärtom ska det väl ändå vara för att vara riktigt exakt? Nope, det är Thomas Rusiak feat: Teddybears Sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Nope, det är Thomas Rusiak feat: Teddybears Sthlm Ok jag bara tänkte så eftersom att den är med på Teddybears album Men se där hade jag fel. I can take that (och i vilket fall som helst så får han ju fram rätt låt så ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Vad fan hände med Thomas Rusiak? Såg honom på tv skitmycket när jag var liten, sen bara försvann han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Vad fan hände med Thomas Rusiak? Såg honom på tv skitmycket när jag var liten, sen bara försvann han! Han jobbar/har jobbat med en hel del andra artister, lite i skuggan kanske. Så aktiv är han, även om han inte är lika mycket i rampljuset som han var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) I Southpark s7e09 ska Cartman starta ett kristet rockband (Faith+1) för att sälja platina innan Kyle. Dom gör en låt som låter nästan som en annan låt som finns, jag kan verkligen inte komma på vad den heter! Så finns nån som vill kolla på avsnittet (Stört bra) och se om ni känner igen den? xepisodeslänk nedan! http://www.xepisodes.com/southpark/episode...-Rock-Hard.html Låten kommer när dom står på en stor scen efter att ha låst in det egentliga bandet som ska spela! EDIT: Efter 13 minuter ganska exakt. Refrängen speciellt låter exakt som den låt jag letar efter. Redigerad 10 november, 2009 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Tja! Som ett alternativ till metal funderar jag på att börja lyssna lite på techno. Inte något jävla Stureplans Eurotechno skit, utan lite tyngre grejer. Alltså mycket tung och stark bas och ett lite råare sound om man säger så. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jag söker en underbar feelgod-kortfilm som jag tror P-C postade någon gång. Den handlar om en kille och en tjej som börjar kommunicera med varandra via skyltar från varsin sida av två höghus som deras kontor befinner sig i. Man följer killens perspektiv. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts