Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

För länge sedan hade någon gjort en topic där denna någon sökte en låt vars början var lik (om inte identisk) Slagsmålsklubben - Övningsköra.

Jag undrar nu det motsatta.

Gruppen hadde något franskt namn och flera personer hade Gruppens namn som Signatur har jag för mig.

Undrar nu igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter sidan där en snubbe / några snubbar svarar på anonser av olika slag och först låter helt normal och seriös, och sedan efter ett tag mailkonversation så börjar de spåra ut och prata om helt olika saker.

Det var t.ex en där någon ville ha sin dotter upphämtad från skolan av en pålitlig förare...

Killen svarade först normalt att han hade erfarenhet och var seriös etc.. Sedan kom han in på att säkerheten var viktigast och att han hade miniguns på bilen som var försedd med pansar och liknande. Han hade jobbat i Irak och visste därför att säkerehetn kom först.

Förstår ni vilken sida jag menar? Kthxplzbye.

Dont Even Reply:D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Det här kommer bli svårt att förklara, riktigt svårt.

Men jag söker en låt som finns med i GTA san andreas, vilken radio station låten ligger på vet jag inte, men låten spelas ganska så ofta när man går in på klubbar (gjorde det åtminstone för mig)

Introt på låten är typ nå trumpeter eller liknande (kanske inte alls är trumpeter men det låter som det) Följt av en bas slinga. Det är nån sorts hiphop låt i guess. Sjukt svårt att förklara men med det här lilla kanske ni kan hjälpa? =/

Ahh gud här, från 2:42

nvm hittade låten. Kool & The Gang - Hollywood Swinging för er som undrar

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Southpark s7e09 ska Cartman starta ett kristet rockband (Faith+1) för att sälja platina innan Kyle.

Dom gör en låt som låter nästan som en annan låt som finns, jag kan verkligen inte komma på vad den heter! Så finns nån som vill kolla på avsnittet (Stört bra) och se om ni känner igen den?

xepisodeslänk nedan!

http://www.xepisodes.com/southpark/episode...-Rock-Hard.html

Låten kommer när dom står på en stor scen efter att ha låst in det egentliga bandet som ska spela!

EDIT: Efter 13 minuter ganska exakt. Refrängen speciellt låter exakt som den låt jag letar efter.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor