Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Hej igen! Nu letar jag efter en hemsida, där det var några gruvarbetare eller dyl som påstod att de hade hittat ingången till helvetet. De hade spelat in ljud där man hörde människor som skrek och de hade tagit bilder på någon klippvägg tror jag. Någon som förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Hej igen! Nu letar jag efter en hemsida, där det var några gruvarbetare eller dyl som påstod att de hade hittat ingången till helvetet. De hade spelat in ljud där man hörde människor som skrek och de hade tagit bilder på någon klippvägg tror jag. Någon som förstår? Haha, ja just ja Den minns jag. Men minns tyvärr inte vad sidan hette :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Haha, ja just ja Den minns jag. Men minns tyvärr inte vad sidan hette :/ Hittade den! http://boardsus.playstation.com/playstatio...sage.id=1345441 EDIT: FAN! Skrev mitt inlägg medans jag laddade ner filen. Någon som kan ge mig en seriös sida? EDIT 2: Youtube är Gud http://www.youtube.com/watch?v=8iPIXq_jGMQ Redigerad 1 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Satt och lyssnade på Pink Floyd igår när jag hörde ett riff jag kände igen mycket. Visade sig vara väldigt likt Håkan Hellströms "Dom kommer kliva på dig igen" introriff. Nu hittar jag inte låten! Någon som vet vilken jag talar om? Edit: Påminner lite om Elegi med Lars Winnerbäck också Redigerad 1 oktober, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Satt och lyssnade på Pink Floyd igår när jag hörde ett riff jag kände igen mycket. Visade sig vara väldigt likt Håkan Hellströms "Dom kommer kliva på dig igen" introriff. Nu hittar jag inte låten! Någon som vet vilken jag talar om? Edit: Påminner lite om Elegi med Lars Winnerbäck också Wish You Were Here? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Wish You Were Here? O nej. Börjar med ett liknande akustiskt gitarrintro dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Jag söker en sida/ljudfil som jag minns hette Virtual Hairshop eller liknande, men som tydligen inte alls heter så eftersom jag inte kan hitta den. Man sätter på sig hörlurar och lyssnar på en kille som pratar och till slut "klipper" dig. Väldigt bra gjort eftersom det blir surround ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 (redigerad) Jag söker en sida/ljudfil som jag minns hette Virtual Hairshop eller liknande, men som tydligen inte alls heter så eftersom jag inte kan hitta den. Man sätter på sig hörlurar och lyssnar på en kille som pratar och till slut "klipper" dig. Väldigt bra gjort eftersom det blir surround ljud. Virtual Barbershop heter den! Grymt häftig, faktiskt. Redigerad 6 oktober, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Virtual Barbershop heter den! Grymt häftig, faktiskt. Oh, sweet! Tack som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Letar efter ett Family Guy avsnitt, där Stewie pratar till Brian om en novell Brian skriver, och hela tiden höjer Stewie sin röst! Någon som vet vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Letar efter ett Family Guy avsnitt, där Stewie pratar till Brian om en novell Brian skriver, och hela tiden höjer Stewie sin röst! Någon som vet vilket? http://www.youtube.com/watch?v=FWsGvWwUctk ? Season 4 Episode 7 - Brian the Bachelor ..i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Season 4 Episode 7 - Brian the Bachelor ..i så fall. Precis den jag letade efter! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 (redigerad) Vad heter låten som börjar spelas vid 3:57? Låter lite som Sabbath, men låten finns inte med i soundtracklistan till spelet. http://www.youtube.com/watch?v=lp7h7tTTPeY EDIT: Fughettaboutit. Det var tydligen Double Fine som skrivit den Redigerad 17 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Kan man hitta den svenska översättningen till Toreadorarean någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Svensk musik/film/spel/hemelektroniksbutik som säljer Tripping the Live Fantastic av Paul McCartney. Plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Svensk musik/film/spel/hemelektroniksbutik som säljer Tripping the Live Fantastic av Paul McCartney. Plz. http://www.bokborsen.se/Paul+McCartney+3Lp...lu-369231_2.htm Är det denna du är ute efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 http://www.bokborsen.se/Paul+McCartney+3Lp...lu-369231_2.htm Är det denna du är ute efter Nope, vill ha på CD. Kanske skulle jag sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Någon som har en lugn spellista med anonym, men bra, klassisk musik, typ, på lager? Det skulle vara en bra avrundning på kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Nån som vet vad låten heter för man hör i slutet av låten att den är en fortsättning av den. Så nån som kan den riktiga låten och artisten http://www.youtube.com/watch?v=-fai5vF6UN0 Redigerad 21 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Vad heter sidan där en snubbe / några snubbar svarar på anonser av olika slag och först låter helt normal och seriös, och sedan efter ett tag mailkonversation så börjar de spåra ut och prata om helt olika saker. Det var t.ex en där någon ville ha sin dotter upphämtad från skolan av en pålitlig förare... Killen svarade först normalt att han hade erfarenhet och var seriös etc.. Sedan kom han in på att säkerheten var viktigast och att han hade miniguns på bilen som var försedd med pansar och liknande. Han hade jobbat i Irak och visste därför att säkerehetn kom först. Förstår ni vilken sida jag menar? Kthxplzbye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts