Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

Hej igen!

Nu letar jag efter en hemsida, där det var några gruvarbetare eller dyl som påstod att de hade hittat ingången till helvetet. De hade spelat in ljud där man hörde människor som skrek och de hade tagit bilder på någon klippvägg tror jag. Någon som förstår?

Haha, ja just ja :)

Den minns jag. Men minns tyvärr inte vad sidan hette :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja just ja :)

Den minns jag. Men minns tyvärr inte vad sidan hette :/

Hittade den! http://boardsus.playstation.com/playstatio...sage.id=1345441

EDIT: FAN! Skrev mitt inlägg medans jag laddade ner filen. Någon som kan ge mig en seriös sida?

EDIT 2: Youtube är Gud http://www.youtube.com/watch?v=8iPIXq_jGMQ

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och lyssnade på Pink Floyd igår när jag hörde ett riff jag kände igen mycket. Visade sig vara väldigt likt Håkan Hellströms "Dom kommer kliva på dig igen" introriff. Nu hittar jag inte låten! Någon som vet vilken jag talar om?

Edit: Påminner lite om Elegi med Lars Winnerbäck också

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och lyssnade på Pink Floyd igår när jag hörde ett riff jag kände igen mycket. Visade sig vara väldigt likt Håkan Hellströms "Dom kommer kliva på dig igen" introriff. Nu hittar jag inte låten! Någon som vet vilken jag talar om?

Edit: Påminner lite om Elegi med Lars Winnerbäck också

Wish You Were Here?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker en sida/ljudfil som jag minns hette Virtual Hairshop eller liknande, men som tydligen inte alls heter så eftersom jag inte kan hitta den.

Man sätter på sig hörlurar och lyssnar på en kille som pratar och till slut "klipper" dig. Väldigt bra gjort eftersom det blir surround ljud.

Virtual Barbershop heter den! :rolleyes:

Grymt häftig, faktiskt.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter sidan där en snubbe / några snubbar svarar på anonser av olika slag och först låter helt normal och seriös, och sedan efter ett tag mailkonversation så börjar de spåra ut och prata om helt olika saker.

Det var t.ex en där någon ville ha sin dotter upphämtad från skolan av en pålitlig förare...

Killen svarade först normalt att han hade erfarenhet och var seriös etc.. Sedan kom han in på att säkerheten var viktigast och att han hade miniguns på bilen som var försedd med pansar och liknande. Han hade jobbat i Irak och visste därför att säkerehetn kom först.

Förstår ni vilken sida jag menar? Kthxplzbye.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor