Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Nu är det så att jag vet vad låten heter. Men! Var kan jag hitta den?

Mustasch - Mine, lyssna den här: http://www.myspace.com/mustasch

Den ska släppas 30 september i Sverige och Finland på ett nytt album, men går det inte å köpa den för sig eller så innan skivrelease?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om det finns en mäktig version av Rule Britannia på Spotify eller Youtube?

Gärna inom fotboll, då publiken sjunger! Hörde på Viasat Sports reklam!

Jag vet ingen exakt, men om ni råkar veta nån artist/grupp/vad man ska söka på, så behöver jag gärna hjälp :lol:

Hittade precis ungefär vad jag ville ha.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju på en gång efterlysa en låt, fast chansen är väl inte så stor att någon vet. Jag satt och rattade på AM-bandet på radion på landet en natt för ett tag sedan och fick in någon fransk kanal som spelade disco-klassiker och liknande. De spelade en funkig låt med fet bas där det enda jag kommer ihåg ur texten är "Thinkin bout the things you've done to me" (eller snarlikt) som återkom genom låten. Har googlat strofen men bara kommit till fel artister. Men det var en svängig låt så vore kul att veta vad det var. ^_^

Vet nu att låten heter Why Did You Do It med ett brittiskt 70-talsband som heter Stretch.

Då får jag tacka mig själv så mycket för hjälpen! Ingen orsak! :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor