Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Threadless.com. cheers bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Tjenare, jag har haft en låt på hjärnan i flera dagar nu och ikväll har hela familjen suttit framför internet och googlat, för att försöka hitta den. Den spelades mycket på radio för cirka fem-åtta år sedan och det jag har i huvudet är nog inte själva refrängen utan kanske ett stick eller en slags brygga. De enda orden ifrån texten jag kan komma på är: When the ...(sun?) ..(goes?)...(down?) (and the..?)............................... ................................................. (That's when I need you..?) Det är en tjej som sjunger, kan vara Melanie C men vi har lyssnat igenom många av hennes låtar redan. Har sökt många gånger och vänt på alla ord på google men har inte hittat någonting än! Ni lär känna igen det ni hör, även om sånginsatsen är lite klen.. http://www.speedyshare.com/468701973.html Snälla någon, jag vet att någon här måste veta vad den heter Jag håller på att bli galen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Det finns en film som jag inte vet egentligen vad den handlar om mer än att jag tror det är ett par (som är halvnakna) som är fast på en ö (med massa strand och palmer) och så ska dom försöka klara sig där. Låter det bekant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2009 Tjenare, jag har haft en låt på hjärnan i flera dagar nu och ikväll har hela familjen suttit framför internet och googlat, för att försöka hitta den. Den spelades mycket på radio för cirka fem-åtta år sedan och det jag har i huvudet är nog inte själva refrängen utan kanske ett stick eller en slags brygga. De enda orden ifrån texten jag kan komma på är: When the ...(sun?) ..(goes?)...(down?) (and the..?)............................... ................................................. (That's when I need you..?) Det är en tjej som sjunger, kan vara Melanie C men vi har lyssnat igenom många av hennes låtar redan. Har sökt många gånger och vänt på alla ord på google men har inte hittat någonting än! Ni lär känna igen det ni hör, även om sånginsatsen är lite klen.. http://www.speedyshare.com/468701973.html Snälla någon, jag vet att någon här måste veta vad den heter Jag håller på att bli galen... Ren spontan gissning: Let your spirit fly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Hejsan ja söker två filmer som jag har glömt namnet på. Första filmen handlar om vilda västern om tre bröder eller va det nu gör som är banditer. De har begått en del brott och rider till Mexico eller om det var Texas för att få tag i saker. Sen rider dom vidare till nåt hus i slutet då där blir om inträngda av militären och borgmästaren samt generalen de börjar skjuta på huset och sånt sen har ja för mig att dom försökte bränna ner huset. Men dom flyr ut och tar skydd sen dödar dom en del samt borgmästaren eller om det var generalen som dom dödar en del blir skjutna av dessa tre så en blir svårt skadad men lyckas fly med häst därifrån med en annan. Filmen ska ha samma namn som bröderna heter alltså efternamnet eller va det nu var. Andra filmen handlar om Michael Myers om en gammal legend som mördar folk. Har för mig att ett film team åker till hans gamla hem eller va det var så börjar dom undersöka huset om det nu var ett film team som åkte iväg och kollade. Tror dom hade fest i huset på kvällen där sen senare på kvällen/natten så upptäcker dom han. I slutet av filmen så lyckas en kille eller om det var en tjej som får in han i ett skjul och bränner ner skiten så säger han/hon nåt med "Die your mutha fucka" så bär dom in han i ambulansen med hjälp av ambulanspersonalen och i slutet så ser man att han vaknar upp på sjukan medans han ligger i lik säcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Wads dis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Wads dis? Filmen Tropa de Elite (Eng. Elite Squad). En riktigt bra film om Brasiliens tuffaste poliser BOPE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Snälla någon, jag vet att någon här måste veta vad den heter Jag håller på att bli galen... Inte för att det är någon hjälp direkt men jag känner igen det där väldigt väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) Det finns en låt som går typ: "I'm gonna dress up like a ninja, cuz that's what ninjas do". Jag minns inte vad den heter och när jag googlar på texten får jag bara skräp. Någon som vet? Edit: FLIP OUT like a ninja var det. Låten heter Ninja och är gjord av 7 Seconds Of Love. Redigerad 15 juli, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Ren spontan gissning: Let your spirit fly? Den är också bra Syrran hittade en sida på internet där man kan sjunga in en bit av en låt och förhoppningsvis finna vilken låt man söker. Nu hade vi tur -eller så sjöng jag jävligt bra- och fick veta (helt otippat) att låten heter Stars och är skriven av Roxette. Men jag är fortfarande rätt fundersam på biten jag sjöng in, eftersom jag är rätt säker på att det inte var en hel flickkör jag har hört sjunga den utan solo av en kvinna. Förmodligen var en cover av denna populär på radion för några år sedan. Som tur är finns ju Wikipedia och där fann jag detta: Från början var den tänkt att vara rockig, men den gjordes till en upptempolåt i danceversion. Marie Fredriksson sjöng och en barnkör var med i refrängerna. Många remixversioner släpptes, till exempel "Almighty Radio Edit", som spelades på många radiostationer Nu hittar jag inte Almighty Radio Edit-versionen men fann en annan remix som jag tror är den jag hört. http://www.youtube.com/watch?v=owqiLONiPRs - Originalet -Remix (Utan flickkör) Underbar lår förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag letar ett klipp. Antingen är det någon komiker som är med och driver med bratsen, eller så är det ett nyhetsinslag där en brat står och pratar. Det jag kommer ihåg är att diskussionen handlar om Champagne, och komikern/braten säger "Jamen vi ska inte dricka den, vi ska ju spruta den på varandra..". Någon som vet vad jag talar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag letar ett klipp. Antingen är det någon komiker som är med och driver med bratsen, eller så är det ett nyhetsinslag där en brat står och pratar. Det jag kommer ihåg är att diskussionen handlar om Champagne, och komikern/braten säger "Jamen vi ska inte dricka den, vi ska ju spruta den på varandra..". Någon som vet vad jag talar om? Det är inte Systembolagets reklam om att inte köpa ut du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Det är inte Systembolagets reklam om att inte köpa ut du pratar om? Ahh, så var det! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Söker en trance låt som ja inte kommer ihåg artisten heter nåt med Harry eller Henry sen nånting med moon tror ja men ja kommer inte ihåg. Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Vad var det för TV-Reklam som gick för några år sedan som hade "The Logical Song" som musik? Skulle vara grymt kul att se den igen, har funderat på detta i ett par veckor nu. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) Nån som vet vad reklam låten heter för rix fm festival 2009? Hittade låten här dock inte artisten/låtens namn http://www.youtube.com/watch?v=gPqvsRBZmyo Eller är det rix fms egna låt? Eller är det Rix FM festival 2009 Theme song Redigerad 29 juli, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Nån som vet vad reklam låten heter för rix fm festival 2009? Hittade låten här dock inte artisten/låtens namn http://www.youtube.com/watch?v=gPqvsRBZmyo Eller är det rix fms egna låt? Eller är det Rix FM festival 2009 Theme song Vad ska du göra med den då? Du kan ju ladda ned den i länken som finns under "mer info"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Vad ska du göra med den då? Du kan ju ladda ned den i länken som finns under "mer info"? Jo jag vet men jag undrar vem som har gjort låten asså artistens namn samt vad riktiga namnet är för låten. Eller är det RIX fm som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 (redigerad) Letar efter ett klipp där en liten gul figur/nalle? sitter bakom ett skrivbord och headbangar med huvud till nån trance låt. Någon? EDIT: Found it. Redigerad 30 juli, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Letar efter ett klipp där en liten gul figur/nalle? sitter bakom ett skrivbord och headbangar med huvud till nån trance låt. Någon? EDIT: Found it.Dela med dig, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts