Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

Varför har vi den här tråden om vi ska googla allt? :naughty:

varför vill man framställa sig själv som en idiot?

Google måste vara den enklaste jävla sökmotorn vi har här på Internet. Du skriver in några ord och får fram ett resultat.

Hade du googlat direkt istället för att fråga här så hade du fått svaret direkt, nu fick du vänta i 20 minuter. Plus att man, som jag skrev, framställer sig som aningen blåst när man har hela meningar och inte ens kan googla på det.

Men nu ska jag sova, det är en dag imorgon också, godnatt på er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför vill man framställa sig själv som en idiot?

Google måste vara den enklaste jävla sökmotorn vi har här på Internet. Du skriver in några ord och får fram ett resultat.

Hade du googlat direkt istället för att fråga här så hade du fått svaret direkt, nu fick du vänta i 20 minuter. Plus att man, som jag skrev, framställer sig som aningen blåst när man har hela meningar och inte ens kan googla på det.

Men nu ska jag sova, det är en dag imorgon också, godnatt på er.

Det kan ju vara för att jag hatar google och använder det inte ens till att söka fakta om mina skolarbeten. :naughty:

Enda google tjänst jag använder (om jag inte har helt fel här... -.-') är Youtube som ägs av google...

Sen var det så jag var inte säker om jag hade hört rätt på vad dom sjöng och jag kollade på filmen samtidigt så jag passade på och slänga iväg ett snabbt inlägg på vårt forum... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara för att jag hatar google och använder det inte ens till att söka fakta om mina skolarbeten. :)

Enda google tjänst jag använder (om jag inte har helt fel här... -.-') är Youtube som ägs av google...

Sen var det så jag var inte säker om jag hade hört rätt på vad dom sjöng och jag kollade på filmen samtidigt så jag passade på och slänga iväg ett snabbt inlägg på vårt forum... :(

Får man fråga vad du använder istället?

Vet du inte hur man goglar, eller helt enkelt skiter i det gör du dig själv en tjänst om du slänger ut din dator och flyttar ut i skogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara för att jag hatar google och använder det inte ens till att söka fakta om mina skolarbeten. :)

Sen var det så jag var inte säker om jag hade hört rätt på vad dom sjöng och jag kollade på filmen samtidigt så jag passade på och slänga iväg ett snabbt inlägg på vårt forum... :(

Så för att du inte gillar sökmotorn så ska vi sitta och göra jobbet åt dig? "Här är en text, Googla åt mig, jag vill inte."

Sluta larva dig, väx upp och börja Googla för fan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor