Renard Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Vad heter låten i Rocky 4? kollar på filmen nu, det enda jag hörde av texten var typ refrängen och den gick nåt i stil med: There's no easy way out, there's no.... There's no easy way out.... Tack på förhand. Grymt bra låt. Robert Tepper - Theres no easy way out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 (redigerad) Oh please! Googla på "There's no easy way out, there's no" Varför har vi den här tråden om vi ska googla allt? Grymt bra låt. Robert Tepper - Theres no easy way out Thanks. EDIT: Nevermidnd, min kompis hade låten. Redigerad 20 juni, 2009 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Varför har vi den här tråden om vi ska googla allt? Om du kan en hel textrad av låten så är det värt att prova Google några gånger. Hittar du ingenting DÅ, så kan du prova här. Men det är ju bara vad jag tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Om du kan en hel textrad av låten så är det värt att prova Google några gånger. Hittar du ingenting DÅ, så kan du prova här. Men det är ju bara vad jag tycker.. Tycker samma sak. Men kände att jag ville vara lite snäll och göra jobbet åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Tycker samma sak. Men kände att jag ville vara lite snäll och göra jobbet åt honom Även fast jag länkade till svaret 11 minuter innan. Fast det är ju jobbigt att klicka på en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Även fast jag länkade till svaret 11 minuter innan. Fast det är ju jobbigt att klicka på en länk. Bitching around are we? Det är ju inte Troms heller (som dessvärre är kapad av tråkiga regler och därför förlorat sin 'charm') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Varför har vi den här tråden om vi ska googla allt? varför vill man framställa sig själv som en idiot? Google måste vara den enklaste jävla sökmotorn vi har här på Internet. Du skriver in några ord och får fram ett resultat. Hade du googlat direkt istället för att fråga här så hade du fått svaret direkt, nu fick du vänta i 20 minuter. Plus att man, som jag skrev, framställer sig som aningen blåst när man har hela meningar och inte ens kan googla på det. Men nu ska jag sova, det är en dag imorgon också, godnatt på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Bitching around are we? Inte alls, tyckte bara att det var lite överflödigt att skriva vad låten hette då jag redan gett svaret plus visat att google inte är så svårt. Att jag varit småirriterad hela dagen är en annan femma, gonatt! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 varför vill man framställa sig själv som en idiot? Google måste vara den enklaste jävla sökmotorn vi har här på Internet. Du skriver in några ord och får fram ett resultat. Hade du googlat direkt istället för att fråga här så hade du fått svaret direkt, nu fick du vänta i 20 minuter. Plus att man, som jag skrev, framställer sig som aningen blåst när man har hela meningar och inte ens kan googla på det. Men nu ska jag sova, det är en dag imorgon också, godnatt på er. Det kan ju vara för att jag hatar google och använder det inte ens till att söka fakta om mina skolarbeten. Enda google tjänst jag använder (om jag inte har helt fel här... -.-') är Youtube som ägs av google... Sen var det så jag var inte säker om jag hade hört rätt på vad dom sjöng och jag kollade på filmen samtidigt så jag passade på och slänga iväg ett snabbt inlägg på vårt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Det kan ju vara för att jag hatar google och använder det inte ens till att söka fakta om mina skolarbeten. Enda google tjänst jag använder (om jag inte har helt fel här... -.-') är Youtube som ägs av google... Sen var det så jag var inte säker om jag hade hört rätt på vad dom sjöng och jag kollade på filmen samtidigt så jag passade på och slänga iväg ett snabbt inlägg på vårt forum... Får man fråga vad du använder istället? Vet du inte hur man goglar, eller helt enkelt skiter i det gör du dig själv en tjänst om du slänger ut din dator och flyttar ut i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Hur i helsike kan man hata (avsky, ogilla etc.) en sökmotor på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Det kan ju vara för att jag hatar google och använder det inte ens till att söka fakta om mina skolarbeten. Enda google tjänst jag använder (om jag inte har helt fel här... -.-') är Youtube som ägs av google... Sen var det så jag var inte säker om jag hade hört rätt på vad dom sjöng och jag kollade på filmen samtidigt så jag passade på och slänga iväg ett snabbt inlägg på vårt forum... Så för att du inte gillar sökmotorn så ska vi sitta och göra jobbet åt dig? "Här är en text, Googla åt mig, jag vill inte." Sluta larva dig, väx upp och börja Googla för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Vad heter låten som börjar spela 09:48? Gillar riffet! SVT Play Har filmen på DVD, men undrar endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) Vad heter låten som börjar spela 09:48? Gillar riffet! SVT Play Har filmen på DVD, men undrar endå! Diamond Head - Am I Evil Redigerad 22 juni, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Diamond Head - Am I Evil Tack så jäkla mycket! Har letat efter låten enda sen jag såg filmen för första gången! Jag trodde att det var Black Sabbath eftersom de pratade om deras musik när låten spelades! Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Jag söker efter de komiska avbildningarna av Horatio från CSI: Miami när han tar på sig solglasögonen före musikintrot kommer igång. Det är tecknade bilder med roliga citat. Does anyone have them? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Jag söker efter de komiska avbildningarna av Horatio från CSI: Miami när han tar på sig solglasögonen före musikintrot kommer igång. Det är tecknade bilder med roliga citat. Does anyone have them? Typ, den här? Stört kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Vad heter hemsidan som säljer T-shirts med flashiga tryck på? Jag vet att flera gtasajtare har köpt tröjor därifrån. Nästan hundra på att den som Chebob har på sig i den här bilden är därifrån: Ursäkta för dålig förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Vad heter hemsidan som säljer T-shirts med flashiga tryck på? Jag vet att flera gtasajtare har köpt tröjor därifrån. Nästan hundra på att den som Chebob har på sig i den här bilden är därifrån: Ursäkta för dålig förklaring. Threadless.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Typ, den här? Stört kul Exakt, tack så mycket Axel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts