Mark Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 den här låten i gta 3, Pushing to the limit eller nått. vad heter den och vilka har gjort den? Paul Engemann - Push it to the limit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Paul Engemann - Push it to the limit ååh,brings the memories back<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag kommer ihåg att när jag var mindre så såg jag en film med Snurre sprätt och hans vänner, handlingen i filmen var så att Snurre sprätt skulle spela basket mot några människor (de var inte tecknade, filmen utspelade sig alltså både med tecknad karaktärer och riktiga skådespelare) och...Det är ungefär allt jag kommer ihåg, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 (redigerad) Jag kommer ihåg att när jag var mindre så såg jag en film med Snurre sprätt och hans vänner, handlingen i filmen var så att Snurre sprätt skulle spela basket mot några människor (de var inte tecknade, filmen utspelade sig alltså både med tecknad karaktärer och riktiga skådespelare) och...Det är ungefär allt jag kommer ihåg, Space Jam. Michael Jordan är med. Redigerad 5 maj, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Space Jam. Michael Jordan är med. Oh, tackar. Blir att se den imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jag söker en typ Punjabi låt som jag tror Ludachris är med på. Han säger i början i låten "grab a beer, grab some chicken grab a girl, now its time for some punjabi" och sen sätter låten igån. dingdidingdididingdiding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 (redigerad) När jag var på Priest Feast i Globen så körde Testament en låt som gick typ "Woo ooo ooo" Sorry men det är allt jag kommer ihåg. Någon som vet? Hardcore EDIT: Nvmd, det var More than meets the eye Redigerad 10 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Är det någon som sitter och trycker på länken till den där youtubevideon med två otroligt skickliga bröder/kompisar? Den där de kastar saker otroligt pricksäkert. Brödskivor i brödrosten, flaskor i papperskorgar, pennor i bröstfickan och tändstickor i öppna spisen. Jag tror ni förstår vilken jag menar, den har varit uppe här på sajten men jag minns inte i vilken tråd. Någon gullig nisse/nissa som sitter på länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Är det någon som sitter och trycker på länken till den där youtubevideon med två otroligt skickliga bröder/kompisar? Den där de kastar saker otroligt pricksäkert. Brödskivor i brödrosten, flaskor i papperskorgar, pennor i bröstfickan och tändstickor i öppna spisen. Jag tror ni förstår vilken jag menar, den har varit uppe här på sajten men jag minns inte i vilken tråd. Någon gullig nisse/nissa som sitter på länken? Denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Denna? Utan att ens ha tittat igenom filmen så säger jag: Yes! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vad heter låten i expekt reklamen? -"If you're not in, you can't win. So never loose the feeling..." Mycket skönlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Någon som vet vilken font som användes för GTA2logon, eller kan ni tipsa om någon liknande? http://www.gtaland.hit.bg/gta2_logo.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Kanske töjer lite på gränserna men jag letar efter en video där The Killers spelar When You Were Young live. Det ser ut att vara på någon sorts gala. Bakom sig har de en stor vägg med lampor. Kakor till den som kan hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Vad heter låten i början av filmen? Redigerad 12 maj, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Vad heter låten i början av filmen? http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4 Kanske töjer lite på gränserna men jag letar efter en video där The Killers spelar When You Were Young live. Det ser ut att vara på någon sorts gala. Bakom sig har de en stor vägg med lampor. Kakor till den som kan hjälpa mig! Kan det vara denna Lajnux? Redigerad 12 maj, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Kan det vara denna Lajnux? Det är tyvärr inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Någon som kan artist och namn på låtarna i SBK (Superbikes) 09? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Letar efter en film jag såg på tv för ett par år sedan. Filmen handlar om ett gäng ungdomar som åker till ett hus i skogen. Sen är det massa filmkameror(i huset ofc). Det är en skräckfilm. Kommer inte ihåg så mycket av den! Nån som vet? Redigerad 19 maj, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Okej. Jag stör mig sjukt mycket på det här. vi kollar på en film på engelskan som jag har glömt namnet på så here goes! Filmen är en klassiker och årtalet är 1950 i guess. Huvudkaraktären åker in i fängelse för mord på sin hustru och hennes älskare, han såklart åker in som oskyldigt dömd men fängelsedirektörn lyssnar inte på honom. Väl i fängelset så gör han allting för att göra fängelset till en bättre plats, då han skickar massvis med brev för att få in nya böcker till fängelsebiblioteket. Det är väl lite kortfattat vad den handlar om. Stör mig så grymt mycket på att jag inte kommer ihåg namnet på filmen bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Okej. Jag stör mig sjukt mycket på det här. vi kollar på en film på engelskan som jag har glömt namnet på så here goes! Filmen är en klassiker och årtalet är 1950 i guess. Huvudkaraktären åker in i fängelse för mord på sin hustru och hennes älskare, han såklart åker in som oskyldigt dömd men fängelsedirektörn lyssnar inte på honom. Väl i fängelset så gör han allting för att göra fängelset till en bättre plats, då han skickar massvis med brev för att få in nya böcker till fängelsebiblioteket. Det är väl lite kortfattat vad den handlar om. Stör mig så grymt mycket på att jag inte kommer ihåg namnet på filmen bara! The Shawshank Redemption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts