Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) *Hittade den* Redigerad 9 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Har någon sett trailern på Tv till filmen "Sex, hopp och kärlek". Vad heter låten i den? Att tillägga så är det inte samma låt som spelas som i trailern man hittar på sf.se Det är alltså en speciell på tv. Jag känner svagt igen låten så någon kanske vet vilken det är Tack på förhand! Edit: Angela McCluskey - It's been Done. Det var namnet ifall någon ville veta. Ibland underskattar man google kan jag meddela. Jag skrev "Sex, hopp och kärlek trailern låten" o vips =) Edit 2: Sry Ace, trodde inte någon hade svarat så snabbt. Tack ändå!! Redigerad 7 augusti, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har någon sett trailern på Tv till filmen "Sex, hopp och kärlek". Vad heter låten i den? Att tillägga så är det inte samma låt som spelas som i trailern man hittar på sf.se Det är alltså en speciell på tv. Jag känner svagt igen låten så någon kanske vet vilken det är Tack på förhand! Angela McCluskey - It's been done heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hej jag undrar namnet på den låt som spelas upp i början utav knappnytt(flashfilm) eller har dum mixat ihop den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vad heter låten som spelas då Shawns brorsa i The 4400 tvättar bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Vad heter denna låt. Hänger öronen på dig ner, kan du ta dem och vifta med, kan du knyta en rosett, kan du slå en knut så lätt, kan du ta den på axeln så här som en käck soldat med gevär, hänger öronen på dig ner? Tror att den låten går ungefär så där. EDIT: Den hette så enkelt som, Hänger öronen på dig ner och den framförs av Mora Träsk. Redigerad 9 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vad heter låten som spelas i Need For Speed Mos Wanted trailern??? Om ni undrar vilken av trailern det är så är det denna: Hit The Streets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad heter låten som spelas i Need For Speed Mos Wanted trailern??? Om ni undrar vilken av trailern det är så är det denna: Hit The Streets Kanske Chemical Brothers, jag är inte alls säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Satt och lyssnade på radion idag och fick höra en låt om raggare, är nästan säker på att det inte är eddie meduza, för det skulle jag ha hört isf. Han sjöng typ, jag är en raggare, jag är en raggare, och så sjöng han något med jag är en artontaggare, raggar med min jänkare eller liknande. Lät lite typ som Drängarna av helheten. Finns det möjligtvis någon som kan namnet på låten? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad heter låten som är signaturmedlodi på "High Chaparall"? Den är myyyysig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 The Proclaimers - 500 miles IT OWWWWWNS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 The Proclaimers - 500 miles IT OWWWWWNS Thanx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är det nån som vet vad låte som är med i jackass när dom sjunger "If you got to beat dunn you got to be tough" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är det nån som vet vad låte som är med i jackass när dom sjunger "If you got to beat dunn you got to be tough" Roger Alan Wade - If Your Gonna Be Dumb, You Gotta Be Tough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad heter Den låten i en 3 reklam? ja det är min fråga. Det är någon hårdrock, i reklamen är det såhär: En kille i en görn piké tröja går runt på en gata samtidigt som hela gatan blir vandaliserad bilar krockar ett glas vatten blir utspilt(eller vad det nu är) och så är det något trumma som dom kastar. Jag hör inte riktigt vad dom sjunger, men jag tror det är något med: Breaking The Day i slutet. Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig att besvara min fråga!! Stort tack till alla som kan hjälpa mig och ett lite mindre tack till dom som inte hjälper mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad heter Den låten i en 3 reklam? ja det är min fråga. Det är någon hårdrock, i reklamen är det såhär: En kille i en görn piké tröja går runt på en gata samtidigt som hela gatan blir vandaliserad bilar krockar ett glas vatten blir utspilt(eller vad det nu är) och så är det något trumma som dom kastar. Jag hör inte riktigt vad dom sjunger, men jag tror det är något med: Breaking The Day i slutet. Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig att besvara min fråga!! Stort tack till alla som kan hjälpa mig och ett lite mindre tack till dom som inte hjälper mig Jag tror inte att det är ett band, förresten går den Breaking the chains. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag kommer ihåg en låt som fanns i en 3 reklam. De springer runt en massa kinesiska(?) barn.. Låten går ungefär såhär: uhuhuhuhuhu baby please don´t gooooo uhuhuhuhu.. Lettar efter den till en kompis Jag undrar vart jag kan hitta Temptation(Arash och Rebecca) The Voice mix.. Hör inte till tråden men nu när jag ändå frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror inte att det är ett band, förresten går den Breaking the chains. Ah jag hittade låten nu crashdiet - breaking the chainz men låten släpps inte från 24 aug eller vad det nu var Redigerad 13 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag kommer ihåg en låt som fanns i en 3 reklam. De springer runt en massa kinesiska(?) barn.. Låten går ungefär såhär: uhuhuhuhuhu baby please don´t gooooo uhuhuhuhu.. Chicago - If you leave me now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Öh, jag söker en låt från 80-talet. Har ingen aning om vem som sjunger, dock att den finns på... nån kanal i Vice City. Kan bara en liten bit av refrängen(?), I ain't missin you all No matter what my friends say Hehe... bra beskrivning va? Typisk 80-talslåt tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts