Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Har någon sett trailern på Tv till filmen "Sex, hopp och kärlek". Vad heter låten i den? Att tillägga så är det inte samma låt som spelas som i trailern man hittar på sf.se

Det är alltså en speciell på tv. Jag känner svagt igen låten så någon kanske vet vilken det är :wub: Tack på förhand!

Edit: Angela McCluskey - It's been Done.

Det var namnet ifall någon ville veta. Ibland underskattar man google kan jag meddela. Jag skrev "Sex, hopp och kärlek trailern låten" o vips =)

Edit 2: Sry Ace, trodde inte någon hade svarat så snabbt. Tack ändå!!

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har någon sett trailern på Tv till filmen "Sex, hopp och kärlek". Vad heter låten i den? Att tillägga så är det inte samma låt som spelas som i trailern man hittar på sf.se

Det är alltså en speciell på tv. Jag känner svagt igen låten så någon kanske vet vilken det är :wub: Tack på förhand!

Angela McCluskey - It's been done heter den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter denna låt.

Hänger öronen på dig ner, kan du ta dem och vifta med, kan du knyta en rosett, kan du slå en knut så lätt, kan du ta den på axeln så här som en käck soldat med gevär, hänger öronen på dig ner?

Tror att den låten går ungefär så där.

EDIT: Den hette så enkelt som, Hänger öronen på dig ner och den framförs av Mora Träsk.

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och lyssnade på radion idag och fick höra en låt om raggare, är nästan säker på att det inte är eddie meduza, för det skulle jag ha hört isf. Han sjöng typ, jag är en raggare, jag är en raggare, och så sjöng han något med jag är en artontaggare, raggar med min jänkare eller liknande. Lät lite typ som Drängarna av helheten. Finns det möjligtvis någon som kan namnet på låten?

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter Den låten i en 3 reklam?

ja det är min fråga.

Det är någon hårdrock, i reklamen är det såhär: En kille i en görn piké tröja går runt på en gata samtidigt som hela gatan blir vandaliserad bilar krockar ett glas vatten blir utspilt(eller vad det nu är) och så är det något trumma som dom kastar.

Jag hör inte riktigt vad dom sjunger, men jag tror det är något med: Breaking The Day i slutet.

Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig att besvara min fråga!!

Stort tack till alla som kan hjälpa mig och ett lite mindre tack till dom som inte hjälper mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter Den låten i en 3 reklam?

ja det är min fråga.

Det är någon hårdrock, i reklamen är det såhär: En kille i en görn piké tröja går runt på en gata samtidigt som hela gatan blir vandaliserad bilar krockar ett glas vatten blir utspilt(eller vad det nu är) och så är det något trumma som dom kastar.

Jag hör inte riktigt vad dom sjunger, men jag tror det är något med: Breaking The Day i slutet.

Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig att besvara min fråga!!

Stort tack till alla som kan hjälpa mig och ett lite mindre tack till dom som inte hjälper mig

Jag tror inte att det är ett band, förresten går den Breaking the chains.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer ihåg en låt som fanns i en 3 reklam.

De springer runt en massa kinesiska(?) barn..

Låten går ungefär såhär:

uhuhuhuhuhu baby please don´t gooooo uhuhuhuhu..

Lettar efter den till en kompis ;)

Jag undrar vart jag kan hitta Temptation(Arash och Rebecca) The Voice mix..

Hör inte till tråden men nu när jag ändå frågar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...