Plaisir Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Nån som vet vad denna låt heter? Rippade den bara från en annan film ja såg men vet inte vad låten heter Låt. Skulle vara tacksam om ni visste vad låten heter sen är min engelska inte bra heller som ni ser på filmen. Ursäkta men har du något psykiskt handikapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Ursäkta men har du något psykiskt handikapp? Det där har redan tagits upp X antal gånger på detta forum. Så någ med detta nu alla är inte perfekta. Redigerad 16 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Ursäkta men har du något psykiskt handikapp? Vad exakt får du ut av att fråga det? Uppför dig för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Nej snart blir jag så jävla illa tvungen att ta den här jävla historian om mitt problem jag har som ja har tillräckligt svårt men ändå att prata med folk om. Endast 3 som jag känner känner till detta och vet varför. Blir så jävla less på att alla ska sitta och hacka på mig. Redigerad 16 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Vad exakt får du ut av att fråga det? Uppför dig för fan. Hmmm.. Jag får reda på om han är det? För om inte så fattar jag inte varför han missar texten i början av videon där det står vad det är för låt och artist Puss Nej snart blir jag så jävla illa tvungen att ta den här jävla historian om mitt problem jag har som ja har tillräckligt svårt men ändå att prata med folk om. Endast 3 som jag känner känner till detta och vet varför. Blir så jävla less på att alla ska sitta och hacka på mig. Jag hade ingen aning om att du verkligen hade något problem. Läser inte allt som står här på forumet så då missar man sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Hmmm.. Jag får reda på om han är det? För om inte så fattar jag inte varför han missar texten i början av videon där det står vad det är för låt och artist Puss Får jag fråga om du har något psykiskt handikapp? Det står inte ett skit om något låtnamn i början av filmen, det är Agenten som gjort filmen och eftersom han inte vet vad låten heter så vore det oerhört konstigt om det stod låtnamn och artist i början av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Hmmm.. Jag får reda på om han är det? För om inte så fattar jag inte varför han missar texten i början av videon där det står vad det är för låt och artist Puss Vart ser du information om låtens namn/artist i filmens början? Edit: Jahaja, så går det när man lämnar datorn en minut. exotic hann före. :rant: Redigerad 16 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Får jag fråga om du har något psykiskt handikapp? Det står inte ett skit om något låtnamn i början av filmen, det är Agenten som gjort filmen och eftersom han inte vet vad låten heter så vore det oerhört konstigt om det stod låtnamn och artist i början av filmen. Vart ser du information om låtens namn/artist i filmens början? Edit: Jahaja, så går det när man lämnar datorn en minut. exotic hann före. :rant: Jaha i såna fall hamnade jag vid fel film. För jag fick i alla fall fram en film med låttitel och artistnamn i fem sekunder i början plus att artistnamnet stod över filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Nej du, Friberg. Nu sjönk du som en sten i mina ögon.http://www.barnverket.nu/politikerfragor/thumb_down.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jaha i såna fall hamnade jag vid fel film. För jag fick i alla fall fram en film med låttitel och artistnamn i fem sekunder i början plus att artistnamnet stod över filmen Ja jävlar Friberg, nu var det verkligen du som var ett jävla missforster. Gå och självdö din jävel. Agenten har gjort filmen, Om du inte har en aning om vem Kimi Raikkonen är så ska du enbart hålla käft. @Agenten: Det är Master Blaster, orkar inte lyssna på skiten för det är så gräsligt dåligt, men JewTuba på Master Blaster så ska du nog finna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ja jävlar Friberg, nu var det verkligen du som var ett jävla missforster. Gå och självdö din jävel. Agenten har gjort filmen, Om du inte har en aning om vem Kimi Raikkonen är så ska du enbart hålla käft. @Agenten: Det är Master Blaster, orkar inte lyssna på skiten för det är så gräsligt dåligt, men JewTuba på Master Blaster så ska du nog finna. Tack stellan Då vet ja namnet. Och den där videon ja gjorde var en hyllning till Kimi Räikkönen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ja jävlar Friberg, nu var det verkligen du som var ett jävla missforster. Gå och självdö din jävel. Agenten har gjort filmen, Om du inte har en aning om vem Kimi Raikkonen är så ska du enbart hålla käft. @Agenten: Det är Master Blaster, orkar inte lyssna på skiten för det är så gräsligt dåligt, men JewTuba på Master Blaster så ska du nog finna. Kimi va väl F1 förare va? Vad han hade med saken att göra förstod jag inte förrens jag läste: Tack stellan Då vet ja namnet. Och den där videon ja gjorde var en hyllning till Kimi Räikkönen. ok. Då fick jag fram fel video när jag klicka på din länk (nej det är inte att skylla ifrån sig. Maxthon har blivit konstigare och konstigare för mig på senaste tiden) Så ber om ursäkt för min omogna kommentar om din hjärnkapacitet. Se det dock inte som att jag tycker om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ja Kimi är fortfarande en F1 förare dock så vet ja inte hur det blir 2010 om han lägger av eller får ett nytt kontrakt. Hoppas han får det iallafall. Som jag sa jag rippade låten från en annan video jag såg då la ja in den sen i denna video som ja gjorde. Och då ja inte visste vad låten hette så döpte ja låten till nåt bara sen har ja undrat vad den låten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Finns det någon bra butik i Stockholmsområdet som säljer posters (främst musikposters). Har inte hittat en enda. Redigerad 17 februari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Abbou! Hej, jag söker namnet på en japansk/koreansk/kinesisk skräck/krigs film. Såg den för nåt år sedan och kommer inte ihåg när den utspelar sej. Kommer inte ihåg så mycket av den mer än att den handlar om en grupp soldater som ska göra nått (). Slutscenen är i ett tempel och en handgranat sprängs där inne och en blir blind. En annan scen jag kommer ihåg är att dom tror att dom är förföljda och skjuter ner en grupp soldater, som visar sej vara en annan grupp soldater som tillhörde dom. Den var lite skum också då det visade sej att nån inte va med i armén och annat skumt. Hoppas ni förstår min ytterst perfekta förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Abbou! Hej, jag söker namnet på en japansk/koreansk/kinesisk skräck/krigs film. Såg den för nåt år sedan och kommer inte ihåg när den utspelar sej. Kommer inte ihåg så mycket av den mer än att den handlar om en grupp soldater som ska göra nått ( ). Slutscenen är i ett tempel och en handgranat sprängs där inne och en blir blind. En annan scen jag kommer ihåg är att dom tror att dom är förföljda och skjuter ner en grupp soldater, som visar sej vara en annan grupp soldater som tillhörde dom. Den var lite skum också då det visade sej att nån inte va med i armén och annat skumt. Hoppas ni förstår min ytterst perfekta förklaring Sämsta förklaringen ever. Period. Börjar bara tänka på Plutonen när du snackar om att skjuta sina egna. Men det är ju inte en asiatisk film så, nono. Vet du när filmen är gjord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Söker ett program för att ta upp lud ifrån tex youtubefiler. Får för mig att något liknande varit uppe i den här tråden så därför ställer jag frågan här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Söker ett program för att ta upp lud ifrån tex youtubefiler. Får för mig att något liknande varit uppe i den här tråden så därför ställer jag frågan här. Jag brukar använda Zamzar för det. Skitenkelt! Klistra in filmens URL, fyll i din mail och så kommer hela filmen som en .mp3-fil till din mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag brukar använda Zamzar för det. Skitenkelt! Klistra in filmens URL, fyll i din mail och så kommer hela filmen som en .mp3-fil till din mail. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=31683 Vad heter låten?? Grymt mysigt. Äh, var ju bara att Googla lyrics . Koop - Koop Island Blues Redigerad 27 februari, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts