Mark Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Jag söker namnet till en låt som jag hörde i en mellansekvens i kvällens Idol. Den spelades när man såg hur nån av deltagarna satt nån sorts grävskopa och "hackade" sönder en vägg. Det lät som Megadeth och jag hörde ordet "Destroy" rätt så många gånger. Det är inte Symphony of Destruction jag tänker på. Sorry för dålig beskrivning. Någon som vet? Hatebreed - Destoy Everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Hatebreed - Destoy Everything Nja, den har jag hört förut. Lät inte som den. Det här var mer Thrash-metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Nja, den har jag hört förut. Lät inte som den. Det här var mer Thrash-metal Såg också Idol igår och jag är väldigt säker på att det var Hatebreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Såg också Idol igår och jag är väldigt säker på att det var Hatebreed. Tror jag hittat den som jag tänkte på: Metallica - Seek and Destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Tror jag hittat den som jag tänkte på: Metallica - Seek and Destroy Då var det väl jag som hörde fel då, ursäkta Nu skäms jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Då var det väl jag som hörde fel då, ursäkta Nu skäms jag. No prob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) Någon som vet en liknade sida? http://www.photofunia.com Redigerad 9 november, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Åhh, blir galen. Vad heter låten som börjar när de ser den där valhajen? Vid ~02.52. http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMo...action?id=24256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 (redigerad) Åhh, blir galen. Vad heter låten som börjar när de ser den där valhajen? Vid ~02.52. http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMo...action?id=24256 The Who - Baba O' Reily, aka. den där CSI:NY-låten. edit: Ett 'l' i Reily! Redigerad 10 november, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 The Who - Baba O' Reily, aka. den där CSI:NY-låten. edit: Ett 'l' i Reily! Ah, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 (redigerad) Söker en lugn låt, som spelades i slutet av fotbollsgalan, aldeles nyss. Hörde den bara lite gran, var i ett annat rum. Det var en man som sjöng, väldigt lugn låt. Nått i stil med "and iiiiiii try and try and try... to take u home..." "i will miss you". Själva "sjungstilen" är en väldigt len röst ABSOLUT inte säker på texten, hörde bara typ "mummel" HJÄLP UPPSKATTAS! Redigerad 17 november, 2008 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Söker en lugn låt, som spelades i slutet av fotbollsgalan, aldeles nyss. Hörde den bara lite gran, var i ett annat rum. Det var en man som sjöng, väldigt lugn låt. Nått i stil med "and iiiiiii try and try and try... to take u home..." "i will miss you". Själva "sjungstilen" är en väldigt len röst Inte säker på texten! HJÄLP UPPSKATTAS! Huff, två av två gånger jag satte på TVn var det Coldplay som hördes. Sista gången var i slutet, och då spelades 'Fix You' - kan det stämma? [youtube-old]jBEYyHGbwto[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Huff, två av två gånger jag satte på TVn var det Coldplay som hördes. Sista gången var i slutet, och då spelades 'Fix You' - kan det stämma? [youtube-old]jBEYyHGbwto[/youtube-old] Det kan stämma, och du är en underbar person!! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Det kan stämma, och du är en underbar person!! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) För en 3-4 år sen senast så gick det en film på SVT/TV4 (?) som var en musikal, där det var en massa grisar som dansade balett i typ 2 timmar till klassisk musik. Var 70/80- tal över den och grisarna var såklart utklädda människor. Denna musikal gick alltid dagarna runt julafton, kanske var det på julafton, och gick vad jag minns varje år runt jul fram till ca 3 år sen. Så till min stora fråga - Vad heter denna musikalfilm? Redigerad 18 november, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 För en 3-4 år sen senast så gick det en film på SVT/TV4 (?) som var en musikal, där det var en massa grisar som dansade balett i typ 2 timmar till klassisk musik. Var 70/80- tal över den och grisarna var såklart utklädda människor. Denna musikal gick alltid dagarna runt julafton, kanske var det på julafton, och gick vad jag minns varje år runt jul fram till ca 3 år sen. Så till min stora fråga - Vad heter denna musikalfilm? Den gick dagen innan julafton när jag var yngre, Tales of Beatrix Potter hette det, filmen är omöjlig att få tag i utan att betala känns det som. Jag funderar starkt på att beställa den i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Hehe blev faktiskt lite förvånad när dem slutade sända den. Hade ju varit flera år i rad. Minns att jag alltid fick känslan av att "nu är det inte långt kvar" när den visades. Men det var väl flera djur än grisar? Har för mig det var möss och kattor och annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Hehe blev faktiskt lite förvånad när dem slutade sända den. Hade ju varit flera år i rad. Minns att jag alltid fick känslan av att "nu är det inte långt kvar" när den visades. Men det var väl flera djur än grisar? Har för mig det var möss och kattor och annat också. Harar, gäss, grisar, rävar, ekorrar, grodor och möss är vad jag kan komma på på rak arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Den gick dagen innan julafton när jag var yngre, Tales of Beatrix Potter hette det, filmen är omöjlig att få tag i utan att betala känns det som. Jag funderar starkt på att beställa den i år. Ja det kan nog stämma! Tackar Harar, gäss, grisar, rävar, ekorrar, grodor och möss är vad jag kan komma på på rak arm. Aa det kan nog också stämma, minns dock bara grisarna, har en bild i huvudet när dom hoppar över gärdsgård och så kan man se en liten stuga i bakgrunden, och så en gul ton över hela filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 För en 3-4 år sen senast så gick det en film på SVT/TV4 (?) som var en musikal, där det var en massa grisar som dansade balett i typ 2 timmar till klassisk musik. Var 70/80- tal över den och grisarna var såklart utklädda människor. Denna musikal gick alltid dagarna runt julafton, kanske var det på julafton, och gick vad jag minns varje år runt jul fram till ca 3 år sen. Så till min stora fråga - Vad heter denna musikalfilm? Åååh.. Jag har sett den en endaste gång.. Så himla bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts