Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 VC Vad heter låten i denna trailer till IV eller är den gjord av Rockstar? Godley & Creme - Cry. Man håller ju koll på GTA-låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Godley & Creme - Cry. Man håller ju koll på GTA-låtarna. Tack så mycke EDIT: ARGHH för C knappen Redigerad 27 oktober, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Hallo, minns en film för länge sen jag såg på TV, men jag minns inte vad den hette Jag ska berätta vad jag minns ur den, så kanske nån kan hjälpa mig, för vill se den igen Amerikansk action 90-tal. En svart kille som är på flykt från polisen och armén smyger sig in i ett hus och "kidnappar" en tjej, dom blir dock lite utav vänner. Dom flyr runt i tjejens gråa Volvo 850 och killen bryter sig senare i filmen in i ett krigsförråd och snor en massa saker så som uniform, bomber, vapen osv. Han blir upptäckt och spränger en hel byggnad medans han hoppar från taket med fallskärm. En militärofficer i 50-års åldern är en utav huvudrollerna, han skickar ut en massa helikoptrar och militärer för att stoppa den där killen och tjejen och jag tror att han dör i slutet, blir skjuten utav killen. Nån som vet vilken film..? Redigerad 27 oktober, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Hallo, minns en film för länge sen jag såg på TV, men jag minns inte vad den hette Jag ska berätta vad jag minns ur den, så kanske nån kan hjälpa mig, för vill se den igen Amerikansk action 90-tal. En svart kille som är på flykt från polisen och armén smyger sig in i ett hus och "kidnappar" en tjej, dom blir dock lite utav vänner. Dom flyr runt i tjejens gråa Volvo 850 och killen bryter sig senare i filmen in i ett krigsförråd och snor en massa saker så som uniform, bomber, vapen osv. Han blir upptäckt och spränger en hel byggnad medans han hoppar från taket med fallskärm. En militärofficer i 50-års åldern är en utav huvudrollerna, han skickar ut en massa helikoptrar och militärer för att stoppa den där killen och tjejen och jag tror att han dör i slutet, blir skjuten utav killen. Nån som vet vilken film..? Känner igen filmen, och om det är den jag tänker på så är det Amy Smart som spelar tjejen som blir kidnappad. Letade runt lite på imdb och denna passade in bäst, http://www.imdb.com/title/tt0129992/. Men känns inte som att det är rätt film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Känner igen filmen, och om det är den jag tänker på så är det Amy Smart som spelar tjejen som blir kidnappad. Letade runt lite på imdb och denna passade in bäst, http://www.imdb.com/title/tt0129992/. Men känns inte som att det är rätt film Tackar för svar..! Ska kolla upp hon Amy. Jag kan inte fatta varför men den här filmen har brännt sig fast i mitt minne, och det är nu typ 8-9 år senare jag bestämt mig för att se den igen men kan ju inte komma ihåg namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Jag är ute efter lite barndomsnostalgi och letar efter en utav de tecknade Kalle-Stropp & Grodan-Boll- filmerna. Det är inte "På svindlande äventyr" när de ska rädda kottefolket, utan den andra där Grodan blir kidnappad, de hamnar i Uppsala och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Hmm - söker en sida, där man kunde ladda upp en lågupplöst bild, av vilken sidan sedan genererar fram en högupplöst bild (dock interpolerad på något skumt sätt) som sedan var färdig för utskrift. Någon som sitter och trycker på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Hmm - söker en sida, där man kunde ladda upp en lågupplöst bild, av vilken sidan sedan genererar fram en högupplöst bild (dock interpolerad på något skumt sätt) som sedan var färdig för utskrift. Någon som sitter och trycker på den? Stämmer väl in delvis på beskrivningen, men det känns inte riktigt som att det är vad du är ute efter. Dock bättre än att chansa än att inte skriva alls, tänker jag. Så därför länkar jag till http://vectormagic.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Stämmer väl in delvis på beskrivningen, men det känns inte riktigt som att det är vad du är ute efter. Dock bättre än att chansa än att inte skriva alls, tänker jag. Så därför länkar jag till http://vectormagic.com/ Ah, nej, inte riktigt - Tack ändå, och tack för ett bra sidtips! Jag minns nu ett annat tillfälle jag såg den, och det var i någon tråd då Karatemorfar (eller KvaddadPadda - han började på K iallafall) skulle pimpa väggen ovanför sin dator, och då tipsade någon om en sida där man kunde skriva ut stora affischer som ett slags mosaik, på flera A4-papper. Det är den sidan jag eftersöker! (ska göra en sökning i forumet nu, men jag tänkte att jag lade ut tråden, så får någon ta den om de känner sig manade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Ah, nej, inte riktigt - Tack ändå, och tack för ett bra sidtips! Jag minns nu ett annat tillfälle jag såg den, och det var i någon tråd då Karatemorfar (eller KvaddadPadda - han började på K iallafall) skulle pimpa väggen ovanför sin dator, och då tipsade någon om en sida där man kunde skriva ut stora affischer som ett slags mosaik, på flera A4-papper. Det är den sidan jag eftersöker! (ska göra en sökning i forumet nu, men jag tänkte att jag lade ut tråden, så får någon ta den om de känner sig manade) Rasterbator! http://homokaasu.org/rasterbator/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Rasterbator! http://homokaasu.org/rasterbator/ Åh, tack, that's the one! Du rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Animerad film, spöken, musikal (?) - Vilken?? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Animerad film, spöken, musikal (?) - Vilken?? =( Kan det vara The Nightmare Before Christmas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Kan det vara The Nightmare Before Christmas? Fast det är väl dockor också? Och inte bara animerat? Eller är jag helt fel ute? Grymt bra film, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Kan det vara The Nightmare Before Christmas? Fast det är väl dockor också? Och inte bara animerat? Eller är jag helt fel ute? Grymt bra film, i alla fall. The Corpse Bride var det. Om det är en musikal vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 The Corpse Bride var det. Om det är en musikal vill säga. Samma regissör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Samma regissör! Tim Burton skrev båda, men regisserade faktiskt bara Corpse Bride (och då tillsammans med Mike Johnson). Mike Selick stod med megafonen i Nightmare Before Christmas. Fruktansvärt bra filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Vet nån vart jag kan ladda ner avsnittet från Rides(Extrema Bilar Discovery) men Kenny Wayne Sheperd, när han gör om en Dodge Charger -69 till en extremare version av General Lee, kallad "Xtreme Lee"..? Avsnittet heter General Blues. CompacMXX har laddat upp avsnittet på YouTube men det är en annan version utav avsnittet där, så jag söker alltså den andra version. Redigerad 11 november, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Yo0, här ska ni få nåt svårt - Vet nån vart jag kan ladda ner avsnittet från Rides(Extrema Bilar Discovery) men Kenny Wayne Sheperd, när han gör om en Dodge Charger -69 till en extremare version av General Lee, kallad "Xtreme Lee"..? CompacMXX har laddat upp avsnittet på YouTube men det är nån konstig "programledar-röst" där, jag söker den andra version. Warez är inte tillåtet, du kan dock söka efter ett realsenamn istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Jag söker namnet till en låt som jag hörde i en mellansekvens i kvällens Idol. Den spelades när man såg hur nån av deltagarna satt nån sorts grävskopa och "hackade" sönder en vägg. Det lät som Megadeth och jag hörde ordet "Destroy" rätt så många gånger. Det är inte Symphony of Destruction jag tänker på. Sorry för dålig beskrivning. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts