Skotten_31 Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Vad heter låten som spelas i början av de här klippet Lååt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Vad heter låten som spelas i början av de här klippet Lååt Skulle gissa på att det är en liten, specialskriven slinga för programmet. Dvs. inte hämtat ur någon låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Skulle gissa på att det är en liten, specialskriven slinga för programmet. Dvs. inte hämtat ur någon låt. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Vad heter stycket i början av klippet? [youtube-old]6MMlo4oZCus&NR[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Vad heter stycket i början av klippet? Antagligen någonting med Vivaldi, mer kan jag nog inte hjälpa dig. edit: Jag var sådär lite småsnäll och började leta och fann mig att det ganska säkerligen är Sposa Son Disprezzata som Vivaldi komponerat. Nämligen denna: [youtube-old]Jr3WNaMJMA8[/youtube-old] Redigerad 5 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Antagligen någonting med Vivaldi, mer kan jag nog inte hjälpa dig. edit: Jag var sådär lite småsnäll och började leta och fann mig att det ganska säkerligen är Sposa Son Disprezzata som Vivaldi komponerat. Nämligen denna: [youtube-old]Jr3WNaMJMA8[/youtube-old] Åh, wow! Jag trodde inte att jag skulle få ett svar på det där - men kicken delivers! Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Riktigt imponerande av Kicken, det måste jag med påpeka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Söker en svensk film, tror jag. Enda scenen jag kommer ihåg är en tjej som har en bomb runt midjan/halsen, hon förs fram av en "bad guy" i en park, och det är krypskyttar och poliser runt om. Runt halsen har hon i alla fall en dosa som någon måste klippa av en tråd på för att den inte ska sprängas. Tror dom har tagit hennes dotter som gisslan också. Minns inte om den hette något med "-vakterna" eller något sådant. Inte Livvakterna i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Åh, wow! Jag trodde inte att jag skulle få ett svar på det där - men kicken delivers! Tusen tack! Riktigt imponerande av Kicken, det måste jag med påpeka! Well, thank you! Det har blivit en hel del klassiska visor under mitt fem år långa pianospelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Söker en svensk film, tror jag. Enda scenen jag kommer ihåg är en tjej som har en bomb runt midjan/halsen, hon förs fram av en "bad guy" i en park, och det är krypskyttar och poliser runt om. Runt halsen har hon i alla fall en dosa som någon måste klippa av en tråd på för att den inte ska sprängas. Tror dom har tagit hennes dotter som gisslan också. Minns inte om den hette något med "-vakterna" eller något sådant. Inte Livvakterna i alla fall. Är du verkligen bensäker på att du verkligen verkligen inte menar Livvkterna?? För i den har hon ju trots allt en bomb runt halsen och blir framförd till nån "goodguy" i en skog. Är det nån annan här som kommer på någon annan som passar in lika bra på beskrivningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Är du verkligen bensäker på att du verkligen verkligen inte menar Livvkterna?? För i den har hon ju trots allt en bomb runt halsen och blir framförd till nån "goodguy" i en skog. Är det nån annan här som kommer på någon annan som passar in lika bra på beskrivningen? Alltså.. jag tror inte det är Livvakterna. Har läst handlingar till filmen på flera sidor nu, och jag känner inte igen det. Det var länge sen jag såg Livvakterna, så jag får väl dra hem den och kolla om det är den jag tänke på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Alltså.. jag tror inte det är Livvakterna. Har läst handlingar till filmen på flera sidor nu, och jag känner inte igen det. Det var länge sen jag såg Livvakterna, så jag får väl dra hem den och kolla om det är den jag tänke på. Ja gör det för vi såg den rätt nyligen på filmkunskapen (o så va den ju på tv häromdagen också) och det känns verkligen som att det faktiskt är den filmen som du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Någon som kan rippa låten? http://se.youtube.com/watch?v=BomuxLT9rUA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Någon som kan rippa låten? http://se.youtube.com/watch?v=BomuxLT9rUA Klart jag kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Klart jag kan! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Någon som kan rippa låten? http://se.youtube.com/watch?v=BomuxLT9rUA Omg. Den var inlagd i min mobil när jag köpte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Vad heter låten som börjar när 2 minuter har gått? [youtube-old]2LVaBmphBZk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Vad heter låten som börjar när 2 minuter har gått? Run to You med Bryan Adams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Run to You med Bryan Adams. Tack. Underbar musik från ett underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 VC Vad heter låten i denna trailer till IV eller är den gjord av Rockstar? http://www.fz.se/spel/grand-theft-auto-iv/ps3/?tab=videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts