Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

Vad heter stycket i början av klippet?

Antagligen någonting med Vivaldi, mer kan jag nog inte hjälpa dig.

edit: Jag var sådär lite småsnäll och började leta och fann mig att det ganska säkerligen är Sposa Son Disprezzata som Vivaldi komponerat.

Nämligen denna:

[youtube-old]Jr3WNaMJMA8[/youtube-old]

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen någonting med Vivaldi, mer kan jag nog inte hjälpa dig.

edit: Jag var sådär lite småsnäll och började leta och fann mig att det ganska säkerligen är Sposa Son Disprezzata som Vivaldi komponerat.

Nämligen denna:

[youtube-old]Jr3WNaMJMA8[/youtube-old]

Åh, wow! Jag trodde inte att jag skulle få ett svar på det där - men kicken delivers! Tusen tack! :othumbup_1013273_0.gif

Best_Cookie-20_992346_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en svensk film, tror jag. :ermm:

Enda scenen jag kommer ihåg är en tjej som har en bomb runt midjan/halsen, hon förs fram av en "bad guy" i en park, och det är krypskyttar och poliser runt om. Runt halsen har hon i alla fall en dosa som någon måste klippa av en tråd på för att den inte ska sprängas. Tror dom har tagit hennes dotter som gisslan också.

Minns inte om den hette något med "-vakterna" eller något sådant. Inte Livvakterna i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en svensk film, tror jag. :ermm:

Enda scenen jag kommer ihåg är en tjej som har en bomb runt midjan/halsen, hon förs fram av en "bad guy" i en park, och det är krypskyttar och poliser runt om. Runt halsen har hon i alla fall en dosa som någon måste klippa av en tråd på för att den inte ska sprängas. Tror dom har tagit hennes dotter som gisslan också.

Minns inte om den hette något med "-vakterna" eller något sådant. Inte Livvakterna i alla fall.

Är du verkligen bensäker på att du verkligen verkligen inte menar Livvkterna?? För i den har hon ju trots allt en bomb runt halsen och blir framförd till nån "goodguy" i en skog.

Är det nån annan här som kommer på någon annan som passar in lika bra på beskrivningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du verkligen bensäker på att du verkligen verkligen inte menar Livvkterna?? För i den har hon ju trots allt en bomb runt halsen och blir framförd till nån "goodguy" i en skog.

Är det nån annan här som kommer på någon annan som passar in lika bra på beskrivningen?

Alltså.. jag tror inte det är Livvakterna. Har läst handlingar till filmen på flera sidor nu, och jag känner inte igen det. :ermm:

Det var länge sen jag såg Livvakterna, så jag får väl dra hem den och kolla om det är den jag tänke på. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså.. jag tror inte det är Livvakterna. Har läst handlingar till filmen på flera sidor nu, och jag känner inte igen det. :ermm:

Det var länge sen jag såg Livvakterna, så jag får väl dra hem den och kolla om det är den jag tänke på. ^_^

Ja gör det för vi såg den rätt nyligen på filmkunskapen (o så va den ju på tv häromdagen också) och det känns verkligen som att det faktiskt är den filmen som du pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor