skribb Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Prova thin lizzy - Whiskey in the jar i övrigt är det ingen cover, utan orginalet.. eller orginal och orginal, whiskey in the jar är en irlänsk suparvisa tror jag Ja, Thin Lizzy har inte gjort originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Söker namnet på artisten som har gjort låten "Someday"... Den går ungefär såhär: "Some day, we're gonna brake free from these chains." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Artisten heter Flipside. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Artisten heter Flipside. Danke very much! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad heter den låten Slipknot har gjort där dom sjunger utan sina maskar på låtens video? Hette nåt med Forget, tyckte den var rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Söker namnet på artisten som har gjort låten "Someday"... Den går ungefär såhär: "Some day, we're gonna brake free from these chains." Nästa gång kanske du ska skriva "Someday lyrics" i google så hittar du nog artisten... eller så skriver du bara someday i kazaa eller nåt annat program så kanske du hittar den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad heter den låten Slipknot har gjort där dom sjunger utan sina maskar på låtens video? Hette nåt med Forget, tyckte den var rätt bra. Before I Forget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Before I Forget. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär: "Now when/that youre gone...." Skulle vara mycket tacksam! Jag är nästan säker på att det är en låt med Rolling Stones. Vilken vet jag dock inte. Nån som har hört en låt som går nåt sånt här: Into the light (eller night?), it's allright... Trodde det var Coldplay först men tror inte det längre. En manlig sångare iaf, sjunger med ganska ljus röst och blir kompad på gitarr. Redigerad 3 augusti, 2005 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Prova "miio - när vi två blir en" Ahh me oui.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag är nästan säker på att det är en låt med Rolling Stones. Vilken vet jag dock inte. Nån som har hört en låt som går nåt sånt här: Into the light (eller night?), it's allright... Trodde det var Coldplay först men tror inte det längre. En manlig sångare iaf, sjunger med ganska ljus röst och blir kompad på gitarr. Nej bandet heter Motorhomes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej bandet heter Motorhomes. Ja det är det ju! Ibland blir jag förvånad över min egen dumhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Söker en låt! Den spelas på Blip.se-reklamen. Den var även med i Ursäkta Röran, Vi Bygger Om. De var den låten Filip spelade upp på sin bergsprängare på allmänna ställen typ ett hotell, ett postkontor och ett bibliotek. Låten är riktigt svängig, skulle tro att de är jazz. Mycke trumpet, eller blåsinstrument iallfall. Nån som har en aning? Redigerad 5 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Aha den fy faan va ja skratta när han går in när dom skriver prov o spelar den på högsta volym haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Söker en hip-hop-style-låt. Den går "bump bump bump" som melodi. Asså det är nåra som som sjunger "bump bump bump" i bakgrunden hela tiden. Vet inte hur refrängen går, men i stil med: "Jesus christ"<-- Kan vara helt fel :"> Men det där med bump är rätt. Nån som vet vad låten heter eller vem artisten är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Söker en hip-hop-style-låt. Den går "bump bump bump" som melodi. Asså det är nåra som som sjunger "bump bump bump" i bakgrunden hela tiden. Vet inte hur refrängen går, men i stil med: "Jesus christ"<-- Kan vara helt fel :"> Men det där med bump är rätt. Nån som vet vad låten heter eller vem artisten är? "Jesus christ"? What the fuck? Jag tror du menar P. Diddy feat. b2k - Bump bump bump Lyssna på Tupac istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 "Jesus christ"? What the fuck? Jag tror du menar P. Diddy feat. b2k - Bump bump bump Lyssna på Tupac istället. Nej det är inte den, på den låten sjunger de så bara i refrängen. På den låten jag menar sjunger de så som melodi i bakgrunden. Som på Ushers "Yeah" didu didu...didu didu.. Fast de sjunger bump bump bump bump [sNABBARE] Boom bump [/sNABBARE] bump bump bump.. så låter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Vad heter dom eller den som sjunger "Welcome to the jungle"? Redigerad 7 augusti, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vad heter dom eller den som sjunger "Welcome to the jungle"? Guns and Roses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts