Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Söker namnet på artisten som har gjort låten "Someday"...

Den går ungefär såhär: "Some day, we're gonna brake free from these chains."

Nästa gång kanske du ska skriva "Someday lyrics" i google så hittar du nog artisten...

eller så skriver du bara someday i kazaa eller nåt annat program så kanske du hittar den.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär:

"Now when/that youre gone...."

Skulle vara mycket tacksam!  :wacko:

Jag är nästan säker på att det är en låt med Rolling Stones. Vilken vet jag dock inte.

Nån som har hört en låt som går nåt sånt här:

Into the light (eller night?), it's allright...

Trodde det var Coldplay först men tror inte det längre. En manlig sångare iaf, sjunger med ganska ljus röst och blir kompad på gitarr.

Redigerad av Streetwave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nästan säker på att det är en låt med Rolling Stones. Vilken vet jag dock inte.

Nån som har hört en låt som går nåt sånt här:

Into the light (eller night?), it's allright...

Trodde det var Coldplay först men tror inte det längre. En manlig sångare iaf, sjunger med ganska ljus röst och blir kompad på gitarr.

Nej bandet heter Motorhomes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en låt!

Den spelas på Blip.se-reklamen.

Den var även med i Ursäkta Röran, Vi Bygger Om. De var den låten Filip spelade upp på sin bergsprängare på allmänna ställen typ ett hotell, ett postkontor och ett bibliotek.

Låten är riktigt svängig, skulle tro att de är jazz. Mycke trumpet, eller blåsinstrument iallfall.

Nån som har en aning?

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en hip-hop-style-låt. Den går "bump bump bump" som melodi. Asså det är nåra som som sjunger "bump bump bump" i bakgrunden hela tiden. Vet inte hur refrängen går, men i stil med: "Jesus christ"<-- Kan vara helt fel :">

Men det där med bump är rätt. Nån som vet vad låten heter eller vem artisten är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en hip-hop-style-låt. Den går "bump bump bump" som melodi. Asså det är nåra som som sjunger "bump bump bump" i bakgrunden hela tiden. Vet inte hur refrängen går, men i stil med: "Jesus christ"<-- Kan vara helt fel :">

Men det där med bump är rätt. Nån som vet vad låten heter eller vem artisten är?

"Jesus christ"? What the fuck?

Jag tror du menar P. Diddy feat. b2k - Bump bump bump

Lyssna på Tupac istället. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Jesus christ"? What the fuck?

Jag tror du menar P. Diddy feat. b2k - Bump bump bump

Lyssna på Tupac istället. ^_^

Nej det är inte den, på den låten sjunger de så bara i refrängen. På den låten jag menar sjunger de så som melodi i bakgrunden. Som på Ushers "Yeah" didu didu...didu didu..

Fast de sjunger bump bump bump bump [sNABBARE] Boom bump [/sNABBARE] bump bump bump.. så låter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...