Kiedis Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Vad heter markus krunegårds nuvarande projekt? Vampire .. nått, läste det i 'Twajs' i öp för ett tag sen. Han skriver texter åt dem, tror jag iaf. Fear of Love heter bandet, och han kommer som sagt bara skriva texter och bidra med bakgrundssång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fear of Love heter bandet, och han kommer som sagt bara skriva texter och bidra med bakgrundssång. Aha, tackar! Vet du om dem släppt några låtar än då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Aha, tackar! Vet du om dem släppt några låtar än då? Jag vet inte, hörde på P3 igår om det projektet, jag tolkade det som att han letade efter artister som skulle medverka så det är väl ingen omöjlighet att Kleerup dyker upp som Axel sa om det nu ska vara lite electro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jag söker ett klipp från The Simpsons Movie, fast med svensk dubbning. De som tidigare släppts genom YouTube har tagits bort av 20th Century Fox. Någon som kan hjälpa mig hitta en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Jag söker ett klipp från The Simpsons Movie, fast med svensk dubbning. De som tidigare släppts genom YouTube har tagits bort av 20th Century Fox. Någon som kan hjälpa mig hitta en ny? The.Simpsons.Movie.2007.ENG.SE.FI.PAL.DVDR-SUBTiTLES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Vad heter typsnittet som 'Imperial' är skrivet med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Vad heter typsnittet som 'Imperial' är skrivet med? Lyckas du hitta en bättre bild på logon, kan du gå in på http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ och ladda upp en bild. Men jag skulle gissa på att de (Imperials AD) har gjort ett skräddarsytt teckensnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad heter låten i början av den här filmen: http://www.youtube.com/watch?v=NXY_rkYEvJc...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad heter låten i början av den här filmen: http://www.youtube.com/watch?v=NXY_rkYEvJc...feature=related Chamillionaire - Ridin' Dirty Hatar den låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Chamillionaire - Ridin' Dirty Hatar den låten! Den är ju skön! Redigerad 21 september, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad heter det där bandet som kommer från sverige och blandar bitpop med metal? Jag har det på tungan, men kan fan inte komma på vad dom heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad heter det där bandet som kommer från sverige och blandar bitpop med metal? Jag har det på tungan, men kan fan inte komma på vad dom heter! Machinae Supremacy? Vet inte ens om de är svenska, men det namnet kom upp i huvudet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Någon som vet vad låten heter? Vad är det för genre? Skotsk musik vs. lite country? [youtube-old]oeztDldTfb4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Någon som vet vad låten heter? Vad är det för genre? Skotsk musik vs. lite country? [youtube-old]oeztDldTfb4[/youtube-old] Bläbb Duelling violins Celtic myst 4 Iaf de som spelas i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 (redigerad) Jag söker en specifik (ganska känd) låt som liknar något bland "Ann Lee - 2 Times" och "ATB - 9 pm. (Till I come)" Dvs musikstycket, nåt nån sorts 90-tals techno aktikgt, ja ni förstår säkert. Men vad kan den låten heta jag tänker på? Redigerad 28 september, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Om någon kunde ge mig namnet(Adressen) på sidan där det fanns en massa inloggningsuppgifter till en hel hög med sidor så vore jag tacksam. Har googlat som en sopa och hittar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Om någon kunde ge mig namnet(Adressen) på sidan där det fanns en massa inloggningsuppgifter till en hel hög med sidor så vore jag tacksam. Har googlat som en sopa och hittar ingenting. http://www.bugmenot.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 http://www.bugmenot.com/ Där ja! Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Där ja! Tack så mycket. Inte så många lösenord som funkar där .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Inte så många lösenord som funkar där .. Den jag skulle ha fungerade, det räcker gott åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts