Martin-123 Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Namn på första låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Menar du den då det är Wolfmother - Joker and the theif??? Reklamen på nåt språ. Hittade inte den svenska. La iaf märke till att det var den låten när jag såg reklamen igårkväll Yes, tackar. Har lyssnat på låten tidigare, men kunde fan inte komma på vilken det var när jag såg reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Nån som vet vart man kan ladda hem Elon's låt "Quest for Knowledge" Var nån på Youtube som sa att man kunde ladda hem den på deras hemsida men jag hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Vad heter låten i Scarred reklamen? I hurt myself today.. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Vad heter låten i Scarred reklamen? I hurt myself today.. osv. Jag har ioförsig inte sett reklamen, men textraden är från 'Hurt' av Nine Inch Nails. Vill dock hävda att Johnny Cash-versionen är mer känd (och bättre). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Var kan jag få tag på 20th Century Fox introt? (Utan att rippa den ur en film) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Var kan jag få tag på 20th Century Fox introt? (Utan att rippa den ur en film) Det finns ju Firefox-AddOns i massor som gör det möjligt att spara YouTube-filmer som en .avi, dock har jag glömt vad det jag använde heter. Och intron finns det gott om! edit: stavfel! Redigerad 2 september, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Det finns ju Firefox-AddOns i massor som gör det möjligt att spara YouTube-filmer som en .avi, dock har jag glömt vad det jag använde heter. Och intron finns det gott om! edit: stavfel! Tycker du det är bra kvalite på videon på Youtube? Tror du kvaliten är lika bra när upplösningen dras från antigen 320x240 eller något annat till 640x480? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Tycker du det är bra kvalite på videon på Youtube? Tror du kvaliten är lika bra när upplösningen dras från antigen 320x240 eller något annat till 640x480? Hey, du sade aldrig vad du skulle ha den till! Men nej, kvaliten kommer nog bli bristfällig om du försöker skala upp den. Hittade dock denna på Metacafe som ser ut att vara i betydligt bättre kvalitet, och som säkert går att använda i din film utan att det sticker i ögonen för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Låten med Moby som är med i SVTs Närbild? ? I eftertexterna på förra veckans program, kanske jag ska tillägga. Redigerad 3 september, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Hellå. Just nu söker jag efter en parodi som Jim Carrey (och 2 andra gjorde som jag inte vet vad dom heter) parodin är efter en film. I vilket fall som helst så är det Jim Carrey (och dom andra 2) som åker runt i en bil och diggar till låten "What Is Love?" och bara flummar runt annars. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Hellå. Just nu söker jag efter en parodi som Jim Carrey (och 2 andra gjorde som jag inte vet vad dom heter) parodin är efter en film. I vilket fall som helst så är det Jim Carrey (och dom andra 2) som åker runt i en bil och diggar till låten "What Is Love?" och bara flummar runt annars. Tack på förhand Jag vet EXAKT vilken du menar. Har sett den flera gånger förut och nu när jag sökte på Youtube så hittade jag bara en massa remixar av just det klippet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Hellå. Just nu söker jag efter en parodi som Jim Carrey (och 2 andra gjorde som jag inte vet vad dom heter) parodin är efter en film. I vilket fall som helst så är det Jim Carrey (och dom andra 2) som åker runt i en bil och diggar till låten "What Is Love?" och bara flummar runt annars. Tack på förhand Jag vet EXAKT vilken du menar. Har sett den flera gånger förut och nu när jag sökte på Youtube så hittade jag bara en massa remixar av just det klippet.. Filmen heter A night at the roxbury och sketchen är ifrån SNL. Så sätt igång o sök på youtube efter 'Saturday night live roxbury' eller liknande så kommer du nog hitta det till slut.. Fattar inte att inte fler folk sett den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Filmen heter A night at the roxbury och sketchen är ifrån SNL. Så sätt igång o sök på youtube efter 'Saturday night live roxbury' eller liknande så kommer du nog hitta det till slut.. Fattar inte att inte fler folk sett den filmen Precis som Marky sade så hittar jag bara fullt med remixar från detta klassiska klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Hellå. Just nu söker jag efter en parodi som Jim Carrey (och 2 andra gjorde som jag inte vet vad dom heter) parodin är efter en film. I vilket fall som helst så är det Jim Carrey (och dom andra 2) som åker runt i en bil och diggar till låten "What Is Love?" och bara flummar runt annars. Tack på förhand Filmen är faktiskt efter SNL-sketchen, inte tvärtom! Blues Brothers var också SNLs avkomma, Wayne's World, och The Ladies Man. Själv hoppas jag på en filmatisering av 'The Falconer' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Någon som vet var man kan få tag på en instrumental version av We Are All The Winners? Behöver den till ett 50-årskalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Nån som vet var man kan få tag på "John Klemmer - Humbling Love"? Vill djävulskt gärna ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Vad heter markus krunegårds nuvarande projekt? Vampire .. nått, läste det i 'Twajs' i öp för ett tag sen. Han skriver texter åt dem, tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Vad heter markus krunegårds nuvarande projekt? Vampire .. nått, läste det i 'Twajs' i öp för ett tag sen. Han skriver texter åt dem, tror jag iaf. Vad jag vet är hans nuvarande projekt hans självbetitlade soloprojekt, vars första singel heter Jag är en Vampyr. Sedan har han en låt med Kleerup på G, men det är nog bara ett 'featuring'-nummer, och inget nytt projekt. Är jag fel ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Vad jag vet är hans nuvarande projekt hans självbetitlade soloprojekt, vars första singel heter Jag är en Vampyr. Sedan har han en låt med Kleerup på G, men det är nog bara ett 'featuring'-nummer, och inget nytt projekt. Är jag fel ute? Jo, du är fel ute. Han skulle skriva texter åt nått Electro band tror jag det var, som skulle heta nått med "Vampire ..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts