Lajnux Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Någon som vet vad låten heter i den här videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Någon som vet vad låten heter i den här videon? JImmy Eat World - Sweatness Kan skicka rätt version om du vill. Det finns typ 2-3 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Har funderat på en viss låt rätt länge nu, jag har Googlat texten men hittar inget. Låten är rätt rockig, och jag tror att ett stycke ur texten går såhär: "Feels like I'm falling, a dream like this will never ever end". Help plz. Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag söker namnet till den här låten/artisten. Ignorera videon. http://ca.youtube.com/watch?v=3VJEXMDc-is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag söker namnet till den här låten/artisten. Ignorera videon. http://ca.youtube.com/watch?v=3VJEXMDc-is Ingen aning om vem som rappar, men samplen kommer från titelmelodin till filmen Exodus om det är till någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Någon som vet vad den här symbolen kallas för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Någon som vet vad den här symbolen kallas för? Segerkrans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Segerkrans ? Kanske, men då borde den vara sluten imo. Jag skulle säga lagerkrans. --- Btw. Den här tråden borde man också göra något åt. Att t.ex. efterfråga spel här känns ganska malplacerat eftersom tråden ju inte ens ligger i spelforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Kanske, men då borde den vara sluten imo. Jag skulle säga lagerkrans. --- Btw. Den här tråden borde man också göra något åt. Att t.ex. efterfråga spel här känns ganska malplacerat eftersom tråden ju inte ens ligger i spelforumet. Aaaah.. Där har vi ordet jag letade efter.. Kom bara på Segerkrans due to Victory and so on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Btw. Den här tråden borde man också göra något åt. Att t.ex. efterfråga spel här känns ganska malplacerat eftersom tråden ju inte ens ligger i spelforumet. Håller med. Kanske något för Lounge-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Savage Gardens har en samlingsskiva... vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Savage Gardens har en samlingsskiva... vad heter den? Truly Madly Completely: The Best of Savage Garden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Truly Madly Completely: The Best of Savage Garden ? Går säkert bra, bränner till min handlerdare - inte till mig alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Går säkert bra, bränner till min handlerdare - inte till mig alltså. Det är lugnt, vi dömer ingen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Någon som vet vad låtarna i coca cola reklamen (den dom spelar Tekken i) & i Elon rekalmen? Jag har tittat lite snabbt på reklammusik.se men hittade inget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=4GkxSFE_My8 Vad heter låten i den filmen? @Ante_freeman: Coca cola reklamens låt heter typ, Alphabeat - Fascination. Redigerad 4 augusti, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=4GkxSFE_My8 Vad heter låten i den filmen? The Ecstasy of Gold ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Det är lugnt, vi dömer ingen här. , det är faktiskt sant!!! Det låter väldigt konstigt... det finns väl bara ett... sorts... Savage Garden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Nån som vet vilken internet sida där ja kan köpa serien Renegade? Med alla 5 säsonger i en box? Stort behov av denna serie. Renegade TV series 1992-1997 Har googlat men hittar inge svensk/engelsk sida för att köpa serien. Kollat på ginza cdon men dom hade inte den. Stort tack till den som kan hitta en internet butik som säljer alla 5 säsonger i en box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Söker namn på bra filmer där det handlar om ett "Prison break" dv.s folk som flyr från fängelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts