Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Dogma, I presume? Du borde f.ö. spoiler-tagga slutet.

Jag är faktiskt påväg att kolla upp om det är den redan. Googlade lite på "Two angels imdb" o kollade igenom vilka som lät som den filmen.. Vi får se om det fkatiskt är Dogma som jag så många gånger förr tänkt att jag ska hämta hem men aldrig gjort.

Spänningen stiger.

(fixade spoiler. Tänkte faktiskt inte alls på det. Sorry alla som fick sin filmupplevelse förstörd.)

Edit:

Det var Dogma.. Hur har jag missat att det är den!?!? :w000t:

Jag har faktiskt måååånga gånger trott på att det kan vara den men det har aldrig blivit att jag skaffat den... Nu jeflar känner jag mig nöjd med mig själv >_<

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en låt med ett riktigt, riktigt klurigt trumkomp i. Den heter någonting med 'fishing', tror jag. 'Jake's gone fishing' eller något i den stilen. Jag fick ett svagt minne av att det var Blue Oyster Cult som hade gjort den, men när jag tittade igenom alla låtar de hade gjort så hittade jag inte den jag letade efter.

Edit: Hittade den. Dave's gone skiing hette den!

http://www.youtube.com/watch?v=dF9ZVuqoDg0...feature=related

Jag har faktigt också letat efter det förut efter att min musiklärare hade spelat upp den för mig.

Jag hade nått minne av att den hette Micheal gone fishing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en film som är nästan exakt som Dawn of the Dead. Fast det handlar om en familj (tror jag). Typ om en pappa som lämnade sin fru när zombierna attackerade deras hem. Jag tror filmen utspelar sig i Storbritannien.

EDIT: Hittade den. 28 Veckor senare.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter den där hemsidan där man kan testa om ens dator klarar av ett speciellt spel. Typ, man kan välja ur en list och se om ens dator klarar av spelet.

Can you run it

EDIT: Damn you Tux

Söker efter ett Speedway spel där man kan styra sitt eget Speedway lag och skapa eget. Typ som i FM 2008. Eller om det finns nåt Speedway spel som man kan typ köra för ett team och ta poäng etc. Och att den har nån inbyggd karriär sak så man kan ta över ett helt team. Typ som i FIFA 2008 där kan man bli manager för ett lag typ så menar ja. Sry om ja förklarade dåligt.

Desperat efter det.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på jakt efter en låt. Texten handlar om "män som är miljonär eller fattiga" och det är lite Lill-Babs-stuk över den eller "Det börjar verka kärlek banne mig". Orden "fattig" och "miljon(är)" nämns i refreängen. Sorry för luddig formulering, hoppas någon vet vilken låt jag menar!

Är inte "Var finns det en man" med Lill-Babs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker den låt som spelas i NRJ-reklamen, som efter ett kort uppehåll börjat gå igen. Justin Timberlake syns i rutan och reklamen tycks vara allmänt för radiokanalen, alltså inte den för "NRJ in the Park". Vad heter låten vad heter låten vad heter låten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet till ett MMORPG som jag körde för ett tag sedan. Det var i 3D och man gick omkring och gjorde quests. Har för mig att det har ett R i sig men jag kan ha fel. Spelet var helt gratis och man behövde inte ladda ner det. Har för mig att det var rätt så känt också.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet till ett MMORPG som jag körde för ett tag sedan. Det var i 3D och man gick omkring och gjorde quests. Har för mig att det har ett R i sig men jag kan ha fel. Spelet var helt gratis och man behövde inte ladda ner det. Har för mig att det var rätt så känt också.

Runescape.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en lista på bra kampsports filmer. Filmer som liksom har slagsmål/kampsport som huvudtema. Får gärna vara asiatiskt om det är som så.

Ong-bak (Ong-bak2 påväg)

Tom yum goong

Båda två med samma skådespelare. Tony Jaa som huvudperson.

Tony Jaa är mästare på thaiboxning och kör alla sina stunts i filmerna själv och använder aldrig linor eller liknande för att uföra sina tricks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...