Tux Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan någon namnet på denna låten som spelas i backgrunden på denna klippet? Länk Snällas jag måste hitta låten (Desperat) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Letar efter låten som spelas i reklamen till den svenska filmen "Sex, hopp och kärlek" (Den heter något sånt där iallafall), lite reagge-aktig låt med en tjej som sjunger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Letar efter låten som spelas i reklamen till den svenska filmen "Sex, hopp och kärlek" (Den heter något sånt där iallafall), lite reagge-aktig låt med en tjej som sjunger.. Kolla längre bak i topicen så hittar du ditt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kolla längre bak i topicen så hittar du ditt svar Du behöver inte svara så jävla surt Jaja, jag får la läsa igenom dom 19 sidorna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Du behöver inte svara så jävla surt Jaja, jag får la läsa igenom dom 19 sidorna då Kolla mellan 13 och 18 så tror jag du hittar det *TROR* eller kanske det var längre bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Sidan 14 Angela McCluskey - It's Been Done BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 [O][T],Jul 30 2005, 22:46] Sidan 14 Angela McCluskey - It's Been Done BOT Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Det varinget :"> Tack ace Redigerad 30 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är det nån som vet vad den nya Craig David låten heter. Jag vet att han sjunger typ"stand and move you body..........".Den är relativt nya men man brukar höra den mycket på NRJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Någon som vet vilka som gjort cuntry cover på whiskey in the jar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är det nån som vet vad den nya Craig David låten heter. Jag vet att han sjunger typ"stand and move you body..........".Den är relativt nya men man brukar höra den mycket på NRJ. Craig David - All The Way Han suger förövrigt donkeydick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Craig David - All The Way Han suger förövrigt donkeydick.. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tack så mycket. Nemas Problemas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Söker en låt som går som gyllene tiders känna din kropp emot min fast en remix o lite flashigare sound?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Söker en låt som går som gyllene tiders känna din kropp emot min fast en remix o lite flashigare sound?? Prova "miio - när vi två blir en" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Jag sa till dig i den förra tråden millecolin - Ray <--------------------så heter låten! Millencolin - Ray går ju så här: "Hey what the hell do you want me to say, någonting någonting today. but you might look twice cos i'm movin'. So shut your mouth now badboy, I'm just my self not your toy..." Det är ju inte ens likt. Can you dig it suckaaaa?! Tux: Testa att leta här: ohhla. Redigerad 2 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Millencolin - Ray går ju så här: "Hey what the hell do you want me to say, någonting någonting today. but you might look twice cos i'm movin'. So shut your mouth now badboy, I'm just my self not your toy..." Höhum.. "Hey, what the hell do you want me to do? Does it look like I'm static to you? Well, you might look twice, cause I'm moving." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Höhum.. "Hey, what the hell do you want me to do? Does it look like I'm static to you? Well, you might look twice, cause I'm moving." Bara för att du är ett millencolin fan, duhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Någon som vet vilka som gjort cuntry cover på whiskey in the jar? Prova thin lizzy - Whiskey in the jar i övrigt är det ingen cover, utan orginalet.. eller orginal och orginal, whiskey in the jar är en irlänsk suparvisa tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bara för att du är ett millencolin fan, duhh! Kanske kan bero på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts