Renard Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI Gracias señor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Söker en Newbie guide till Photoshop på svenska. Har bara hittat guider på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Söker en Newbie guide till Photoshop på svenska. Har bara hittat guider på engelska. Vad är det du ska göra? Om jag inte hittar något kanske jag kan skriva en, beroende på vad du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag söker inte namnet till nåt, men jag undrar om nån har Sony BRAVIA-reklamerna (helst studsbollarna i San Fransisco) att ladda ner i HD? Letade lite på Sonys hemsida, BRAVIAs hemsida och kollade även Google men jag såg inget nånstans. Finns de? Skulle vara väldigt tacksam om nån länkade eller lade upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Söker en Newbie guide till Photoshop på svenska. Har bara hittat guider på engelska. Moderskeppet har bra guider på svenska. Både nybörjare och lite mer avancerade. Jag söker inte namnet till nåt, men jag undrar om nån har Sony BRAVIA-reklamerna (helst studsbollarna i San Fransisco) att ladda ner i HD? Letade lite på Sonys hemsida, BRAVIAs hemsida och kollade även Google men jag såg inget nånstans. Finns de? Skulle vara väldigt tacksam om nån länkade eller lade upp. 'Detta var det enda jag kunde hitta; dock inga som distribuerar. Tror jag länkade till en Hi-res-film i typ humortråden för rätt länge sedan. Den var inbäddad i en flashfil, men skulle kunna tankas med FF-tillägget UnPlug. edit: Där var den. Dock inte i Flash som jag trodde, utan QuickTime. Går att spara, om man har 'QuickTime Pro'. Redigerad 20 maj, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 'Detta var det enda jag kunde hitta; dock inga som distribuerar. Hittade också dom, fick hem 12% efter någon timme, sen stannade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Vad är det du ska göra? Om jag inte hittar något kanske jag kan skriva en, beroende på vad du ska göra. Ska göra en Avatar till ett forum. Redigerad 20 maj, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ska göra en Avatar till ett forum. Det hjälper honom/oss inte speciellt mycket. Berätta mer specifikt vad du vill göra. Vill du bara förminska en bild och lägga på en ram, eller vill du måla en bild helt från scratch, eller... Ja, precis. Berätta vad du tänkt göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vore trevligt om någon kunde hänvisa/skicka Carmina Burana - O'Fortuna av Carl Orff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Varifrån känner jag igen det här ljudklippet?Oh_yeah.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Varifrån känner jag igen det här ljudklippet? Duffman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Duffman! Jaaaa, såklart! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Det hjälper honom/oss inte speciellt mycket. Berätta mer specifikt vad du vill göra. Vill du bara förminska en bild och lägga på en ram, eller vill du måla en bild helt från scratch, eller... Ja, precis. Berätta vad du tänkt göra. Ska göra en bild från scratch.. typ som ett par kompisar till mig har gjort (se bilder...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Letar efter en ny (tror jag) film. Såg trailern för ett tag sedan. Men kollade snabbt så jag la den inte riktigt på minnet. Tror att den snart kommer upp på bio här. Jag tror att den hetter 2050-nått och handlade om en katastrof på jorden. (jordens undergång?) Hittar den inte nu. =/ Någon som vet vad det kan tänkas vara för nån film jag tänker på? Edit: Det är inte 10.000 BC. Redigerad 23 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Någon låt som är eller låter som en från Bob marley. Längesedan jag hörde låten men jag är ganska säker att han sjunger om en ganjaman och något i stil med: If you wanna smoke some weed tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Söker en svensk artist / grupp. Hörde nån svenska artist på Tv4:a igår, det enda jag kom ihåg av texten var. "Hela världen är så underbar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Söker en svensk artist / grupp. Hörde nån svenska artist på Tv4:a igår, det enda jag kom ihåg av texten var. "Hela världen är så underbar" Markus Krunegård - Jag är en vampyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Markus Krunegård - Jag är en vampyr Thanks mate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Någon låt som är eller låter som en från Bob marley. Längesedan jag hörde låten men jag är ganska säker att han sjunger om en ganjaman och något i stil med: If you wanna smoke some weed tonight Kan det vara denna? http://www.youtube.com/watch?v=uwOVq-K6n8s (Han sjunger om weed iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Nån som har en länk till typ sånna bilder där dom ritat i paint på porrbilder? ^^ Som den nedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts