Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker inte namnet till nåt, men jag undrar om nån har Sony BRAVIA-reklamerna (helst studsbollarna i San Fransisco) att ladda ner i HD? Letade lite på Sonys hemsida, BRAVIAs hemsida och kollade även Google men jag såg inget nånstans.

Finns de? Skulle vara väldigt tacksam om nån länkade eller lade upp. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en Newbie guide till Photoshop på svenska. Har bara hittat guider på engelska. :)

Moderskeppet har bra guider på svenska. Både nybörjare och lite mer avancerade.

Jag söker inte namnet till nåt, men jag undrar om nån har Sony BRAVIA-reklamerna (helst studsbollarna i San Fransisco) att ladda ner i HD? Letade lite på Sonys hemsida, BRAVIAs hemsida och kollade även Google men jag såg inget nånstans.

Finns de? Skulle vara väldigt tacksam om nån länkade eller lade upp. :)

'Detta var det enda jag kunde hitta; dock inga som distribuerar. Tror jag länkade till en Hi-res-film i typ humortråden för rätt länge sedan. Den var inbäddad i en flashfil, men skulle kunna tankas med FF-tillägget UnPlug.

edit: Där var den. Dock inte i Flash som jag trodde, utan QuickTime. Går att spara, om man har 'QuickTime Pro'.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska göra en Avatar till ett forum. :confused:

Det hjälper honom/oss inte speciellt mycket. Berätta mer specifikt vad du vill göra. Vill du bara förminska en bild och lägga på en ram, eller vill du måla en bild helt från scratch, eller... Ja, precis.

Berätta vad du tänkt göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hjälper honom/oss inte speciellt mycket. Berätta mer specifikt vad du vill göra. Vill du bara förminska en bild och lägga på en ram, eller vill du måla en bild helt från scratch, eller... Ja, precis.

Berätta vad du tänkt göra.

Ska göra en bild från scratch.. typ som ett par kompisar till mig har gjort (se bilder...)

post-2658-1211377272_thumb.png

post-2658-1211377280_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en ny (tror jag) film.

Såg trailern för ett tag sedan. Men kollade snabbt så jag la den inte riktigt på minnet. Tror att den snart kommer upp på bio här.

Jag tror att den hetter 2050-nått och handlade om en katastrof på jorden. (jordens undergång?)

Hittar den inte nu. =/

Någon som vet vad det kan tänkas vara för nån film jag tänker på?

Edit: Det är inte 10.000 BC.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...