eXotic Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Ska du pluralförsvenska ett engelskt ord? En Car. Flera Cars. (Cararna blir FUCKED UP) Äsch, det var jag som tänkte fel. När man ska använda ett bestämt plural så lägger man ju till 'the' i engelskan. The discjockeys. Då blir det ju som du sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Söker en film: Han kör omkring i en bil (som kallas något, tror att det är filmtiteln.. men jag kan ha fått för mig det) plockar upp folk och mördar dom.. Rätt ny men jag kommer inte på vad den heter :S Death Proof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Death Proof? Du är underbar.. Jag visste att det va nåt såntdär lätt... Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Raaah! Låten! Vad heter den förbannade låten? (Ja, det är ur F&F) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Raaah! Låten! Vad heter den förbannade låten? (Ja, det är ur F&F) Jungle Fever av The Chakachas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jungle Fever av The Chakachas. Naturligtvis. Tack. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Hejsan, Jag undrar vad man kallar denna sortens musik. Efter 1:30 [youtube-old]FyFJFtpxsgA[/youtube-old] 1. Vad kallas sådan bas/music stycke? 2. Nåt tips var man kan få tag på den? :::OBS::: Jag fann detta stycke när jag visade min lillasyrra att det kommer en ny Winx film i agusti (Hon diggar Winx Club). Jag ser inget i denna film som är interessan förutom musiken ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vilken Christian Bale-rulle är detta ifrån? Finns även en bild från samma film (förmodligen) där han har massa blod i ansiktet och ler ett galet leende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vilken Christian Bale-rulle är detta ifrån? Finns även en bild från samma film (förmodligen) där han har massa blod i ansiktet och ler ett galet leende. Det måste nog nästan vara American Psycho den bilden kommer ifrån om jag minns rätt. Jag är 99 % säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vilken Christian Bale-rulle är detta ifrån? Finns även en bild från samma film (förmodligen) där han har massa blod i ansiktet och ler ett galet leende. Den där snubben är med i Mio min Mio! Helt galet! Och, ja, det är American Psycho. (Jag har sett 20 minuter av den filmen, men är säker på det i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Vad heter låten i saftreklamen "Fun"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Vad heter låten i saftreklamen "Fun"? Toploader - Dancing in the moonlight? http://reklammusik.se/?q=node/2495 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Fick precis en kul idé, men är rätt oförmögen att genomföra den, och jag undrar om någon som är skillad på musik skulle kunna ta fram tabulatur till en akustisk version av Harder, Better, Faster, Stronger, med Daft Punk. Vore sjukt tacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Det måste nog nästan vara American Psycho den bilden kommer ifrån om jag minns rätt. Jag är 99 % säker. Japp japp, tack. Har sett filmen nu också, rätt så underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Namnet på låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Letar efter namnet på ett tv-program jag såg på Discovery (tror jag) för några månader sen, programmet handlar om att programledarna försöker hitta naturliga förklaringar till olika 'paranormala' fenomen. I det avsnittet jag såg förklarade de bl.a. olika ljuspunkter på himlen i Mexico (vilka man trodde var ufon) samt ett "spöke" som hade fastnat på bild i en gammal teater. Vad heter programmet? (Btw. Det är inte "Sci Fi Investigates") Redigerad 12 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 I Hoster 2 när dom kommit till tortyrstället, så visas en scen med en snubbe som hugger loss en bit kött från en killes ben, sen äter han det. Vad heter låten som spelas under den scenen, typ nåt klassiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Mobilfel ;< Redigerad 14 april, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Kör på den här och lås den andra. Hur fick du den klistrad Arman? Vad är det för fel på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Vad är det för fel på dig? Vad är det med dig? Jag skrev ifrån mobilen och det fungerar inte tydligen, Nej det var inte meningen att quota Topp3's inlägg. Aja, Till frågan igen. Vad heter filmen där en karaktär/Kille heter/kallas 'Frank The Tank'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts