iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 FÖRLÅT DÅ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Vad heter låten som spelas i reklamen för Army of Two? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Vad heter låten som spelas i reklamen för Army of Two? Airbourne - Runnin Wild http://reklammusik.se/?q=node/2369 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Airbourne - Runnin Wild http://reklammusik.se/?q=node/2369 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag undrar vad namnet på låten i bakgrunden på det här ljudklippet är. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-y...st2-Letalåt.mp3 Känner mig väldigt säker på att jag hört låten förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Hmm, en låt, går något i stil med This is my last riiide, and i'm heading for the skyy. Hörde den på en mcfilm för ett tag sen.. Någon som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Vart kan man hitta olika Soundtrack? Söker soundtracket till serien 'Chuck'. Hittade. Redigerad 24 mars, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vad heter låten i den nya walkman reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vad heter låten i den nya walkman reklamen? Depeche Mode - Enjoy the Silence? Verkar dock vara specialskriven för reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Någon som vet vad den här låten heter? http://www.youtube.com/watch?v=vUUZfcSErn4...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Någon som vet vad den här låten heter? http://www.youtube.com/watch?v=vUUZfcSErn4...feature=related The song during the video is: Mike Oldfield - Tr3s lunas At the end it´s: CKY - 96 quite bitter beings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag var ute på klubb Stash vid Slussen i huvudstaden i Onsdags och dj'arna (hur säger man när de är flera? ) spelade en låt som jag bara hört i detta Arne Weise-klipp förut. Trodde låten var gjord specielt för det klippet. Om någon vet vad låten heter så är jag intresserad av att veta, man får slingan på skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag var ute på klubb Stash vid Slussen i huvudstaden i Onsdags och dj'arna (hur säger man när de är flera? ) spelade en låt som jag bara hört i detta Arne Weise-klipp förut. Trodde låten var gjord specielt för det klippet. Om någon vet vad låten heter så är jag intresserad av att veta, man får slingan på skallen. DJ - DiscJockey En DiscJockey Flera DisckJockeys Så, DJs (DJ:s / DJ's) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 DJ - DiscJockey En DiscJockey Flera DisckJockeys Så, DJs (DJ:s / DJ's) Får man inte veta det ena så får man veta det andra, tydligen Blev ju hur logiskt som hellst när du byggde upp det så. Fast svårt att passa in detta lånord i svensk meningsbyggnad. Man skulle behöva skriva "en låt som the DJs spelade" eller nått i den stilen. Men... nån som vet nåt om låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 DJ - DiscJockey En DiscJockey Flera DisckJockeys Så, DJs (DJ:s / DJ's) Men i hans mening så blir det väl "Som DiscJockeyarna spelade" eller "Som DiscJockeysarna spelade" om man ska försvenska det? Eller skiter vi i det och drar en engelsk pluralversion av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Va heter den här låten ? http://www.youtube.com/watch?v=UEXD74TOZFI...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men i hans mening så blir det väl "Som DiscJockeyarna spelade" eller "Som DiscJockeysarna spelade" om man ska försvenska det? Eller skiter vi i det och drar en engelsk pluralversion av det? Ska du pluralförsvenska ett engelskt ord? En Car. Flera Cars. (Cararna blir FUCKED UP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Vad heter låtan som spelas i introt till Bully (allså där han åker till skolan med sina föräldrar), brydde mig inte förut men sen hörde jag samma sak (låt) i menyn på Guitar Hero 3. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Vad heter låtan som spelas i introt till Bully (allså där han åker till skolan med sina föräldrar), brydde mig inte förut men sen hörde jag samma sak (låt) i menyn på Guitar Hero 3. nån som vet? Monsters med Matchbook Romance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Söker en film: Han kör omkring i en bil (som kallas något, tror att det är filmtiteln.. men jag kan ha fått för mig det) plockar upp folk och mördar dom.. Rätt ny men jag kommer inte på vad den heter :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts