Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag var ute på klubb Stash vid Slussen i huvudstaden i Onsdags och dj'arna (hur säger man när de är flera? :lol: ) spelade en låt som jag bara hört i detta Arne Weise-klipp förut. Trodde låten var gjord specielt för det klippet.

Om någon vet vad låten heter så är jag intresserad av att veta, man får slingan på skallen. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var ute på klubb Stash vid Slussen i huvudstaden i Onsdags och dj'arna (hur säger man när de är flera? :lol: ) spelade en låt som jag bara hört i detta Arne Weise-klipp förut. Trodde låten var gjord specielt för det klippet.

Om någon vet vad låten heter så är jag intresserad av att veta, man får slingan på skallen. :ermm:

DJ - DiscJockey

En DiscJockey

Flera DisckJockeys

Så, DJs (DJ:s / DJ's)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DJ - DiscJockey

En DiscJockey

Flera DisckJockeys

Så, DJs (DJ:s / DJ's)

Får man inte veta det ena så får man veta det andra, tydligen :ermm::lol: Blev ju hur logiskt som hellst när du byggde upp det så. Fast svårt att passa in detta lånord i svensk meningsbyggnad. Man skulle behöva skriva "en låt som the DJs spelade" eller nått i den stilen.

Men... nån som vet nåt om låten då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...