Misterwhoopee Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag söker efter en serie med filmer som var utbildningsmaterial för t.ex biologilektioner i nian. Allt jag minns från dessa filmer var "soundtracket" som lät någonting så här: LIVET, LIVET, LIVET, LIVET, LIVET, LIVET osv.. Serien handlade alltså om människokroppen. Det var tecknat. Tacksam för svar! Kommer ihåg det där så väl! Gick på sommarlovsmorgon på TV har jag för mig. Alla kroppsceller var som gubbar. Dem vita blodkropparna var poliser och sen fanns det en grupp röda blodkroppar som leddes av en "farfar"-blodkropp som jämt berättade hur olika saker i kroppen fungerade. Och så var det virus som jämt försökte ta sig in i kroppen typ... Tyvärr minns jag inte heller vad det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag undrar vad namnet på låten i bakgrunden på det här ljudklippet är. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-y...st2-Letalåt.mp3 Känner mig väldigt säker på att jag hört låten förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Söker en trance låt med namn Rise of the Civilization eller nåt likande. Vad heter Artisten/gruppen? Sen söker ja ett album med trane/techno låtar där fanns även Rise of the Civilization. Behöver namnet. Kan säga albumet hette nånting med Dance/trance. Nån mera låt ja kommer ihåg från albumet heter nåt med Iceflower eller Icefloor Redigerad 6 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Jag undrar från vilken film bilden kommer och ifrån och vem det är på bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Kanske inte rätt tråd, men ändå. Jag håller på och leta efter Martin Svenssons (Han som sjöng Yeah Yeah Wow Wow) tidigare verk. Det är en låt som jag speciellt kommer ihåg. Nämligen Rymdraket, med vilken han slog igenom. Saken är att jag inte hittar den någonstans på hela internet. Så, om någon vet var den finns eller om någon har den på datorn så skulle jag vara tacksam om ni underrättade mig om det. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Kanske inte rätt tråd, men ändå. Jag håller på och leta efter Martin Svenssons (Han som sjöng Yeah Yeah Wow Wow) tidigare verk. Det är en låt som jag speciellt kommer ihåg. Nämligen Rymdraket, med vilken han slog igenom. Saken är att jag inte hittar den någonstans på hela internet. Så, om någon vet var den finns eller om någon har den på datorn så skulle jag vara tacksam om ni underrättade mig om det. Tack på förhand! Mycket möjligt att den ligger på någon av Hits for Kids-skivorna, ska kolla upp saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Mycket möjligt att den ligger på någon av Hits for Kids-skivorna, ska kolla upp saken! Nope. Du är så yeah yeah... finns på 2:an, men rymdraketen finns inte. Hur som helst är problemet löst då Mordos skickade den till mig på msn. Stort tack till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Nope. Du är så yeah yeah... finns på 2:an, men rymdraketen finns inte. Hur som helst är problemet löst då Mordos skickade den till mig på msn. Stort tack till honom Ah, kanske var den jag tänkte på då. Well, bra att det löste sig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Vad heter låten, respektive artiseten, i Hondas nya reklam för Honda Civic? Det första som slog mig när jag hörde sångaren var Marilyn Manson, men jag har ingen aning. Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vad heter låten, respektive artiseten, i Hondas nya reklam för Honda Civic? Det första som slog mig när jag hörde sångaren var Marilyn Manson, men jag har ingen aning. Tack för svar. Marilyn Manson - Tainted Love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vad heter filmen där ett gäng män blir uppsagda från sitt jobb (en fabrik?) och bestämmer sig för att börja jobba som strippor? Jag har sett den många gånger, men nu har jag glömt bort namnet helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vad heter filmen där ett gäng män blir uppsagda från sitt jobb (en fabrik?) och bestämmer sig för att börja jobba som strippor? Jag har sett den många gånger, men nu har jag glömt bort namnet helt. The Full Monty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 The Full Monty. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Tack. Lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 http://dagobah.biz/flash/Letter_to_My_Sister.swf Vad heter låten när dem skjuter? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Imogen Heap - Hide & seek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 <a href="http://dagobah.biz/flash/Letter_to_My_Sister.swf" target="_blank">http://dagobah.biz/flash/Letter_to_My_Sister.swf</a> Vad heter låten när dem skjuter? ;o Imogen Heap - Hide and Seek *jävla chucky* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Fast jag behövde ingen av er, Sökte lite tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Fast jag behövde ingen av er, Sökte lite tack iaf Sånt ska man ju inte göra före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Nä, lite ologiskt var det allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts