Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker efter en serie med filmer som var utbildningsmaterial för t.ex biologilektioner i nian.

Allt jag minns från dessa filmer var "soundtracket" som lät någonting så här:

LIVET, LIVET, LIVET, LIVET, LIVET, LIVET osv..

Serien handlade alltså om människokroppen. Det var tecknat.

Tacksam för svar!

Kommer ihåg det där så väl! Gick på sommarlovsmorgon på TV har jag för mig. Alla kroppsceller var som gubbar. Dem vita blodkropparna var poliser och sen fanns det en grupp röda blodkroppar som leddes av en "farfar"-blodkropp som jämt berättade hur olika saker i kroppen fungerade. Och så var det virus som jämt försökte ta sig in i kroppen typ...

Tyvärr minns jag inte heller vad det hette. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en trance låt med namn Rise of the Civilization eller nåt likande. Vad heter Artisten/gruppen? Sen söker ja ett album med trane/techno låtar där fanns även Rise of the Civilization. Behöver namnet. Kan säga albumet hette nånting med Dance/trance. Nån mera låt ja kommer ihåg från albumet heter nåt med Iceflower eller Icefloor

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte rätt tråd, men ändå. Jag håller på och leta efter Martin Svenssons (Han som sjöng Yeah Yeah Wow Wow) tidigare verk. Det är en låt som jag speciellt kommer ihåg. Nämligen Rymdraket, med vilken han slog igenom.

Saken är att jag inte hittar den någonstans på hela internet. Så, om någon vet var den finns eller om någon har den på datorn så skulle jag vara tacksam om ni underrättade mig om det. Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte rätt tråd, men ändå. Jag håller på och leta efter Martin Svenssons (Han som sjöng Yeah Yeah Wow Wow) tidigare verk. Det är en låt som jag speciellt kommer ihåg. Nämligen Rymdraket, med vilken han slog igenom.

Saken är att jag inte hittar den någonstans på hela internet. Så, om någon vet var den finns eller om någon har den på datorn så skulle jag vara tacksam om ni underrättade mig om det. Tack på förhand!

Mycket möjligt att den ligger på någon av Hits for Kids-skivorna, ska kolla upp saken! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...